19" Neon HD Ready LCD TV/DVD Combi with Built In Freeview £129 Instore at Morrisons - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Black 19" Neon HD Ready LCD TV/DVD Combi with Built In Freeview

Built-in slot DVD Player
Built-in Freeview Tuner

HD Ready

12mth Warranty

While stocks last.

Its a great bargain if you are looking to buy a tv for your bedroom or caravan!!
Deal Tags:
More From Morrisons:

All Comments

(78) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
pretty standard deal matey? neutral from me!

thank you though!
#2
lol find me somewhere else for that price?
#3
smokey123
lol find me somewhere else for that price?


ok one minute! :thumbsup:
#4
luke-kirk
pretty standard deal matey? neutral from me!

thank you though!


£150 plus for a tv of that size, HD ready and with DVD player. Very good deal IMO

Does the DVD player upscale? Or not at that price?
#5
£165 at Tesco for a similar. Has to be HOT!!!
#9


hmmm.. they have TWO in stock, and are box damaged... and mail order...
Not quite walk into a shop and buy a brand new-y is it?
#10
Found any in a SHOP?
#15


Lol, brb taking my tv back to bigpockets after 11 months of ownership :whistling:



17"



Heated:)
#16
there you go if you want more then ill get some, i will stand by my original point : b
#17
#18
jtx
Lol, brb taking my tv back to bigpockets after 11 months of ownership :whistling:



17"



Heated:)


http://www.hotukdeals.com/item/43628...hd-tv-99-97-te

£99 TESCO
#19
#20
bilbob
LOL, that was from JULY!!!


my point exactly its pretty standard! :thumbsup:
#22
I think this is a crackin deal!! This built in DVD & HD ready for £129 we went into sainsburys today anseen a similar tv for £149.99 so I'll be goin to morrisons to get one for our youngest daughter for when we move into our new house.

Heat added :thumbsup:
#23
http://www.hotukdeals.com/item/434759/lg-19ls4d-19-lcd-hd-ready-tv-with-d heres another one proving my point! i thanked the OP for this deal but just stated that it is standard!
#24
luke-kirk
my point exactly its pretty standard! :thumbsup:


Eh? Standard? You've not yet actually found a single unit in a shop that can be bought over the counter in multiple outlets at the same spec and price....?

Look, I'm not trying to **** you off, I'm just trying to show that the OP's find WAS worth posting, as it ISN'T that common, and is a decent price, and you seemed to knock it

Might not be for you, but no need to be so vociferous about it...
#25
luke-kirk
http://www.hotukdeals.com/item/434759/lg-19ls4d-19-lcd-hd-ready-tv-with-d heres another one proving my point! i thanked the OP for this deal but just stated that it is standard!


Oh come on!!That too was 5 months ago, and is quite clearly a clearance item!!!
#26


That was 5 months ago, and was a clearance line that was stocked by all of about half a dozen stores. And it got 467 degrees. So if you are comparing the two I'd say this should get about 600, as its a national deal. :thumbsup:

In fact, you've pretty much argued that this IS a hot deal after all, LOL

(You >> :oops:)
#27
Hot from me - thanks OP :thumbsup:
#28
luke-kirk
http://www.hotukdeals.com/item/434759/lg-19ls4d-19-lcd-hd-ready-tv-with-d heres another one proving my point! i thanked the OP for this deal but just stated that it is standard!


correct but no dvd player lol
#29
Johnboy_1975
That was 5 months ago, and was a clearance line that was stocked by all of about half a dozen stores. And it got 467 degrees. So if you are comparing the two I'd say this should get about 600, as its a national deal. :thumbsup:

In fact, you've pretty much argued that this IS a hot deal after all, LOL



Its is a good deal, and i thanked the OP however 5 months pass and the price as gone up? im sorry but standard it wasnt meant has a bad deal and i voted neutral so the only point i am making is that there are alot of tvs that can be found at this price. for example http://i631.photobucket.com/albums/uu36/luke-kirk/1586zx5.jpg

(you>>:thinking:)

bilbob
Eh? Standard? You've not yet actually found a single unit in a shop that can be bought over the counter in multiple outlets at the same spec and price....?

Look, I'm not trying to **** you off, I'm just trying to show that the OP's find WAS worth posting, as it ISN'T that common, and is a decent price, and you seemed to knock it

Might not be for you, but no need to be so vociferous about it...


As for this i know your not trying to *** me off :thumbsup: and i agree it is a deal but it isnt anything to get excited about lol. i was never been vociferous (nice word) about it i was just answering a previous persons question.
#30
Its is a good deal, and i thanked the OP however 5 months pass and the price as gone up?


If we are agreed this is a good deal my work here is done :thumbsup:

Should hit the hot board within the hour
#31


Slight difference, the one is MORISSONS is 19" ...The one you quote is 17" ....
#32
smokey123
lol find me somewhere else for that price?


Johnboy_1975
If we are agreed this is a good deal my work here is done :thumbsup:

Should hit the hot board within the hour


As you can see it wasnt [SIZE="4"]your work[/SIZE] it was Smokey123's Challange haha

You>>>:oops:
#33
Johnboy_1975
If we are agreed this is a good deal my work here is done :thumbsup:

Should hit the hot board within the hour


And no dvd player so armen and a good deal for us mortals
#34
cheekychic
Slight difference, the one is MORISSONS is 19" ...The one you quote is 17" ....


its 19" :whistling:
#35
luke-kirk
its 19" :whistling:


[SIZE="4"]Yep but with no DVD:whistling:

So try and find a 19" with dvd for the same money instead of being a[/SIZE]
#36
satan666wayne
[SIZE="4"]Yep but with no DVD:whistling:

So try and find a 19" with dvd for the same money instead of being a[/SIZE]


[SIZE="7"]A WHAT[/SIZE]
#37
:thumbsup:
#38


has this one got DVD built in? as i can't see it being said anywhere, so go and spend another £50 odd to buy a dvd player!!
#39
luke-kirk
As you can see it wasnt [SIZE="4"]your work[/SIZE] it was Smokey123's Challange haha

You>>>:oops:


I don't think you have given us a single item which matches the specs of this tv, some of them have got no dvd and others were on sale a long time ago, so come on stop goin on about proving me wrong as you are proving yourself wrong!!!!! ?

show me a single CURRENT deal with same SPECS and same or less price?????
#40
smokey123
I don't think you have given us a single item which matches the specs of this tv, some of them have got no dvd and others were on sale a long time ago, so come on stop goin on about proving me wrong as you are proving yourself wrong!!!!! ?

show me a single CURRENT deal with same SPECS and same or less price?????


ok then...one sec

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!