Death Smiles: Deluxe Edition (Xbox 360) - Only £1.98 @ Game - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Deathsmiles only £1.98 a saving of £38.01
Deal Tags:
More From GAME:
×
Get the Hottest Deals Daily
Stay informed. Once a day, we'll send you the deals our members voted as the best.
Failed
Thunderlips Avatar
5y, 7m agoFound 5 years, 7 months ago
Options

All Comments

(191) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
[helper]#1
Mega Hot!!! Reckon theyve missed out a 0? x
#2
I ordered one, at that price i'll buy nearly anything lol
[helper]#3
Its not preowned, says NEW £1.98 preowned £12.98
#4
Ordered, hope it goes through at that price!!
#5
ordered, most likely a missprice but worth a go anyway ha!
[helper]#6
Ordered, Cex give £5 or £6 for this too :p
#7
awsome game, i ordered 5 copies
#8
Is the game any good?
suspended#9
Haven't seen a good misprice in a while.
Hot, hope it goes through.
#10
Ordered, didn't hesitate at that price.
#11
Lol, ordered. Cancellation email in 3...2......
#12
Great price, I already have this but bought a copy for my mate.
#13
ordered 1 thanks op
#14
missgem
Mega Hot!!! Reckon theyve missed out a 0? x


You're telling me, they're trying to price match amazon. Sneaky ****
1 Like #15
I would have been livid if i had bought this at Amazon for £10 earlier today !!
#16
definately a misprice, cancellation e-mails all round. Who wants to the first to say they'll sue if it is not supplied at this price? X)
[helper]#17
bucketuk
missgem
Mega Hot!!! Reckon theyve missed out a 0? x


You're telling me, they're trying to price match amazon. Sneaky ****


Yup someone posted it for £10.98 for amazon earlier, so im assuming they tried price matching but missed out the 0! Fingers crossed they dont cancel lol, x
suspended 3 Likes #18
Lawlost
definately a misprice, cancellation e-mails all round. Who wants to the first to say they'll sue if it is not supplied at this price? X)

Don't be so pesimistic :p

Edited By: BowerzZ on Apr 14, 2011 19:23
#19
10.98 on gameplay who are owned by same company, 0 missing, will be canned :(
#20
Ordered for my brother, hope it doesnt get cancelled!
#21
Thanks, given this a go, here is hoping!

Jcb33.
#22
Pricing errors have been compensated by GAME in the past, so even if it's not honored you're still getting (indirectly) free money with a bit of luck.
#23
This won't get honored, especially considering they haven't put up a stock limit for this title. Usually on rare bargains you can only order "just" 30 copies before the system tells you that you have to order less. This time you can order as many as you want... which is fishy.
#24
Will be cancelled, but placed an order anyway as you never know... :)
#25
Worth a try. cheers!
#26
Ha! I know i should have waited...! In yo face!

Cheers, btw.
1 Like #27
At that price its worth a punt even though i aint got a clue what the game is about
#28
mrperrect1976
awsome game, i ordered 5 copies

/facepalm
#29
Not a chance. Ordered :p
#30
Lol, have to stop buying things. I'm putting my foot down :p
#31
OOS :(
#32
Out of stock. Never mind - worth a punt. :)
#33
Yup, just gone `out of stock`
#34
just saw an add for this game on youtube saying £10.98. (a few others advertised too)
don't know how to put up a picture of the print screen thing
#35
Back in stock

Edited By: PhenomenalFox on Apr 14, 2011 19:43
#36
OOS now.
#37
says in stock for me
#38
wow i must have bagged one of the last ones. Just received confirmation email.
Damn forgot to track for Quidco!
#39
Still showing as in stock for me.....unexpire?
#40
lumsar31
says in stock for me


Yeah, said out of stock a few minutes ago. But now in stock again.
Strange. (_;)

Edited By: bucketuk on Apr 14, 2011 19:44

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!