Tom Clancys End War [STEELBOOK VERSION] PS3 & Xbox360 Now £19.99 plus +4% Quidco (19.29) @ Play Free DEL - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Tom-Clancy-EndWar

Price reduced to 19.99

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/3356817/Tom-Clancy-EndWar/Product.html

Also avaliable on the DS. 19.29
×
Get the Hottest Deals Daily
Stay informed. Once a day, we'll send you the deals our members voted as the best.
Failed
Adam2050 Avatar
8y, 2d agoFound 8 years, 2 days ago
Options

All Comments

(13) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Is this a good game?
#2
Thanks, ordered for PS3.
The bald one on the gadgetshow thought it was rather good.
Especially with the voice control of your troops.
I hope he's right.
#3
Demo was pretty original, but I don't know whether i'd prefer it over something like Red Alert.
#4
cheers seeing this made me look for it on 360 and its same price....:thumbsup:
#5
Thanks have added to list.

Thats only just changed. Wasnt there this morning.
#6
voted hot, i just want know if it includes a mic. Be a good xmas present :)
#7
I bought this a couple weeks ago (damn !!! didn't get the steelbook edition !)

Its an pretty decent game, but my one niggle was the voice commands can be hit or miss.. in the heat of battle it can get frustrating when you have to repeat yourself over and over until you find your unit is dead lol.

However, you can play the game without using the voice commands, or even use your voice to initiate a command and finish it off with the joypad.

Its a strategy game more than anything else, and for £20 for the steelbook edition its good value.
#8
No but you can buy a cheap one from play for about £6.99 Jabra ones sync nice with ps3.
#9
berry333
voted hot, i just want know if it includes a mic. Be a good xmas present :)


Nope, although there is one that does include the mic but that is still priced at £59.99 (on play)
#10
kdf
Nope, although there is one that does include the mic but that is still priced at £59.99 (on play)


ah forget that, another £40 for a mic lol.
I've just ordered this one instead :thumbsup:
#11
berry333
ah forget that, another £40 for a mic lol.
I've just ordered this one instead :thumbsup:


What you wanting the mic for xbox or ps?
#12
even though its a steelbook i wont be buying - i downloaded the ds version, and didnt realise it wasnt like other clancy games (splinter cell, ghost recon etc) and was a strategy game, which i just cant stand, they are soooo boring.

its a good price, but all those strategy games just seem like hard work for little reward.
#13
Adam2050
What you wanting the mic for xbox or ps?


Its only for the ps3, but its playable without so its no big problem. :p

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!