Sony PlayStation 4 500GB with Star Wars Battlefront and FIFA 16 - Steelbook Edition (PS4) £273.99 @ Amazon - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
I'm waiting for the right Battlefront bundle, this is darn close, and the best 2 game price I've seen. Hoping for Fallout 4 or something instead of FIFA, or will wait for Black Friday, thought I'd share though.
DaytonaX Avatar
1y, 1w agoFound 1 year, 1 week ago
Options

All Comments

(45) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
C chassis model?
#2
ammokhan
C chassis model?


​no mention on whether if it's the new chassis. Guess I'd be naive to assume it'd be the new chassis, as it's a new bundle release. The product code is B01827BOCU, if someone better informed can help.
#3
DaytonaX
ammokhan
C chassis model?


​no mention on whether if it's the new chassis. Guess I'd be naive to assume it'd be the new chassis, as it's a new bundle release. The product code is B01827BOCU, if someone better informed can help.


​I've asked Amazon to confirm if new chassis.
#4
If this was an xbox one and came with fallout 4 too I'd be all over it like a cheap suit!
#5
If it's in the battlefront box as in the picture, will be the C
#6
Oh damn thats more like it, fallout/black op deal was better though. Damn, think i should have gone for that while it was up
#7
Does the Battlefront game come on disc or is it a download code?
#8
zippypratt
If it's in the battlefront box as in the picture, will be the C


​thx for confirming
#9
What's the new chassis all about?
#10
EmmettDocBrown
What's the new chassis all about?

Runs quieter and weighs less as well as a few superficial changes.
3 Likes #11
BigYoSpeck
EmmettDocBrown
What's the new chassis all about?

Runs quieter and weighs less as well as a few superficial changes.


Weighs less? Is that because PlayStation owners don't even lift bruh??
#12
Get fallout for £35 at GameStop.com
#13
DexMorgan
Weighs less? Is that because PlayStation owners don't even lift bruh??

http://i.imgur.com/9qkpp.gif
#14
DexMorgan
BigYoSpeck
EmmettDocBrown
What's the new chassis all about?
Runs quieter and weighs less as well as a few superficial changes.
Weighs less? Is that because PlayStation owners don't even lift bruh??

But do you even lift bro?
#15
EmmettDocBrown
DexMorgan
Weighs less? Is that because PlayStation owners don't even lift bruh??
http://i.imgur.com/9qkpp.gifhttp://www.camelcamelcamel.fr/uk/chart/new.png?force=1&zero=0&w=725&h=440&desired=false&legend=1&ilt=1&tp=all&fo=0&lang=en

lol wut
#16
IvoShandor123
DexMorgan
BigYoSpeck
EmmettDocBrown
What's the new chassis all about?
Runs quieter and weighs less as well as a few superficial changes.
Weighs less? Is that because PlayStation owners don't even lift bruh??

But do you even lift bro?


Yes.
#17
DexMorgan
IvoShandor123
DexMorgan
BigYoSpeck
EmmettDocBrown
What's the new chassis all about?
Runs quieter and weighs less as well as a few superficial changes.
Weighs less? Is that because PlayStation owners don't even lift bruh??
But do you even lift bro?
Yes.

Shopping bags? (_;)
#18
d1gger
DexMorgan
IvoShandor123
DexMorgan
BigYoSpeck
EmmettDocBrown
What's the new chassis all about?
Runs quieter and weighs less as well as a few superficial changes.
Weighs less? Is that because PlayStation owners don't even lift bruh??
But do you even lift bro?
Yes.

Shopping bags? (_;)


Many things.
Shopping bags are one of the things.
#19
Great deal. Finally took the plunge.
#20
Are both games physical copies?
1 Like #21
topgeezah
Are both games physical copies?
No FIFA 16 is a download, you put the steel book on your shelf to fool others into thinking you have a physical copy.
#22
Denonx22
topgeezah
Are both games physical copies?
No FIFA 16 is a download, you put the steel book on your shelf to fool others into thinking you have a physical copy.


LOL
#23
Very tempted, but hoping it will go lower on Black Friday and I will get my £5 'Passmyparcel' voucher.
#24
Expired. Now back up to £299.99.
#25
expired, however does anyone know what it would have been through flubit at the original 273.99 price?
1 Like #26
ryrytheflyguy
expired, however does anyone know what it would have been through flubit at the original 273.99 price?
Flubit couldn't improve the deal; I tried :)
#27
This deal seems to be available again, if you navigate to it through the console shop page.
#28
seems to be in stock, I've left it my basket in case there isn't anything better on Friday (obviously I might end up with no deal)
#29
The deal's back online, and I've gone for it- I was also waiting for a deal with Fallout 4, but when it went away the first time I was kicking myself for not getting it. Sod's law is that it will be lower on BF or CM, but £274 is still an incredible price
#30
Caved as well after it went back to £273.
#31
Definitely not expired, just ordered at £273.99. Best deal I've seen and exactly the games I was after, cheers Op
#32
According to game they are knocking £50 off all bundle deals on both ps4 and xb1 on BF CM
#33
According to game they are knocking £50 off all bundle deals on both ps4 and xb1 on BF CM
#34
grumpyshopper
According to game they are knocking £50 off all bundle deals on both ps4 and xb1 on BF CM
Same as last year.
#35
Are Black Friday GAME deals in store only or would they be available online?
#36
paullamey
Are Black Friday GAME deals in store only or would they be available online?
Go in store and take your smart phone with you = best of both worlds ;)
#37
Is this the new PS4 model?
#38
I think someone mentioned that most consoles sold now are the new model unless its the 1tb model.
#39
Ive heard that to get rid of old stock sony has threw the 1tb hard drive in them.
#40
This is a good deal, but with Black Friday coming up, might be worth waiting, what do you think?

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!