Black Satin Blindfold for 40p @ Love Honey + Quidco + free delivery - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
A smooth blindfold made of the finest satin. Quilted for comfort and with a shaped nose area, this eye mask stops light getting in and naughty partners from peeking out! A bedroom essential at a bargain price.
More From LoveHoney:
×
Get the Hottest Deals Daily
Stay informed. Once a day, we'll send you the deals our members voted as the best.
Failed
astropalmo Avatar
7y, 4m agoFound 7 years, 4 months ago
Options

All Comments

(28) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Or free in your in flight ammenity bag next time you fly out with a scheduled airline!
#2
quote - "a bedroom essential...." haha, who are you goin to bed with? surely they're not that bad lookin?!;-)
banned#3
I got this free.... what's it for?

https://images.lovehoney.co.uk/prodimages/200/16243.jpg
#4
I dunno but I think I want one! is it a chew? like one of those Haribo rings you can get for 1p? :whistling:

lumoruk
I got this free.... what's it for?

https://images.lovehoney.co.uk/prodimages/200/16243.jpg
#5
Its a massager for you cat.

You need a cockerel to use it I think.
#6
splatsplatsplat
Its a massager for you cat.

You need a cockerel to use it I think.


:thumbsup:
#7
[COLOR=Olive]My wife's got one of these and it says 'Virgin' on it.
Bl**dy lie of course.
[/COLOR]
#8
kristoff
[COLOR=Olive]My wife's got one of these and it says 'Virgin' on it.
Bl**dy lie of course.
[/COLOR]


:-D
#9
I sleep in eye masks so hot from me bargain
#10
markfrister;5700047
quote - "a bedroom essential...." haha, who are you goin to bed with? surely they're not that bad lookin?!;-)


No, they wear it because you are .... :thumbsup:
#11
Hi - thanks - ordered a couple. What is that odd pink "freebie" - looks like something from a takeaway meal!
#12
danjaq;5701249
Hi - thanks - ordered a couple. What is that odd pink "freebie" - looks like something from a takeaway meal!


[COLOR=Olive]It's a Cock Wing[/COLOR]
#13
danjaq
What is that odd pink "freebie" - looks like something from a takeaway meal!


kristoff
[COLOR=Olive]It's a Cock Wing[/COLOR]



Sweet or Sour? :whistling:
#14
nodge
No, they wear it because you are .... :thumbsup:




haha!:lol:
banned#15
Ordered a few, heat added.
#16
jerry
Sweet or Sour? :whistling:


http://www.featheringcrestaviary.com/resources/CockWingTrim2.jpg

... you decide!
#17
adnan what about some rep? LoL
#18
danjaq
http://www.featheringcrestaviary.com/resources/CockWingTrim2.jpg

... you decide!


wtf
banned#19
danjaq
http://www.featheringcrestaviary.com/resources/CockWingTrim2.jpg

... you decide!


Some idiot doesn't know how to clip wings, what a plonker!
#20
hunter82
wtf


Well ........ in response to him!! ...
kristoff
[COLOR=Olive]It's a Cock Wing[/COLOR]
#21
hot from me. i wake up when the sun creeps in early in the morning and this should stop that. i suppose i could go under the duvet but then you get hot.
#22
comes with free ring :)
#23
wow that was quick. i ordered mine yesterday and recieved today.
banned#24
Can I change my vote to cold? ordered 100 thought I could put these on ebay for £4 a pop but no they barely worth 10p each
#25
lumoruk
Can I change my vote to cold? ordered 100 thought I could put these on ebay for £4 a pop but no they barely worth 10p each


Well i think personally no as your kinda responsible for not checking that out first. Plus with this you get a free ring with the Missus is pleased about ha ha.
#26
hot from me i got mine today. quick delivery. worth the 40p for the blindfold alone. not as thick as i thought it would be tho
#27
Got a chance to try it out, long evening, lol - worked just fine! Looked like a man with a mission battling the daytime evil sun!
banned#28
ordered one, hot for that price! hope I get the freebie!! lol!

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!