Usb Powered Colour Changing Christmas Tree £1 @poundland - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
NIce Usb Powered Xmas Tree about 6 inches tall with nice white base.

Plugs into your usb port via a 1.5meter cable and changes colour from white to dark red ,blue then green.

Good quality for £1
More From PoundLand:

All Comments

(27) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
banned#1
damn no poundland near me
#2
Lol... make the office look festive ha
#3
Will Poundland be a 98p shop next week with the vat reduction?
and will the 99p stores be 97p
Not holding by breath
#4
You're not serious are you ? This is as tacky as it gets, anyone who buys this needs :thinking:
#5
anthony712
Will Poundland be a 98p shop next week with the vat reduction?
and will the 99p stores be 97p
Not holding by breath


With the recent drop of the pound versus the dollar and inflation more likely to be £1.50 shop soon?

How do they make a profit?
#6
4paws
You're not serious are you ? This is as tacky as it gets, anyone who buys this needs :thinking:


bah humbug! lol:-D
#7
poundland tack rules!!

i bought a usb powered lava lamp a few weeks ago.
it didnt work :(
i took it back and changhed it for shower gel.
that worked :D
#8
awesome so tacky i love it!
#9
bought one of these a few hours sgo. got it plugged in now. its gr8!
#10
This does look a bit tacky I agree
#11
I bought one of these the other week and its superb because of its ironic tackyness!
#12
My wife bought one of these but Im not for letting her plug it in. There was no rating for how much power it used or anything. From seeing old horror stories from things like cold cathodes melting down and usb devices frying mobos Im for avoiding it. Its different running something off of your PSU than your motherboard.
banned#13
Cold. Can get something similiar from the 99p store.
#14
tyzwain
Cold. Can get something similiar from the 99p store.


are u for real !
#15
cheap tat made in china, probably by small children. good luck to you if you choose to buy one - I'm sure it's only a matter of time until it sets on fire...
#16
Just what I need to raise the tone of my office.
banned#17
vicknanth
are u for real !



Nope was joking, you see the 99p store is ironically cheaper then the Pound Store
#18
i got mine plugged into the back of my wii

festive wii rules!!
#19
Headline: Family burned to death after poundland christmas light malfunctions
banned#20
ODB_69;3563712
damn no poundland near me

I have one they are ace:thumbsup:
#21
the wife bought me one a few wks ago:santa:
#22
Lmao.....
#23
orangelilly
i got mine plugged into the back of my wii

festive wii rules!!



Ha ha, ours is in the PS3!!
#24
We have a brand spanking NEW Poundland in Woking that opened TODAY!!

I'm so going to get one of these tomorrow just as its soooo naff! lol

(Sorry) Thank you for the posting xx :santa: :gift:
#25
bigjeremy
How do they make a profit?


By buying the same [email protected] that their punters buy for half the price! LOL.

Makes you wonder what the poor devils who made it got paid. PENNIES.

Bah humbug- that thought just spoiled my mood. :x :x
#26
Another quality item a little over priced though personally I would price at 99p thought :whistling:

HOT :-D
#27
barginhunter2008
Another quality item a little over priced though personally I would price at 99p thought :whistling:


Blimey,:roll:

Looks like someone has started early on the christmas cheer! :friends: LOL

I'll have a pint of whatever you are drinking! ;-);-)

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Top of Page
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!