Magic Tree Air Freshners - Triple Pack - £1.50 in Asda - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Don't know if this is online - but just picked up a triple pack of these in Asda Glasgow for £1.50. Was a rollback - so would assume this is nationwide.
Deal Tags:
More From Asda:
×
Get the Hottest Deals Daily
Stay informed. Once a day, we'll send you the deals our members voted as the best.
Failed
moob Avatar
7y, 2m agoFound 7 years, 2 months ago
Options

All Comments

(13) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Yup, I picked these up for the same price last week at Asda in Cardiff Bay, so should be nationwide :thumbsup: HOT from me btw :).
#2
They certainly help you freshen up the car after a heavy weekend on the Guinness that's for sure! :lol:
#3
mixed pack ?
#4
Yeah mate - mixed packs.
#5
cold from me - seen them in cheao shops for less
#6
Just incase nobodyever reads the packaging; did you know you are not supposed to pull the cellophane wrapper completely, but just pull it down a little by little each week of use whilst its hanging in your car?
#7
this has been the price for years in southampton
#8
"Find one in every car. You'll see."

(Possibly obscure...)
#9
jazid
Just incase nobodyever reads the packaging; did you know you are not supposed to pull the cellophane wrapper completely, but just pull it down a little by little each week of use whilst its hanging in your car?


Yup, this is why I loathe the things, I think they should be banned.. A blinking tree swinging two foot from your rv mirror (half being a pungent smell that makes your eyes water and the other being a crappy bag hanging off the end like a condom gone wrong..

blinking awful things..

but a good deal if your into magic trees :whistling:
#10
westie945
Yup, this is why I loathe the things, I think they should be banned.. A blinking tree swinging two foot from your rv mirror (half being a pungent smell that makes your eyes water


I believe they do come with the optional extra of installation via indicator stalk...:lol:
#11
moob
I believe they do come with the optional extra of installation via indicator stalk...:lol:


is that so that when you go to indicate, you get the stuff on your hands, then rub your eye and then subsequently are blinded, whilst howling a load of obsenties infront of your mother in law who is sitting in the car thinking what smells could she be possibly trying to hide by using one of those things..;-)
#12
westie945
is that so that when you go to indicate, you get the stuff on your hands, then rub your eye and then subsequently are blinded, whilst howling a load of obsenties infront of your mother in law who is sitting in the car thinking what smells could she be possibly trying to hide by using one of those things..;-)


Never had that problem before myself, but then, I don't allow the mother in law in the car. :lol:
#13
Emmamed
cold from me - seen them in cheao shops for less



Could you please give examples of where Genuine Magic Tree are cheaper and where please, as I would like to buy some and Asda (even against Trade prices) seems to be the cheapest so far

Thanks :)

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!