Sony VAIO EE3E0E 15.5 inch notebook (AMD Athlon Dual Core P340 2.2GHz, 3Gb, 320Gb, DVDSM, WLAN, Webcam, Win 7 Home Premium) - Silver Lid & White Inside from £499 to £359 @ Amazon - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

All Comments

(17) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
ive got one of these.very nice piece of kit.good find at this price.have some heat.
#2
Good price for a full size Sony Vaio !
#3
just bought one of this @ tesco.....hot
#4
£409.99 now, damn should of bought it, but was checking out reviews and stuff ! :(
#5
Boony2310
£409.99 now, damn should of bought it, but was checking out reviews and stuff ! :(

same price @tesco direct now,i just pick one up yesterday
#6
lois19frend
Boony2310
£409.99 now, damn should of bought it, but was checking out reviews and stuff ! :(

same price @tesco direct now,i just pick one up yesterday


+!
#7
Got one of these a while back and paid almost £600!
Its great, I'm using it to type this on now. Only fault I have is sony pre-install tons of crap which slows it right down I would remove all of it straight away.
#8
shame it's not in black...Vaio's look the business in black...
#9
Tesco direct are out of stock :(
#10
Any offers with sony vaio in pink ??

I just LOVE sony vaio in pink, it looks really stylish ;)
#11
damn it gone up to £409, just saw it... still a nice price i guess.
#12
mysterious girl
Any offers with sony vaio in pink ??I just LOVE sony vaio in pink, it looks really stylish ;)

I like a man who isn't affraid to show his feminine side. ;-)
#13
I wish Amazon would decide what price they want to sell this at, now down to £399.99.
Drop it back to £359, and i'll take one off your hands, cheers !;)
#14
hearts
mysterious girl
Any offers with sony vaio in pink ??I just LOVE sony vaio in pink, it looks really stylish ;)
I like a man who isn't affraid to show his feminine side. ;-)

I am a WOMAN that's why I like pink !!!oO
#15
Fairly sure I got the same model from Argos a year and and a half ago for £350
#16
mysterious girl
hearts
mysterious girl
Any offers with sony vaio in pink ??I just LOVE sony vaio in pink, it looks really stylish ;)
I like a man who isn't affraid to show his feminine side. ;-)
I am a WOMAN that's why I like pink !!!oO
mysterious girl..........nah that'll be a bloke for sure.......
#17
john107
mysterious girl
hearts
mysterious girl
Any offers with sony vaio in pink ??I just LOVE sony vaio in pink, it looks really stylish ;)
I like a man who isn't affraid to show his feminine side. ;-)
I am a WOMAN that's why I like pink !!!oO
mysterious girl..........nah that'll be a bloke for sure.......

LMAO !!! X)
I am a WOMAN, not that I will do anything to prove it face to face lol

mysterious girl is for Peter Andre's song lol , so there that proves it !! lol Only a girl would think of that nick :p

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!