The ability to expire old deals easier - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

All Comments

(12) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Have they changed the threshold? Last time I tried, I could expire by myself.
#2
i can expire by myself also, nothings changed as far as i can see.

i have noticed a hell of a lot of old deals not being expired tho, was gonna make a thread but thought there are more important things to worry about.
banned#3
thesaint;7500690
Have they changed the threshold? Last time I tried, I could expire by myself.

me too!


Just add a post saying "PLEASE CLICK EXPIRE" to the threads.
#4
csiman
me too!


Just add a post saying "PLEASE CLICK EXPIRE" to the threads.


The problem with that, is that you don't want to bump old threads (Which the OP is talking about) just to add "Please Expire".
banned#5
thesaint;7502169
The problem with that, is that you don't want to bump old threads (Which the OP is talking about) just to add "Please Expire".

it would soon disappear down the board and only be seen if you include expired. far better than continually finding deals when searching that no longer are valid imho
#6
All you need to do is click on the 'Report Post' triangle in the OP and ask a mod to expire it.
#7
I also thought it only took 1 member to expire...works for me.:?
#8
Hmm well the one i clicked didn't expire.
#9
Titchimp;7507624
Hmm well the one i clicked didn't expire.


I tried one earlier and it expired OK :?
banned#10
Well seeing how your question has been answered it only took me to Expire this thread

:thumbsup:
[mod]#11
Titchimp;7507624
Hmm well the one i clicked didn't expire.


It's only one click for high posting/rep members. Sounds like you have had some privilages removed. Have you been wrongly expiring/spamming threads?
#12
Syzable
It's only one click for high posting/rep members. Sounds like you have had some privilages removed. Have you been wrongly expiring/spamming threads?


Nope, i guess i just dont have teh powers

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!