Daily: Win Daily Prizes with the Sky Sports Advent Calendar - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
0HUKD entrants
196Expired

Daily: Win Daily Prizes with the Sky Sports Advent Calendar

bfjem Avatar
7y, 1w agoFound 7 years, 1 week ago / ended 25 Dec 0925 December 2009
Product:
laptops, games consoles, holidays, iPods and much more.
Period:
Daily
Availability:
Online
Seemed like a good old compo...

Havent looked at questions yet, but suppose we could put answers on thread if people need them etc :)

Welcome to the Sky Sports Advent Calendar. Each day we'll be giving you the chance to win fantastic prizes, including laptops, games consoles, holidays, iPods and much more.



All you need to do is click the open box on the calendar below, play the game, then enter your details. You will then be entered into a prize draw with winners to be revealed in January 2010.



Don't worry if you are unable to play on any chosen day; you'll be able to enter up until 31st December 2009!



Good luck and have a fantastic Christmas & New Year.



Please allow pop-ups from Sky Sports to enter the competition
More From Sky Sports:
bfjem Avatar
7y, 1w agoFound 7 years, 1 week ago / ended 25 Dec 0925 December 2009
Options

All Comments

(71) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
who scored brace for spurs in 1998 fifth round coca cola cup ? i have googled - cant find the answer

can someone please post - thanks:thumbsup:
#2
many thanks :thumbsup:
2 Likes #3
holly100
who scored brace for spurs in 1998 fifth round coca cola cup ? i have googled - cant find the answer

can someone please post - thanks:thumbsup:

ARMSTRONG
#4
holly100
who scored brace for spurs in 1998 fifth round coca cola cup ? i have googled - cant find the answer

can someone please post - thanks:thumbsup:


it took me 4 goes but in the end it was the one next to iverson great can't even remember his name now lol
1 Like #5
Chris Armstrong, Spurs beat Man Utd 3-1 on 2nd Dec 1998.
#6
kirkie
ARMSTRONG


barneybar
Chris Armstrong, Spurs beat Man Utd 3-1 on 2nd Dec 1998.


cheers guys :thumbsup:
#7
think this is gonna need to be updated daily with the answers, is it allowed to add them to the description? or shall we just have a summary post where we add the answers? or just have people answreing for anyone that needs the answer? can you tell im new to the comps? lol
#8
bfjem
think this is gonna need to be updated daily with the answers, is it allowed to add them to the description? or shall we just have a summary post where we add the answers? or just have people answreing for anyone that needs the answer? can you tell im new to the comps? lol


update them in your 1st post - also add onto other posts daily - gives us a reminder :thumbsup:

or anyone else who knows the answer should post - then you edit first post:thumbsup:

should also subscribe to the thread - saves searching through all comps

great comp btw - repped
#9
holly100
update them in your 1st post - also add onto other posts daily - gives us a reminder :thumbsup:

or anyone else who knows the answer should post - then you edit first post:thumbsup:

should also subscribe to the thread - saves searching through all comps

great comp btw - repped


I'll Bump it every day, not sure on the rules about actually listing the answers?? but hey if they are in the thread cant be stopped right?
#10
bfjem
I'll Bump it every day, not sure on the rules about actually listing the answers?? but hey if they are in the thread cant be stopped right?


dont think theres any probs - i listed daily mail comp - went on for 60 days or something - - if i didnt put answer - someone else did - so its fine:thumbsup:

just got the comp bug:-D

good luck:thumbsup:
[helper]#11
:thumbsup:
#12
Thanks, great comp
#13
love these advent calender comps + heat
#14
Cheers for the rep guys..this comping thing looks addictive lol if I forget to bump this thread please feel free to bump with current answer etc :)

Dec 1st: Answer = Armstrong
Dec 2nd: Answer = Sachin Tendulkar
Dec 3rd: Answer = Millie Clode
Dec 4th: Answer = Poland
#15
Thanks, quality comp.
#16
:thumbsup:
#17
:santa::thumbsup:
#18
This is gonna be good :-D
1 Like #19
wed answer - Sachin Tendulkar:thumbsup:
#20
holly100
wed answer - Sachin Tendulkar:thumbsup:


Nice one Holly rep added
#21
:thumbsup: thanks
#22
Thanks. These posts are going to be hard to read soon!!
#23
wednesday- sachin tendulkar
#24
Entered, http://img36.imageshack.us/img36/820/thankyous.jpg
#25
thursday

i reckon its Millie Clode - it is:thumbsup:
#26
holly100
thursday

i reckon its Millie Clode - it is:thumbsup:

It is!!! Thanks!
#27
holly100
thursday

i reckon its Millie Clode - it is:thumbsup:


Once again thanks Holly repped again, god your rep is gonna be getting the biggest boost this month lol

edit I cant rep you again apparently lol
#28
:thumbsup: Thanks again:thumbsup:
#29
thanks bfjem
#30
fridays - Paraguay

bit of a dilemma here as i thought the answer was poland - but when i clicked it came up paraguay so i went for that


are you innit
HUKD Secret Santa
#31
It should be Poland but they have got it wrong, wasters
#32
holly100
fridays - Paraguay

bit of a dilemma here as i thought the answer was poland - but when i clicked it came up paraguay so i went for that


are you innit
HUKD Secret Santa


Rich44
It should be Poland but they have got it wrong, wasters


Its been updated top poland now :)
#33
saturday - sheringham:thumbsup:
#34
Sunday 6th - 04/05
#35
kirkie
Sunday 6th - 04/05



cheers kirkie

mndays - Iain Dowie

prize tour of wembley
#36
ok guys - well stuck on this - googled till me eeyes are sore - cannot find it - help

name of WWE world champion

[SIZE="3"]*** **********[/SIZE]
1 Like #37
Hello guys!

holly100 - it's The Undertaker!
#38
heikki28
Hello guys!

holly100 - it's The Undertaker!



cheers hon:thumbsup: and welcome to hukd - :-D
#39
You're welcome!

I've checked on here for answers to the Sky quiz before so felt like I should give something back!!
So yeah, thanks! :)
#40
Today's answer is Liverpool!

Interesting as I read the question, then thought 'Arsenal' but it wasn't an option!
But Liverpool have won it 5 times compared to Manchester Utd's 3! Nottingham Forest have won it twice and Celtic once. And I think the only other British club wo have won it so far is Aston Villa in 1982!

There we go, you learn something new every day!

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!