For Sale: Fable III (SOLD) - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

For Sale: Fable III (SOLD) £30.00

Savva06 Avatar
6y, 2m agoPosted 6 years, 2 months agoFeedback:19 Positive/0 Neutral/0 Negative
Perfect condition game, played and completed so now am selling it on and wondered if any of you fine folk were interested?

Only trade i am really interested in is Fall out: New vegas. Other than that not really interested in trades.
- Savva06
Location:
Burton-on-trent
Tags:
Savva06 Avatar
6y, 2m agoPosted 6 years, 2 months agoFeedback:19 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(35) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
http://img24.imageshack.us/img24/2127/imageeut.jpg
#2
trades?
#3
Hmm not to interested in trade, but what you got?
#4
Savva06
Hmm not to interested in trade, but what you got?


Gamecube, ps1, VB, old 360 games?
#5
Hmm, would only trade for some new one like new vegas. sorry
#6
not interested in the oldies?
#7
Nah sorry, most likely played it.
#8
ok, will name them just as a last ditch offer :)

Luigis mansion
Battalion wars
Mario tennis- Virtual Boy
Crash bandicoot 3 unboxed
Halo 3
Saints row 2
super street fighter 4 PS3
#9
ive got these for trade m8

lost planet 2
Kane & Lynch 2
Split/Second
Blur
#10
Sorry, would prefer the cash.
#11
Would you be interested in trading for a psp?

http://www.hotukdeals.com/for-sale-trade/fs-psp-1004/785010

Other trades include faulty lg cookie, 30 aone dual layers discs, a nokia 6500 Slide and a faulty xbox original.
banned#12
I can offer £25 if you can accept half and half once received?
#13
Sorry, not willing to accept 25, considering it is only a few days old and i will also have to pay for recorded delivery.
#14
This is going for £33 on amazon and thats not including delivery.
banned#15
I wouldn't pay anoymore because I have already completed the game and its not a good as I exspected.
#16
speedy1477
I wouldn't pay anoymore because I have already completed the game and its not a good as I exspected.


The games only been out a couple of days, u completed it sold it and want to buy it again already?
#17
£27 any good?
#18
Hmm, its going to cost £2 postage so it means ill only get 25 when i paid 40 for the game. 30 will include postage and it will arrive to you the next working day.

Also i would need payment up front cus of ur low feedback
#19
I can't pay 30 for it unfortunately mate, I will need to stick at £27.

As your feedback score is higher than mine, I have no real issues with paying first.

Edited By: Spark on Nov 02, 2010 18:09: .
#20
Meet in middle at 28.50 and u got a deal
#21
I'll think about it and come back to you later tonight if that's OK.
#22
Ok but if another offer is made ill have to take it if you havnt got back to me by then.
#23
Yeah I will have to stick at £27 I think. I shouldn't really be buying it tbh and the mrs will kill me if she finds out. :)
#24
If you pay up front, ill accept the offer but i will send it 2nd class.
#25
£20 and i'll come collect it from ya in person. Saving all that lovely postage hassle and cash in ya hand :).

I live in Burton Upon Trent.

Could nip round tonight or tomorrow.

Edited By: spritey on Nov 02, 2010 19:17: .
#26
spritey
£20 and i'll come collect it from ya in person. Saving all that lovely postage hassle and cash in ya hand :).

I live in Burton Upon Trent.

Could nip round tonight or tomorrow.


I appreciate the offer, but 2nd class postage is less than a pound so would seem silly to drop the price that much lol
#27
Savva06
I appreciate the offer, but 2nd class postage is less than a pound so would seem silly to drop the price that much lol


No probs mate, thought the fact i'd save ya the hassle would tempt ya.. Since i could have £20 in ya hand within an hour :).

Just remember tho bud, on here when send a package and it goes missing, you're responsible for it and would have to refund the buyer. Compensation of second class is tiny. I'd send it 1st class if i were you, least then you can recoup what you lose. Tbh, i'd send it first class signed for and pay the extra £1 on top, since it's easier to prove RM lost it. Afterall, it's only £2.50 odd and would save you so much hassle if things went wrong..

Edited By: spritey on Nov 02, 2010 19:28: .
#28
£22 is most i'd go
#29
I can pay £27 inc delivery if it is still available, pp.

Thx
#30
tommyt
I can pay £27 inc delivery if it is still available, pp.

Thx


Ok deal, as long as you pay first due to low feedback?
#31
Sure,

Please send me the pp payment details
#32
Payment sent, thanks!
#33
tommyt
Payment sent, thanks!


Payment received, Thanks a lot, will post tomorrow.
#34
Item received!

thanks
#35
OP should have taken to CEX and got £30 cash...

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!