FREE Entry to Alton Towers on St George's Day (23rd April) ! - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Alton Towers has a fiery red hot offer to celebrate England's patron saint next Monday 23rd April.

Pls note : 1 Dragon needed per person :)

On St George's Day, bring a dragon, be it plastic, metal, soft, Komodo or other and enter Alton Towers free. One dragon required per free entry?. If you're not feeling brave enough to bring a dragon, don't worry, there is a spring sale until 31st May with adult tickets just £18 when bought in advance on-line.
Deal Tags:
More From Alton Towers:
×
Get the Hottest Deals Daily
Stay informed. Once a day, we'll send you the deals our members voted as the best.
Failed
edi Avatar
9y, 7m agoFound 9 years, 7 months ago
Options

All Comments

(16) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
good find thanks
#2
Great find but it will be absolutely packed if theyre letting people in for free. Id rather pay then wait 2 hours per ride :s
#3
Does her indoors, the old dragon, count?

DD
#4
i suppose you could always buy a priority pass to queue jump lol
#5
good find. But could u imagine the queues? Probally not worth going if your going to have to wait 2 hours per ride.
#6
damnit! working on Monday

First Monday ive been in in over a month too, and the last one for at least another 3 weeks.


I'll just keep telling myself its "the powers that be" stopping me from dying in a horrible rollercoaster crash/terrorist related 'incident'...
#7
damn, too late to book the day off work

cheers anyway
#8
excellent find. ok who is gonna go sell toy dragons nere the entrance :D
#9
dibbler
Does her indoors, the old dragon, count?

DD


Unfortunately not. Quote from site - "no battleaxes allowed and any abandoned dragons will be slain."
#10
About time St Georges day was celebrated in our own country!

Well done Alton Towers!
#11
delliem
and any abandoned dragons will be slain."


Even better.:thumbsup:
#12
I dont think it will be that packed, the kids are at school and most people are at work ect.
#13
It's a shame I can't take Ozzy, my Bearded Dragon with me, I don't think he would appreciate a ride on Oblivion. LOL.

Good find though.
#14
Vimes220
excellent find. ok who is gonna go sell toy dragons nere the entrance :D

haha!
#15
any deals on a dragon out there ??
#16
There's this at only £1.75 : :whistling:

http://www.thewelshsouvenirshop.com/acatalog/handflag.jpg

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!