Anyone seen them Kanye West Shutter shades about? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

Anyone seen them Kanye West Shutter shades about? £20.00

4241mackay Avatar
8y, 5m agoPosted 8 years, 5 months agoFeedback:35 Positive/0 Neutral/0 Negative
I really want some of these before i go away to newquay next friday, im not sure were they are sold or if there are fakes or official ones available, if anyone has any knowledge on this then i would be very grateful.

Yours faithfully, daniel.
Shipping/Payment:
Paypal or BT
4241mackay Avatar
8y, 5m agoPosted 8 years, 5 months agoFeedback:35 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(23) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Have seen them on ebay for about £5, will have a gander for you as I bought a blu ray movie of a seller and noticed he was selling them

P.S. have been keeping my eye on the Spiderman blu ray boxest for you but unfortunalty its not dropped in price yet
#2
#3
ahhhh, very nice of you pal! thanks alot, i've been keeping tabs on the treasure box set too pal, its 35 in my asda atm :( lol so do you know if there are fake ones and real ones or are there only just fake ones ? lol?

Thanks alot pal
#4
Now I know I'm old as they look absolutely ridiculous.
#5
lool, its just a lads teenage thing, bit of a laff, a few of my mates have got em and iv never got round to asking em were theyv got them from lol! and cheers sarbjeet, you dont think there exactly the same as those sold on ebay do you? if so, may as wel get some from there ! lol
#6
Why would you ever want those hidious things
1 Like #7
4241mackay
lool, its just a lads teenage thing, bit of a laff, a few of my mates have got em and iv never got round to asking em were theyv got them from lol! and cheers sarbjeet, you dont think there exactly the same as those sold on ebay do you? if so, may as wel get some from there ! lol


its just the ones on ebay may be cheaply made and this sites got a good range of colours as some on ebay are for £3 now im guessing that cant be good quality lol.
#8
just fo joke gm :p

And thanks alot for your help again sarbjeet, rep is added, thanks pal
1 Like #9
so why did you pull out of the deal we had for the blu rays boxset if ur still looking for them ?:)
#10
lol, just in casethey come up for that 17.99 price, i've bought spiderman 3 and stealth now so :p but i could sell spiderman 3 if they were to come back into stock!
#11
greg_68
Now I know I'm old as they look absolutely ridiculous.


Trust me its not an age thing, im not that old but they look like stupid - and will hamper you eyesight too:?
#12
lol, nah there sik!
#13
Yeah they make me feel sick...
#14
nipperkipper
Trust me its not an age thing, im not that old but they look like stupid - and will hamper you eyesight too:?


Iv'e got something that is hampering my eyesight as I get older but it's a family forum so we'll leave it there.
#15
fair enough, you got your freedom of speech so im not gonna have an argument :-D
#16
greg_68
Iv'e got something that is hampering my eyesight as I get older but it's a family forum so we'll leave it there.


:giggle:
#17
csamual;2349751
so why did you pull out of the deal we had for the blu rays boxset if ur still looking for them ?:)


Was the sale agreed ?
#18
In Bentalls they have the proper ones for £15.
#19
Huh, why is he trying to get me into trouble, no sale was agreed, no deal was made, i said i was interested thats all.
#20
weres bentalls :D lol
#21
Bracknell and Kingston.
There similair to Selfridges/John Lewis
#22
Make sure you take a pic of you wearing them - it can be your new avatar ha ha
#23
lol, isnt it, i will try pal, on my holidays :D lol!

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!