Does anyone have a 48 hour free trail? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

Does anyone have a 48 hour free trail?

SuperJuicyBerry Avatar
7y, 4m agoPosted 7 years, 4 months ago
Sorry if this is in the wrong section or even on the wrong website but.....
But does anyone have one?
SuperJuicyBerry Avatar
7y, 4m agoPosted 7 years, 4 months ago
Options

All Responses

(25) Jump to unreadPost an answer
Responses/page:
#1
your on the wrong site, this is the one where you need manners :thumbsup:
#2
Here ya go

Link
#3
choc1969
Here ya go

Link


[SIZE="7"]hahahahaha love you choc[/SIZE]
#4
choc1969
Here ya go

Link


pmsl:-D

hi choc - you ok

just got back from silverstone - shattered - good day though
#5
holly100;5663279
pmsl:-D

hi choc - you ok

just got back from silverstone - shattered - good day though


Silverstone is always good but clashed with my local carnival.

I'm good thanks hun, hope you amd Mich are good :-D
#6
Im good ta.

how was carnival choc, mmmmmmm food

lucky holly, I had to give tics away *sniff*
#7
michelleleemoo;5663300
Im good ta.

how was carnival choc, mmmmmmm food

lucky holly, I had to give tics away *sniff*


nice bit a jerk chicken and curry goat :), good weather this year for a change and floats were cool, some of the lids were soooooo cute

I gave my tix away for Silverstone too but a heck of a drive, need to bring it to Castle Combe
#8
choc1969
nice bit a jerk chicken and curry goat :), good weather this year for a change and floats were cool, some of the lids were soooooo cute

I gave my tix away for Silverstone too but a heck of a drive, need to bring it to Castle Combe


making me hungry, could eat stew peas and dumplin yummy, its our carnival this weekend but its too rowdy and it'll be a miracle if nothing kicks off so i'll stay away :-(
#9
michelleleemoo;5663345
making me hungry, could eat stew peas and dumplin yummy, its our carnival this weekend but its too rowdy and it'll be a miracle if nothing kicks off so i'll stay away :-(


ours always kicks off and they let off tear gas, so only do floats nowadays whereas when I was a tad younger would be out til all hours :) winding my body up and down some nice chap
#10
lots of people camping this year - surrounding fields were full

only live 20 mins away so its a doddle - good day though -

choc - i love goat curry - i am a meanie though as they tend to charge extortionate prices at festivals -
#11
choc1969
ours always kicks off and they let off tear gas, so only do floats nowadays whereas when I was a tad younger would be out til all hours :) winding my body up and down some nice chap


yep. me too, always find a blues afterwards too:-D
#12
holly100;5663373
lots of people camping this year - surrounding fields were full

only live 20 mins away so its a doddle - good day though -

choc - i love goat curry - i am a meanie though as they tend to charge extortionate prices at festivals -


tell me about it.......my mums on strike though......she's working nights :roll:
#13
michelleleemoo;5663377
yep. me too, always find a blues afterwards too:-D


my first blues was when I was 13 :oops:

had an old man (he was about 20 lol) grinding into me all night, I was in shock all night.....but yet I did not move away :w00t:
#14
choc1969
my first blues was when I was 13 :oops:

had an old man (he was about 20 lol) grinding into me all night, I was in shock all night.....but yet I did not move away :w00t:


haaaaaaaa, you tramp :w00t: god those were the days, dont think I'd last 5 minutes now. Remember when I used to go birmingham and leeds carnivals to see what the talent was like :oops:
#15
michelleleemoo;5663407
haaaaaaaa, you tramp :w00t: god those were the days, dont think I'd last 5 minutes now. Remember when I used to go birmingham and leeds carnivals to see what the talent was like :oops:


pot......kettle :whistling:

those were the days but I used to go home stinking of weed and drunk on canei :w00t:
#16
choc1969
pot......kettle :whistling:

those were the days but I used to go home stinking of weed and drunk on canei :w00t:


omg canei, classy. I thought you'd have been a tennants girl :whistling::-D
#17
michelleleemoo;5663433
omg canei, classy. I thought you'd have been a tennants girl :whistling::-D


no it used to make me blackout and get into even more trouble :oops:
#18
choc1969
no it used to make me blackout and get into even more trouble :oops:


+1, erm not that I'd know what you mean of course :whistling:
#19
should put x box in the title. I was gonna send the Mrs around but I know of no one but me who could manage 48 hrs. still free to try IMO
#20
scunny
should put x box in the title. I was gonna send the Mrs around but I know of no one but me who could manage 48 hrs. still free to try IMO


[SIZE="5"]shocking![/SIZE] :w00t::w00t::-D

should be on freebies :thumbsup:
#21
free trail of what?
#22
around her belly
#23
rihanna08;5663771
free trail of what?


poster looks like they've disappeared off the beaten track........


so we'll never know :whistling:
#24
you noticed the user name ? mrs not going to be happy she missed out there!

PS "michelleleemoo" LOVING THE TONGUE ACTION
#25

Post an Answer

You don't need an account to leave a response. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!