1GB USB 2.0 Flash/Key Drive - £1.99 delivered @ 7dayshop.com Super White or Ultra Black - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Available in Black or White

Write Speed: 7.5mb/s
Read Speed 17.5mb/s


7dayshop.com Product Promise...
Please do not be put off by our incredible low selling price. Our products are top quality and for your complete assurance and peace of mind we offer a 5 year warranty on this 7dayshop.com key-drive Please remember if for any reason whatsoever you are not 101% delighted with this product, please return to us for a full refund of the purchase price paid !
More From 7dayShop:

All Comments

(39) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
http://img.photobucket.com/albums/v254/mooshooes/7d.jpg
#2
Decent price but humourous write up " if for any reason whatsoever you are not 101% delighted with this product, please return to us for a full refund of the purchase price paid !"

Guess if the company stick to that, then they will go bankrupt with returned stock ;-)

Heat added, great price for a sturdy looking USB stick, the poor old floppy disk is truly dead!
#3
now only if they had these about when I was at uni for hte last 3 years... I was forever losing damn sticks, and I only kept word files on them :p
#4
Heat added, good find
#5
WeeWifie
now only if they had these about when I was at uni for hte last 3 years... I was forever losing damn sticks, and I only kept word files on them :p


Showing my age, we had to make do with floppy disks regularly corrupting, and 486 PCs with whopping 66mhz processors, 4mb RAM and 500mb hard disks, playing Doom 2 over the networks...those were the days lol.
#6
Votd hot - thanks OP these are great value and free p&p too.
Just ordered 3 - always needed.
#7
cicobuff
Showing my age, we had to make do with floppy disks regularly corrupting, and 486 PCs with whopping 66mhz processors, 4mb RAM and 500mb hard disks, playing Doom 2 over the networks...those were the days lol.


[FONT="Verdana"]5 & a 1/4 Floppy Disks Rule!!!! :p God your bringing big the memories with that one mate - I remember when Doom first came out and all the lads were playing it at college!

Cheers, Scotty Boy! :thumbsup:[/FONT]
#8
Scotty Boy
[FONT="Verdana"]5 & a 1/4 Floppy Disks Rule!!!! :p God your bringing big the memories with that one mate - I remember when Doom first came out and all the lads were playing it at college!

Cheers, Scotty Boy! :thumbsup:[/FONT]


No the Comodore PET was the best computer, load a program on an audio tape, only took about 20 minutes and then find it was corrupted and load it again !!!:x:x
#9
"Jumpers for goalposts, errrr, marvellous!" :-D
#10
wow great find my dad needs a new one cheers
#11
Great price, thanks.
#12
These look like rebranded Dane-elec sticks - very good. Heat.
#13
I've ordered a black one, thanks muchly.
#14
Ordered ...
#15
Can't even get this price from Hong-Kong sellers on ebay LOL. Ordered 2 - HOT!
#16
:thumbsup: Nice one - Ordered two - Thanks.
#17
Scotty Boy
[FONT="Verdana"]5 & a 1/4 Floppy Disks Rule!!!! :p God your bringing big the memories with that one mate - I remember when Doom first came out and all the lads were playing it at college!

Cheers, Scotty Boy! :thumbsup:[/FONT]
Nah, 8" floppies were the biz :oops: :-D Now I'm really showing some age!
#18
If you are buying something else from UKDVDR they are selling 1GB sticks for 99p
http://www.hotukdeals.com/item/329465/maxell-1gb-usb-pen-drive-99p-p-p-uk/

(you have to pay for P&P - so only worth it if you need to buy something else)

This is a good deal thou - heat added
#19
great price - heat added just orded mine
#20
Would this be ok for photos - as a back up?
#21
6angels
Would this be ok for photos - as a back up?


PERFECT ...
#22
Ordered thanks. H&R added.
#23
Many Thanks

No cashback with Quidco but 1.5% with TopCashBack
#24
I joined this site so that I could order then I gave my visa details and another page came up asking for additional information regarding my visa payment from my bank, is this normal?
#25
Mrs F
I joined this site so that I could order then I gave my visa details and another page came up asking for additional information regarding my visa payment from my bank, is this normal?


The Mastercard Secure Code/Verified by Visa? Yes that's normal :)

http://www.visaeurope.com/merchant/handlingvisapayments/cardnotpresent/verifiedbyvisa.jsp
http://www.mastercard.com/us/personal/en/cardholderservices/securecode/how_it_works.html
#26


Thanks for that :thumbsup: I just saw my bank logo appear on the screen and it wanted to know 2 letters from my secruity password etc and I've never had that asked before so I thought that I would check before I continue.
#27
Thanks -bought one of each-voted hot.
#28
nice one, ordered 2 thanks
#29
Ordered a couple, many thanks.
#30
Mrs F
Thanks for that :thumbsup: I just saw my bank logo appear on the screen and it wanted to know 2 letters from my secruity password etc and I've never had that asked before so I thought that I would check before I continue.



Dunno about the mastercard one but the Visa one lets you set something thats displayed on the screen that comes up so you know its actually what you set and not a fake screen to steal your password.

Although TBH its a pain the backside i've had a payment decliend before becuase i skipped it (I could't do it as the verified by vista system crashed out with a HTTP500 error :roll:)
#31
Scotty Boy
[FONT="Verdana"]5 & a 1/4 Floppy Disks Rule!!!! :p God your bringing big the memories with that one mate - I remember when Doom first came out and all the lads were playing it at college!

Cheers, Scotty Boy! :thumbsup:[/FONT]


Nooo you got the wrong time line, I am talking 1993-4 here! We had 3.5 inch floppies then, geez, the 5 1/4 inch floppies died out with the Commodore 64 and 286/386 PC.

But yep many a fun lunch hour playing Doom on the college servers. pushing the 66mhz chipset to the max lol.
#32
cicobuff
Nooo you got the wrong time line, I am talking 1993-4 here! We had 3.5 inch floppies then, geez, the 5 1/4 inch floppies died out with the Commodore 64 and 286/386 PC.

But yep many a fun lunch hour playing Doom on the college servers. pushing the 66mhz chipset to the max lol.


My college days aswell, it was then I bought my first dual speed CD rom drive & day of the tenticle, pushing my 386 25MHz to the max! Never made a game like it since. Sorry to go OT, just a bit of nostalgia kicking in!
#33
I have a sudden urge to install a dos box and play day of the tenticle, one of the greatest (if not *the* greatest) ever made!

Scary thing is i'm only 24!
#34
Wonder if these will be any good to install windows from onto a new PC??

Good spot..heat added
#35
Scotty Boy;4238538
[FONT=Verdana]5 & a 1/4 Floppy Disks Rule!!!! :p God your bringing big the memories with that one mate - I remember when Doom first came out and all the lads were playing it at college! [/FONT]

[FONT=Verdana]Cheers, Scotty Boy! :thumbsup:[/FONT]


Yeap, best security you can have.

Who else would have a 5 1/4 to be able to read your data. :)
1 Like #36
Thanks OP, hot deal! H & R for you. :thumbsup:
#37
anthony712
No the Comodore PET was the best computer, load a program on an audio tape, only took about 20 minutes and then find it was corrupted and load it again !!!:x:x

cant beat ZX 81 1k ram
#38
It arrived today, works a treat.
#39
website still says 'plenty' of stock

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!