BIOSHOCK TRADE - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

BIOSHOCK TRADE

Edbug Avatar
8y, 6m agoPosted 8 years, 6 months agoFeedback:13 Positive/0 Neutral/0 Negative
I have BIOSHOCK, have completed it, looking too trade, would add £2 for mass effect!
Other games are welcome aswell :)!

I also have HALO 3 and LEGO STAR WARS THE COMPLETE SAGA, for the right price only, don't really wanna get rid of but i need some new games!
- Edbug
Edbug Avatar
8y, 6m agoPosted 8 years, 6 months agoFeedback:13 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(16) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Are you interested in buying Mass effect?
#2
For frontlines fuels of war plus a few quid from you
#3
thfc andyp3
For frontlines fuels of war plus a few quid from you


Maybe will check out the reviews!
#4
spikeyjacko
Are you interested in buying Mass effect?


Not for pure cash, BIOSHOCK! :D
#5
Trade for Shadowrun and Farcry ?
#6
Lol fair enough :p
#7
jackthelad
Trade for Shadowrun and Farcry ?


maybe maybe
#8
If your happy, I can send together with Table tennis special delivery ?
#9
jackthelad
Trade for Shadowrun and Farcry ?


jackthelad
If your happy, I can send together with Table tennis special delivery ?


Maybe, i have been offered far cry and prey for £9, so i don't know haven't got a lot of cash at the mo anyways but MAYBE!
#10
thfc andyp3
For frontlines fuels of war plus a few quid from you


will do with no "few quid"?
#11
Specifically looking for Tomb Raider: Anniversary now, would swap either LEGO STARWARS: TCS or BIOSHOCK, no cash either side!
#12
Edbug
will do with no "few quid"?


Normally i would've done but bioshock was and maybe again £10 at zavvi so if you put £2 in the manual we would have a deal
#13
thfc andyp3
Normally i would've done but bioshock was and maybe again £10 at zavvi so if you put £2 in the manual we would have a deal


i do a £2 coin in my godfather game tin, hmmmmm, go on then, if your're happy with that? it's just not worth the paypal fees for that i don't think!
#14
Edbug
i do a £2 coin in my godfather game tin, hmmmmm, go on then, if your're happy with that? it's just not worth the paypal fees for that i don't think!


what about a godfather tin :thinking:

Also would you send first as you have no feedback
#15
thfc andyp3
what about a godfather tin :thinking:

Also would you send first as you have no feedback


haha i pre ordered for ps2 and got the game tin, keep my keys, money, game card and various other stuff in there!

and yeah i will, pm me with details?
#16
Edbug
haha i pre ordered for ps2 and got the game tin, keep my keys, money, game card and various other stuff in there!

and yeah i will, pm me with details?


aaah okay

Will send you a PM now

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!