G-Star @ Urban Outfitters up to 75% off - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
452Expired

G-Star @ Urban Outfitters up to 75% off

TheCorner Avatar
7y, 10m agoFound 7 years, 10 months ago
Not just G-Star but other branded names up to 75% off on some lines.
More From Urban Outfitters:
×
Get the Hottest Deals Daily
Stay informed. Once a day, we'll send you the deals our members voted as the best.
Failed
TheCorner Avatar
7y, 10m agoFound 7 years, 10 months ago
Options

All Comments

(65) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
1 Like #1
Another terrible sale unless you're a big fat fatty, brilliant :thumbsup:
Cold!
banned#2
quite a few larges left in the t shirts and the half price jeans are a bargain. cheers for post. heat added
banned#3
nice find
#4
gratts
Another terrible sale unless you're a big fat fatty, brilliant :thumbsup:
Cold!


You voted cold cos' your only small?

Thats sizist.
#5
gratts
Another terrible sale unless you're a big fat fatty, brilliant :thumbsup:
Cold!


I hear M&S are selling off the kids clothes try them
#6
Skrappy
I hear M&S are selling off the kids clothes try them



:-D:-D

I thought this was a great find as i love Urban Outfitters but cant get to Manchester very often!!

Heat added!
Cheers!
#7
Great find, ordered some Vans.
1 Like #8
grossly overpriced in the first place...so its a cold from me
1 Like #9
gio goi sale now g star (sew logos patches numbers knee pads anywhere possible) the chavs must be in heaven

a burberry sale for a scarf
and a lacoste sale for a pair of trainers and they will have a full outfit
#10
Really like G star stuff, wearing a jacket now :)

Anyway, their clothing can be very tight, no Im not a heavy weight :) I am a 34/32 in jeans, or 33/42 in some cases, I am M - L in tops, but in cases with G-Star I wear an XL. In other words order a size up, their clothes are tight. So when in comes to G star and all they have left is XL its good for me, if that makes sense

Same with Diesel, some Diesel shirts & tops I wear an XL
#11
Just purchased jacket

i'm hoping this sale was just online as i could have gone instore
banned#12
Boyakasha.......!!
#13
Mr Product
Boyakasha.......!!


...indeed :thinking:
#14
shedboy66
the chavs must be in heaven
I bet you look a real treat in your debenhams knitwear :thumbsup:
#15
gio goi sale now g star (sew logos patches numbers knee pads anywhere possible) the chavs must be in heaven

a burberry sale for a scarf
and a lacoste sale for a pair of trainers and they will have a full outfit


Have some rep good sir!
#16
If the clothes are all large I must be massive cause I'm not fitting into G-Star jeans with a 30 or 32inch waist :oops:
Thanks for the heads up although nothing that really stands out except for the trainers in this pic...
http://www.urbanoutfitters.co.uk/content/ebiz/urbanoutfitters/invt/5222400891989/5222400891989_med.jpg
Dont suppose any of you guys know what brand they are?
#17
They look like Nike Dunks.
#18
iNSOMANiAC
I bet you look a real treat in your debenhams knitwear :thumbsup:


lol won't expect people who wear gstar to be in any postion to comment on fashion
#19
LOL every bit of designer clothing is called chavy on this site!
I've never seen a Chav wear G-Star gear! Maybe some cheap Nike/Adidas tracksuit from JB or some ****** sport shop but not G-Star or Gio Gio like people said in the other deal!

Oh well don't care what people think :whistling: Some good deals
#20
nerner
LOL every bit of designer clothing is called chavy on this site!
I've never seen a Chav wear G-Star gear! Maybe some cheap Nike/Adidas tracksuit from JB or some ****** sport shop but not G-Star or Gio Gio like people said in the other deal!

Oh well don't care what people think :whistling: Some good deals


your wasting your time mate, Shedboy is under the impression anyone who isnt in a Marks and spencer cashmire turtleneck is a chav :roll:
#21
RHodgett;4015545

Thanks for the heads up although nothing that really stands out except for the trainers in this pic...

Dont suppose any of you guys know what brand they are?


Possibly the reebok s.carter
#22
iNSOMANiAC
your wasting your time mate, Shedboy is under the impression anyone who isnt in a Marks and spencer cashmire turtleneck is a chav :roll:


the fact you think i shop in debenhams and marks and spencer just shows the mentality of the chav type if you don't buy mainstream tat you must shop in debenhams and marks and spencer

the last thing i purchased was a pair of dior homme jeans from brownsfashion.com wouln't expect you to shop on this website since typical g star wearers etc have no discretion the bigger the logo the better if the logo isn't visable it ain't worth buying right?
#23
shedboy66
the fact you think i shop in debenhams and marks and spencer just shows the mentality of the chav type if you don't buy mainstream tat you must shop in debenhams and marks and spencer

the last thing i purchased was a pair of dior homme jeans from brownsfashion.com wouln't expect you to shop on this website since typical g star wearers etc have no discretion the bigger the logo the better if the logo isn't visable it ain't worth buying right?



oooo get you ! 'dior homme' indeed ! :-D :whistling:
#24
iNSOMANiAC
oooo get you ! 'dior homme' indeed ! :-D :whistling:



take it you've never heard of dior they don;t sell it in usc lol
#25
shedboy66
the fact you think i shop in debenhams and marks and spencer just shows the mentality of the chav type if you don't buy mainstream tat you must shop in debenhams and marks and spencer

the last thing i purchased was a pair of dior homme jeans from brownsfashion.com wouln't expect you to shop on this website since typical g star wearers etc have no discretion the bigger the logo the better if the logo isn't visable it ain't worth buying right?


LMAO, dior for men, you don't get much more chavier than that mate.
#26
Lynx;4020866
LMAO, dior for men, you don't get much more chavier than that mate.


Even thou i dont own anything dior I don't think think that the jeans are chavy, I mean they're just plain jeans.
#27
Who are you guys kidding?
Gstar and the rest of that overpriced tat is slowly creeping into the 'chav scene', I see so many of them wearing it that it's enough to put me off the brand for life!
#28
Lynx
LMAO, dior for men, you don't get much more chavier than that mate.


best response so far suppose i take raf simmons, martin margiela, to name a couple of other brands i have purchased recently are chav brands as well - if you wear g star and say dior homme is for chavs you certainly do not have a clue

get a grip and stop wearing jeans made for 5 year olds with knee pads lol
#29
shedboy66
the fact you think i shop in debenhams and marks and spencer just shows the mentality of the chav type if you don't buy mainstream tat you must shop in debenhams and marks and spencer

the last thing i purchased was a pair of dior homme jeans from brownsfashion.com wouln't expect you to shop on this website since typical g star wearers etc have no discretion the bigger the logo the better if the logo isn't visable it ain't worth buying right?



Just wondering did you complete the look and also go with the boots :

http://img.photobucket.com/albums/v138/MarkInIreland/95123_2.jpg

At £275 you bagged a bargain


Anyways, not all Gstar wearing people are chavs :) I have about 4 pairs of G star jeans and a couple of coats, small labels only. Have to admit though I saw a chav wear Gstar jeans with a huge Gstar down the leg and I threw up a little.

Then I wear Diesel, Armani and other brands, Dior is probably for the older people like yourself though, Dior is a well known designer of course, but jeans that are skin tight round the ankles and loose on the hip really do nothing for me.
#30
shedboy66
best response so far suppose i take raf simmons, martin margiela, to name a couple of other brands i have purchased recently are chav brands as well - if you wear g star and say dior homme is for chavs you certainly do not have a clue

get a grip and stop wearing jeans made for 5 year olds with knee pads lol


No, but they are far from popular brands.
#31
Lynx
No, but they are far from popular brands.


mate these brands are huge maybe not around council estates granted but are certainly leading brands
like i said before if you class usc brands as designer you certainly do not have a clue about fashion
#32
sparkyIreland
Just wondering did you complete the look and also go with the boots :

http://img.photobucket.com/albums/v138/MarkInIreland/95123_2.jpg

At £275 you bagged a bargain


Anyways, not all Gstar wearing people are chavs :) I have about 4 pairs of G star jeans and a couple of coats, small labels only. Have to admit though I saw a chav wear Gstar jeans with a huge Gstar down the leg and I threw up a little.

Then I wear Diesel, Armani and other brands, Dior is probably for the older people like yourself though, Dior is a well known designer of course, but jeans that are skin tight round the ankles and loose on the hip really do nothing for me.



yeah of course your statement is true for all dior fittings lol

you enjoy your gstar

where are these jeans made- bet you its in china or malaysia lol
#33
lol i've never got the fascination with g-star knee pads

Could never buy the jeans they look terrible

the Jackets are nice though
#34
shedboy66
mate these brands are huge maybe not around council estates granted but are certainly leading brands
like i said before if you class usc brands as designer you certainly do not have a clue about fashion


Erm, firstly I don't live in a council estate you ****, and secondly, when did I say USC brands were designer?
#35
Lynx
Erm, firstly I don't live in a council estate you ****, and secondly, when did I say USC brands were designer?


you reckon dior is for chavs and gstar is not your comments are laughable

like i said before if you wanna wear jeans with knee pads and labels and numbers scattered all over them enjoy!!!!
But don't come out with stupid comments about designer clothes when you clearly do not have a clue - just you keep on thinking that GSTAR is top designer clothing - lol
#36
shedboy66
you reckon dior is for chavs and gstar is not your comments are laughable

like i said before if you wanna wear jeans with knee pads and labels and numbers scattered all over them enjoy!!!!
But don't come out with stupid comments about designer clothes when you clearly do not have a clue - just you keep on thinking that GSTAR is top designer clothing - lol


Your probably not worth two bob, go away, did you finance your Dior jeans? :)
#37
venom321
lol i've never got the fascination with g-star knee pads

Could never buy the jeans they look terrible




Well summed up mate
#38
sparkyIreland
Your probably not worth two bob, go away, did you finance your Dior jeans? :)



no unlike you i don't have to save up my pocket money for a pair of sale gstar jeans that have obviously been stitched by stevie wonder
#39
shedboy66
no unlike you i don't have to save up my pocket money for a pair of sale gstar jeans that have obviously been stitched by stevie wonder


Just so we are clear, if you are worth nearly a 1/4 of what I am then you are doing very well for yourself :-D

Doubt you are though. Stick with your dripped up Dior skin tights :p I know a China man that sells them for a fiver :-D
#40
sparkyIreland
Just so we are clear, if you are worth nearly a 1/4 of what I am then you are doing very well for yourself :-D

Doubt you are though. Stick with your dripped up Dior skin tights :p I know a China man that sells them for a fiver :-D


what kind of statment is if you were worth a 1/4 of what i am...................... whats that got to do with buying chav jeans lol

however

yeah you must be minted buying gstar chav jeans lol ON SALE hahahahahahahahahahaha

like i said before you only seem to think dior do one cut of jeans go away little boy get goggling some lacoste trainers to go with your knee pad jeans hahahahahahahahahaahahahaha or are you waiting on your next installment of dole money before you can buy new trainers lol

bored of arguing with sparkyireland the chav so not going to look at this thread anymore

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!