Nike Fundamentals Hoodies 2 for £12 @ KandCo. - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
460Expired

Nike Fundamentals Hoodies 2 for £12.00 @ KandCo.

Stubbarama Avatar
5y, 9m agoFound 5 years, 9 months ago
K and Co have Nike Hoodies for £11/£12 depending on Size and have buy 2 get £10 off - RRP says £27 each

So 2 for £12, can be comibined with buy now pay next year.

All sizes have Grey, Navy and Black in stock, No green or royal blue

*** THESE ARE KIDS HOODIES ***
There is a size chart to check.



KIds sizes only
- Bilk
Deal Tags:
More From K and Co:
×
Get the Hottest Deals Daily
Stay informed. Once a day, we'll send you the deals our members voted as the best.
Failed
Stubbarama Avatar
5y, 9m agoFound 5 years, 9 months ago
Options

All Comments

(50) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
Ordered grey and navy, great find, thanks.
#2
Carandy
Ordered grey and navy, great find, thanks.
same has me, wanted blue but oos. great prices.
2 Likes #3
Took me a while to find but these are in kids sizes. Just so people know...
suspended#4
Mr_Tdontmess
Took me a while to find but these are in kids sizes. Just so people know...

i hope not! just ordered 2, i will be gutted!!
#5
Ordered, great find thx!!

Keep spending money really need to stay away from here!!
#6
i was gonna get but could not find them in adult sections so think they are kids
#7
Yep Kids sizes, check the video....

...I was about to order a few!!!
#8
Mr_Tdontmess
Took me a while to find but these are in kids sizes. Just so people know...
Oh know i hope their adults, shouldnt do in those sizes if kids i thought
2 Likes #9
I am pretty sure they are for kids!!!

Check out the video by clicking the "Watch the video" underneath the picture.
#10
thanks, ordered the grey & black in small
#11
Brill find just order xl for son,got 2 for £11.96 as I had monies lying in rewards to use :D
banned#12
just wondering if large willbe ok for 11-12. pls help
#13
Yep kids I am afraid
#14
Hi Stubbarama,
I've just popped the retailer into the title so that it can be seen in text view, which is used by many members.
Thanks for posting.
Best regards, Chesso
#15
wow just great bought 6 3each for my sons bargain
1 Like #16
Cool, Cheers :-)
#17
Yep they are kids if you go to size quides that's for kids also. Sorry, but a little LOL at the people who have ordered for themselves X)
#18
Brilliant - just ordered a load of these in different colours and sizes for my 6 yr old son to grow into!
thanks op :)
#19
**** just ordered them , now realised there for boys !!!! wot to doooo
#20
what age range would you say the size guide is useless.
#21
emsie83
what age range would you say the size guide is useless.


+1

What size is a s, m , l, xl. No relation to the size guide.
#22
Don't forget 2% Quidco / 2.02% Topcashback
#23
I was about to order when i realize kids size still great deal especially in nike
#24
found this Age (approx) 8-10 10-12 12-13 13-15 (s,m,l,xl)
#25
pav
emsie83
what age range would you say the size guide is useless.


+1

What size is a s, m , l, xl. No relation to the size guide.


It's under Branded Sportswear in Size Guide
#26
i really cannot understand these sizes. can someone plz explain
#27
fab got two for my step son woop
#28
whay sizes would you guys recomment for 5 and 7 years old kids
#29
i cant find the sizing grrr after 10-11
#30
# s (8-10yrs)
# m (10-12yrs)
# l (12-13yrs)
# xl (13-15yrs)
#31
What's confusing is its the same site as Littlewoods and Very. But they both have kids in age sizes and adults in s,m,l etc. On very the men's are £35 so not that far off the original £27 these started at. Plus the size guide does not have s,m,l etc listed for boys sizes. I would assume they are men's from a little digging but I have enough tops for now.
suspended#32
i am on the phone to them now, they are kids! but im arguing the way the sizing is done and how its not clear and very confusing as to who they will fit. when i click on the size chart it gives me baby sizes! will let you know how i get on!...
#33
they have adidas chiles and LA trainers for £33 too.. only size 6s left now tho :(

wish I had noticed earlier!
1 Like #34
Please change title to 'kids hoodies' - I got all excited!
#35
super bargain thanks op
#36
ordered 2 for my son,

cheers
#37
thank you 4 that just got 2 in black 4 £14 :p
suspended#38
XL should be similar to Adult S no?

Edited By: geebet on Feb 11, 2011 18:09
#39
All gone. How do you expire these?
#40
Are they for kids only? I bought two XL for £14, oh well, straight back if they are too tiny.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!