Tears of the sun blu ray for £0.01 at Tesco Entertainment - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
1576Expired

Tears of the sun blu ray for £0.01 at Tesco Entertainment

£0.01 @ Tesco Direct
just browsing on tesco entertainment site and came across this, never seen the movie but i guess for 1p and it is blu ray who can complain, not sure if tesco will send it out they might say its a mis… Read More
nicktwin002 Avatar
7y, 1m agoFound 7 years, 1 month ago
just browsing on tesco entertainment site and came across this, never seen the movie but i guess for 1p and it is blu ray who can complain, not sure if tesco will send it out they might say its a miss price and screw you over on it like they did with left for dead two.
Deal Tags:
More From Tesco Direct:
×
Get the Hottest Deals Daily
Stay informed. Once a day, we'll send you the deals our members voted as the best.
Failed
nicktwin002 Avatar
7y, 1m agoFound 7 years, 1 month ago
Options

All Comments

(581) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
bargain, see if they reject it!
#2
misprice again
#3
punt taken thanks
suspended#4
cheers, ordered 35 fingers crossed they'll honour
#5
Hmm, keeps saying my card has been rejected, but I've bought from Tesco entertainment before with it
#6
Ordered. Worth a try! Thanks
#7
dont bother they never honor misprices.
#8
bought 49, seemed rude not to
#9
Gotta be in it to win it! Ordered :thumbsup:
[mod]#10
mikeyp
dont bother they never honor misprices.


Have had two misprices honoured and £5 gift voucher for one they didn't honour
#11
ordered 1!!! Hopefully they will honour it! Cheers OP
#12
Yeah might aswell just buy tonnes of them so you can screw every ones chance of trying to get hold of one for 1p, with buying so many it gives tesco a bigger reason to change the price back NOUGATS
#13
tesco are a pathetic company
#14
just ordered 10 and got my discount of 1p so effectively I buy 9 and get 1 free!!!!!

WooHoo!!! :thumbsup:
1 Like #15
YeezY911
cheers, ordered 35 fingers crossed they'll honour


pinkleponkle
bought 49, seemed rude not to


Muppets...
#16
EvillAssassin
Muppets...


+1
#17
StevenA2000_uk
just ordered 10 and got my discount of 1p so effectively I buy 9 and get 1 free!!!!!

WooHoo!!! :thumbsup:


:roll:neverrrr gona happen
#18
thanks ordered 1 and also went through quidco lol!
#19
greedy ******s ruin it for every body, order 1, let every one have a chance, tesco will have warning lights flashing over people who have ordered more than one, that way no body wins.
No way will this be honoured.
#20
irshybar
greedy ******s ruin it for every body, order 1, let every one have a chance, tesco will have warning lights flashing over people who have ordered more than one, that way no body wins.
No way will this be honoured.


they are never going to honour it anyway

jeez when will people learn

you really think they are going to let you have it for 1p:lol:
#21
Cmon scumbags no point ordering 10+ it's just going to highlight the misprice to them
#22
irshybar
greedy ******s ruin it for every body, order 1, let every one have a chance, tesco will have warning lights flashing over people who have ordered more than one, that way no body wins.
No way will this be honoured.


EXACTLY, with them buying so many, narrows down the chance to actually tesco letting this happen,
#23
EvillAssassin
Muppets...


big_jim
+1


irshybar
greedy ******s ruin it for every body, order 1, let every one have a chance, tesco will have warning lights flashing over people who have ordered more than one, that way no body wins.
No way will this be honoured.


[SIZE="6"]Ordered 600 for fleabaying[/SIZE] :w00t: : http://www.dervala.net/images/two-fingers.jpeg

better money in my pocket than tossco's :whistling:
#24
Tequila Sunset
:roll:neverrrr gona happen


lol do I care? theres an approx 66% chance that you will get more than you spend.....

outcome 1 - you get your order - Score!!!
outcome 2 - you dont get your order but get a comp voucher - Score!
outcome 3 - you get nothing and refunded, you lose nothing - Gotta be init to win it!!!

Negative neds need not reply thank you :p

big-boy
[SIZE="6"]Ordered 600 for fleabaying[/SIZE] :w00t: : http://www.dervala.net/images/two-fingers.jpeg

better money in my pocket than tossco's :whistling:


This ^^^^^^^^^^^
#25
Ordered 1000 in seperate orders! wow man!
#26
just ordered 200 lol should be fun
#27
jb66
Cmon scumbags no point ordering 10+ it's just going to highlight the misprice to them


Too late you can bet they've already ordered them
suspended#28
skelly87
Yeah might aswell just buy tonnes of them so you can screw every ones chance of trying to get hold of one for 1p, with buying so many it gives tesco a bigger reason to change the price back NOUGATS


Its a crap film anyway:whistling:
#29
simplyjimbo
Too late you can bet they've already ordered them


who cares what people order - hardly rocket science for tesco to see if 1000 people order 1p blu ray, or 10 people order 100 each
#30
What would be Super Funny is if tesco charged full price for the DEREKS who decided to buy 100+
#31
skelly87
What would be Super Funny is if tesco charged full price for the DEREKS who decided to buy 100+


You're right it would be, but seen as its against the law to do that without the buyer authorising it then its never gonna happen :whistling:
#32
skelly87
What would be Super Funny is if tesco charged full price for the DEREKS who decided to buy 100+


yeh but thats not legal :p
#33
chunkymunky
Ordered 1000 in seperate orders! wow man!


clever, now no-ones gonna get any.
#34
its not expired, so who expired this?
#35
kennyt
clever, now no-ones gonna get any.


well done - did you really think anyone would have anyway haha
suspended#36
chunkymunky
who cares what people order - hardly rocket science for tesco to see if 1000 people order 1p blu ray, or 10 people order 100 each


Factumundo:thumbsup:
#37
YeezY911
Its a crap film anyway:whistling:


Yeah its that crap that u decide to comment in this deal about it
#38
skelly87
What would be Super Funny is if tesco charged full price for the DEREKS who decided to buy 100+


That's why there is VERIFIED BY VISA to confirm the total :whistling: THICKIE :roll:
#39
there's always a few greedy B*****TS around

and these will be the ppl giving off the most when Tesco dont honour their orders

ordered one, if i get it then good if I dont ah well not lost anything :)
#40
Can somebody report to get the thread unexpired please. :-D

Edit : lovin the pirana replies in the misprice threads.....highly amusing and entertaining!!!!!

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!