Puma Suede trainers £25(were £64.99) inc free Click and Collect @ Office shoes plus 3.3% quidco - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
336

Puma Suede trainers £25.00(were £64.99) inc free Click and Collect @ Office shoes plus 3.3% quidco

£25.00 @ Office Shoes
Both my teens love Puma suede but they're normally soooo expensive. Very pleased to have found them for £25 delivered today plus a bit of quidco cashback to boot ! £25 includes free Click and Co…
cameronjac Avatar
2m, 5d agoFound 2 months, 5 days ago
Both my teens love Puma suede but they're normally soooo expensive.

Very pleased to have found them for £25 delivered today plus a bit of quidco cashback to boot !

£25 includes free Click and Collect or £3.50 delivered to the house.
cameronjac Avatar
2m, 5d agoFound 2 months, 5 days ago
Options

All Comments

(21) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
£3.50 delivery
2 Likes #2
Free Delivery if you Click and Collect at one of its stores.
Nice find OP
1 Like #3
Great find. Ordered thanks
1 Like #4
teal ones nice ordered thanks
1 Like #5
jough
£3.50 delivery
It says "Free Delivery" on their page and on each item but I've amended my OP to show free "Click and Collect". Their website is a bit misleading imo but my OP is now much clearer :D
#6
These are Puma Dallas and NOT the Puma Suede one's.

Similar but not quite there !
#7
Ceejay1974
These are Puma Dallas and NOT the Puma Suede one's.
Similar but not quite there !

Yep agree not proper puma suede and limited sizes
#8
Been on offer for 6 months. Brought them before and the red and blue ones. Standard price for office/offspring
#9
bought the dearer ones trimm quick piccante and red aurora, £30 each but suede and better lookin, anyway heat added cheers opp8)
#10
Can you return in store for free if you order for click & collect?
#11
my teenage son loves Puma Suede too...
2 Likes #12
gidsterc
my teenage son loves Puma Suede too...

my son loves Puma Swede rather... 8)
#13
ferrarian
gidsterc
my teenage son loves Puma Suede too...
my son loves Puma Swede rather... 8)
Swede? lol
#14
cameronjac
ferrarian
gidsterc
my teenage son loves Puma Suede too...
my son loves Puma Swede rather... 8)
Swede? lol


:{
#15
Non of the classic suede are £25
#16
Love these. Heat....
#17
ferrarian
gidsterc
my teenage son loves Puma Suede too...
my son loves Puma Swede rather... 8)
X) Lol! Missed on some methinks!:{
1 Like #18
ferrarian
gidsterc
my teenage son loves Puma Suede too...
my son loves Puma Swede rather... 8)

omg . just googled Puma Swede oO
#19
cameronjac
ferrarian
gidsterc
my teenage son loves Puma Suede too...
my son loves Puma Swede rather... 8)
omg . just googled Puma Swede oO
Hope you wasn't at work X)
#20
Dedge77
cameronjac
ferrarian
gidsterc
my teenage son loves Puma Suede too...
my son loves Puma Swede rather... 8)
omg . just googled Puma Swede oO
Hope you wasn't at work X)
no Thank god lol.....just really weird why Puma Swede? pmslllll
#21
cameronjac
Dedge77
cameronjac
ferrarian
gidsterc
my teenage son loves Puma Suede too...
my son loves Puma Swede rather... 8)
omg . just googled Puma Swede oO
Hope you wasn't at work X)
no Thank god lol.....just really weird why Puma Swede? pmslllll
Haha, classic, wish I could get a pair of them for £25

Edited By: kramvic on Dec 17, 2016 15:06

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Looking for Twitter login?
Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!