Mods appearing as Banned? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

All Comments

(35) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
View Profile: emmajk42
Title: Banned
Last Activity:
Reputation:

Add emmajk42 to Your Buddy List

Add emmajk42 to Your Ignore List
lol
#2
they're trying to be part of the "in" crowd
1 Like #3
1st April:-D
#4
rayman, amibee, too...

clematis45
1st April:-D

Yeah - that could be it :-D
#5
mods get a ban they should be so lucky,thats our privalige on here:p
#6
clematis45
1st April:-D


Got it in one :thumbsup:
#7
You should check out Admin as well. :thumbsup:

There was also one other addition spotted in the middle of the night - allegedly. :whistling:


[Ooops, ctuk beat me to it :oops:]
#8
is this the work of gary_rip?:-D:whistling:
#10
nightswimmer;1812423
You should check out Admin as well. :thumbsup:

There was also one other addition spotted in the middle of the night - allegedly. :whistling:


[Ooops, ctuk beat me to it :oops:]


http://img238.imageshack.us/img238/9088/adminps8.jpg

I'll vote for that! :w00t:
#11
So it wasn't the proposed take-over then with Admin departing for a tropical island retreat??;-)
banned#12
awww someone went to the trouble of finding me an avvy - lol
#13
chesso
So it wasn't the proposed take-over then with Admin departing for a tropical island retreat??;-)


I think it wasn't so much a coup than a fast coupe out of town. :p
#14
sassie
awww someone went to the trouble of finding me an avvy - lol



Morning Boss !
banned#15
hottoshop
Morning Boss !


lol - come on spill, who made it
#16
No idea, I was asleep on the keyboard lol ! (Not Paul then ? lol)
banned#17
hottoshop
No idea, I was asleep on the keyboard lol ! (Not Paul then ? lol)


nothing new for you then - lol
awww at least i was thought of, no matter in what light, a thought is a thought -lol
#18
I can't believe I got banned!! :shock: I wasn't able to get on all morning. :-(

EDIT: Am I cool now?
#19
duckmagicuk2
I can't believe I got banned!! :shock: I wasn't able to get on all morning. :-(


LOL

EDIT: Am I cool now?


Nope, it doesn't count, keep trying. :thumbsup::p
#20
duckmagicuk2
I can't believe I got banned!! :shock: I wasn't able to get on all morning. :-(

EDIT: Am I cool now?

cool - for a one-morninger - I think not :roll:
#21
sassie
lol - come on spill, who made it

I think that it was someone who has posted ^^^^.
1 Like #22
sassie
lol - come on spill, who made it


If you haven't worked it out yet, I guess (seeing as it's after midday) I should confess. :oops:

sassie
awww at least i was thought of, no matter in what light, a thought is a thought -lol


It was most definitely done with thoughts of fondness and good humour, rather than any kind of malice. :) Just joining in the fun when we spotted that all the mods had been banned in the early hours of this morning. :thumbsup:

Forgive me? :friends:
#23
nightswimmer

It was most definitely done with thoughts of fondness and good humour, rather than any kind of malice. :) Just joining in the fun when we spotted that all the mods had been banned in the early hours of this morning. :thumbsup:

Forgive me? :friends:


hehehe You're asking sassie to forgive you ?? The new sassie ??
http://i47.photobucket.com/albums/f160/ordinaryphotos/hukd%20avatars/avatarsasscloneadmin.jpg

Forget it ! lol :p
#24
hottoshop
Forget it ! lol :p


I am so dead aren't I? http://www.talkphotography.co.uk/forums/images/smilies/exit.gif
banned 1 Like #25
lmao - yes i had worked it out nightswimmer, just hadnt clicked the link in this thread before i had posted, and it was taken in the spirit posted:thumbsup:
#26
clematis45
1st April:-D


Why do people do that? If you worked out the joke, good for you...but let it play out for others who are less aware of the date! Spoiler :P

I loved Sassies avatar :D
#27
sassie
lmao - yes i had worked it out nightswimmer, just hadnt clicked the link in this thread before i had posted, and it was taken in the spirit posted:thumbsup:


*phew* :thumbsup:

You're a good sport Sassie, and not to mention kinda fetching in a bow. :-D
#28
nightswimmer
*phew* :thumbsup:

You're a good sport Sassie, and not to mention kinda fetching in a bow. :-D


Booo!! You got off too lightly, now if that had been me.................................:stocking:
banned#29
hottoshop
Booo!! You got off too lightly, now if that had been me.................................:stocking:


lol - behave yaself, sorry i cant add any rep to any of you as the stupid chuffin rule only allows you to leave 10 per day, so much for thanks button that was planned eh, probably forgot they had mentioned it :x
3 Likes #30
[COLOR=#5a5a59][FONT=Helvetica][/FONT][/COLOR]
[COLOR=#5a5a59][FONT=Helvetica][COLOR=black] All is now forgiven?[/COLOR][/FONT][/COLOR]
[COLOR=#5a5a59][/COLOR]
[COLOR=#5a5a59][FONT=Helvetica]http://img.photobucket.com/albums/v254/mooshooes/a.jpg[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#5a5a59][FONT=Helvetica] http://img.photobucket.com/albums/v254/mooshooes/c.jpg
A'sassie'nated
http://img.photobucket.com/albums/v254/mooshooes/b.jpg

Join Date: Mar 2007
Posts: 1,857

[/FONT][/COLOR]
banned#31
ctuk
[COLOR=#5a5a59][/COLOR]
[COLOR=#5a5a59][FONT=Helvetica][COLOR=black] All is now forgiven?[/COLOR][/FONT][/COLOR]

[COLOR=#5a5a59][FONT=Helvetica]http://img.photobucket.com/albums/v254/mooshooes/a.jpg[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#5a5a59][FONT=Helvetica] http://img.photobucket.com/albums/v254/mooshooes/c.jpg
A'sassie'nated
http://img.photobucket.com/albums/v254/mooshooes/b.jpg

Join Date: Mar 2007
Posts: 1,857

[/FONT][/COLOR]


lmao :giggle::giggle:
1 Like #32
ctuk
[COLOR=#5a5a59][/COLOR]
[COLOR=#5a5a59][FONT=Helvetica][COLOR=black] All is now forgiven?[/COLOR][/FONT][/COLOR]

[COLOR=#5a5a59][FONT=Helvetica]http://img.photobucket.com/albums/v254/mooshooes/a.jpg[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#5a5a59][FONT=Helvetica] http://img.photobucket.com/albums/v254/mooshooes/c.jpg
A'sassie'nated
http://img.photobucket.com/albums/v254/mooshooes/b.jpg

Join Date: Mar 2007
Posts: 1,857

[/FONT][/COLOR]


http://img246.imageshack.us/img246/8290/roflyi9.gif

Brilliant! :)
#33
nightswimmer
http://img246.imageshack.us/img246/8290/roflyi9.gif

Brilliant! :)


No....................!!!!!!!!!!!!!! :x
1 Like #34
ctuk
[COLOR=#5a5a59][FONT=Helvetica][/FONT][/COLOR]
[COLOR=#5a5a59][FONT=Helvetica][COLOR=black] All is now forgiven?[/COLOR][/FONT][/COLOR]

[COLOR=#5a5a59][FONT=Helvetica]http://img.photobucket.com/albums/v254/mooshooes/a.jpg[/FONT][/COLOR]
[COLOR=#5a5a59][FONT=Helvetica] http://img.photobucket.com/albums/v254/mooshooes/c.jpg
A'sassie'nated
http://img.photobucket.com/albums/v254/mooshooes/b.jpg

Join Date: Mar 2007
Posts: 1,857

[/FONT][/COLOR]

brilliant indeed:lol:
#35
crow99
No....................!!!!!!!!!!!!!! :x


Please note no fishes were harmed in the making of this avatar. If you click on it, you will see that I am still alive and well. It's just all down to special effects and a touch of movie magic. :)

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!