for sale* Table and chairs, modern faux leather - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

for sale* Table and chairs, modern faux leather £50.00

Lulu'sMammy Avatar
6y, 4m agoPosted 6 years, 4 months agoFeedback:339 Positive/0 Neutral/0 Negative
Bought from here but never used due to a smaller house.

Moving again so has to go.

Table has some VERY slight surface scratches which can only really be seen when up close, I.E nose on table lol.

underneath the table, someones child has had a little fun with a pencil lol (not much)

Chairs are all fine.
Shipping/Payment:
Collection from Blackpool/Preston

Or i can have it took to Middlesbrough in a few weeks for you.
Location:
preston
Lulu'sMammy Avatar
6y, 4m agoPosted 6 years, 4 months agoFeedback:339 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(32) Jump to unreadLocked
Comments/page:
#1
http://i288.photobucket.com/albums/ll181/lulusmammy/dsc00573uvx.jpg
#2
Damn it i wish you were closer to me!
#3
Where are you?
#4
Coventry
#5
Gutted we don't live closer hun :-(
#6
Coventry ain't too far, have a drive up :) Munnski your coming here aint ya? pick it up :) lol
#7
What colour are the chairs ?
#8
Dark Brown with i think cream or white stitching.
#9
hope you don't mind me asking but is this the oakvale from b&m ?

sorry thought i would ask as thats where i work and looks very similar :) .. even more of a bargain for £50!
#10
Very cheap indeed. Apity its a 4 seater.
#11
Would you sell just the chairs ?
#12
Pudgy think it is to be fair after seeing it in there, but I didn't buy it I got it from here.
Adam you can have the chairs but it won't be much cheaper then for the whole lot as I need rid.
#13
How much just for the chairs ?
#14
£40 for chairs, £50 for lot.
#15
Too much for me, but thanks anyway.
#16
adam787_1
Too much for me, but thanks anyway.
make an offer then :)
#17
Dammit - not heading to South Wales any time soon? Even I did collect - it wouldn't all fit in my car :(
#18
does it seperate?could i fit it all in a passat estate?
#19
coupedummy
does it seperate?could i fit it all in a passat estate?
yup and already took apart ready for you :)
#20
aardvarking
Dammit - not heading to South Wales any time soon? Even I did collect - it wouldn't all fit in my car :(
just brought it from down there lol!
#21
Bump...offers?
#22
what cond are the chairs in ,maybe able to collect the lot for 30 cash looking for cheap table &chairs for my mum
#23
I'd offer £20 just for the chairs.
#24
Lulu got this off me. and this is in very good cond. well worth the asking price above.
#25
Adam no sorry. As stated £50 is already a steal, and 20 notes is a bit taking the pee to be fair lol.

Rickj, as stated no problems, but £30, well i'd like a little more than that.
#26
Would you be willing to parcel and post it off? Or maybe drop it off to Manchester?!
#27
Sorry can't do lovely, am in the middle of moving. Am only a bit from man tho.
#28
Can I get a postcode to see how far you are from Manchester?
#29
no probs if you change your mind let me know asap as iam away from 16 till 1st aug thanks
#30
rickj
no probs if you change your mind let me know asap as iam away from 16 till 1st aug thanks
Stretch a bit more, and you have a deal
#31
sorry my best offer as cost incured for collection ,too late to collect either way,iam back on sat 1st aug so if no takers get back to me
#32
Needs collecting before 26th July....final bump before hitting the bay.

Post a Comment

No more comments can be posted to this thread.
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!