For Sale/Trade :- Far Cry 2 Xbox 360 - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

For Sale/Trade :- Far Cry 2 Xbox 360 £12.00

DFN Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months agoFeedback:45 Positive/0 Neutral/0 Negative
Excellent Condition

Looking For £12

Will be Sent Via Royal Mail 1st Class Recorded Delivery

Payment Via Paypal Gift
Shipping/Payment:
Will be Sent Via Royal Mail 1st Class Recorded Delivery
DFN Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months agoFeedback:45 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(29) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
http://img220.imageshack.us/img220/3492/p1805092013.jpg
#2
F.E.A.R Files
The Club
Lego Indy/Kung fu panda
Rainbow Six Vegas
Bioshock
The Orange Box
Halo 3
Pro Evo 6
Battlefield Bad Company
Oblivion
Forza 2/Viva Pinata
Max Payne 2
Max Payne
Grand Theft Auto IV
007 Quantum Of Solace
Need For Speed: Undercover
Mortal Kombat vs DC Universe
Burnout Paradise
Mirror's Edge
Call Of Duty 4
Smackdown Vs Raw 2007
Need for Speed: Prostreet
Spiderman 3
Lego Star Wars The Complete Saga
TNA: Impact!
Need for Speed: Carbon Collector's Edition
Lego Batman
Left 4 Dead
Def Jam: Icon
Need for speed: Undercover
Fantastic Four 2
#3
I'll give you a PSOne for it?

Tim
#4
Would trade for Bad Company Or Ornage Box ?

Cheers
#5
Trade for quantum of solace and hitman blood money?
#6
timothyw9
I'll give you a PSOne for it?

Tim


Not sure I could go back to playing one, it would be hard on the eyes !. They were a classic though.

Cheers
#7
jimmy6363
Trade for quantum of solace and hitman blood money?


I'll get back to you on that, waiting on Met-Cast's reply !
#8
DFN
I'll get back to you on that, waiting on Met-Cast's reply !


Ive also got hitman blood money and quantom of solace?
Will you do for bad company maybe? it doesn't come in the original case or cover but it's in perfect condition!
#10
oops wrong format
#11


Sorry for the delay in replying, could you do Star Wars ?

Cheers
#12
DFN
Sorry for the delay in replying, could you do Star Wars ?

Cheers


What about mine mate?
#13
Met-Cast
Ive also got hitman blood money and quantom of solace?
Will you do for bad company maybe? it doesn't come in the original case or cover but it's in perfect condition!


Would need the case tbh, I'll get back to you again.

Thanks again !
#14
DFN
Would need the case tbh, I'll get back to you again.

Thanks again !


Any other games? :-D
I can add some cash :p.
#15
Met-Cast
Any other games? :-D
I can add some cash :p.


Hehe, intrested in Lego Batman. Would prefer Star Wars though so I'll wait for a reply there first.

Cheers
#16
DFN
Hehe, intrested in Lego Batman. Would prefer Star Wars though so I'll wait for a reply there first.

Cheers


Thanks, Oh forgot I sold that one well hmmm you really sure you don't want any others mate?
#17
Met-Cast
Thanks, Oh forgot I sold that one well hmmm you really sure you don't want any others mate?


Not unless you wanna do 007 and Bad Company, cheeky I know !.

;-)
#18
DFN
Not unless you wanna do 007 and Bad Company, cheeky I know !.

;-)


:O 007 is worth more on it's own!!
#19
Met-Cast
:O 007 is worth more on it's own!!


You don't ask, you dont get !.

Only other game I'm interested in is the Orange Box or COD4 but that is worth slightly more I guess ?
#20
offer of 007 and hitman still stands!
#21
jimmy6363
offer of 007 and hitman still stands!


Cheers, I think I'll leave that now though !
#22
DFN
You don't ask, you dont get !.

Only other game I'm interested in is the Orange Box or COD4 but that is worth slightly more I guess ?


Yeah.
Nothing wrong with Bad company just get a print out sleeve and your fine? :thumbsup:
#23
Met-Cast
Yeah.
Nothing wrong with Bad company just get a print out sleeve and your fine? :thumbsup:


Hmm, I have nearly 1000Gd the game but it is good. Stop tempting me !. What other cheapy games you got to go with it ?
#24
DFN
Hmm, I have nearly 1000Gd the game but it is good. Stop tempting me !. What other cheapy games you got to go with it ?


Hmm not sure those are my games!
It's good come on you know you want to ;-) I need to complete far cry 2 :-D I'll send tomorrow and you'll be playing by Wednesday :w00t:
#25
Met-Cast
Hmm not sure those are my games!
It's good come on you know you want to ;-) I need to complete far cry 2 :-D I'll send tomorrow and you'll be playing by Wednesday :w00t:


Ah go on then, you wanna send Hitman with it to sweeten the deal ?. 1st Class recorded fine ?. Could send tomorrow also.

:thumbsup:
#26
DFN
Ah go on then, you wanna send Hitman with it to sweeten the deal ?. 1st Class recorded fine ?. Could sned tomorrow also.

:thumbsup:


Hmm don't think I can mate not mine I think my brother even sold it! Did I include it on the list? :oops:.

Bad company for far cry 2, 1st class recorded is fine send tomorrow and will be with you on wednesday? :thumbsup:

Take to pm?
#27
Met-Cast
Hmm don't think I can mate not mine I think my brother even sold it! Did I include it on the list? :oops:.

Bad company for far cry 2, 1st class recorded is fine send tomorrow and will be with you on wednesday? :thumbsup:

Take to pm?


Ok, let's take it to PM.

Dropped you a PM !
#28
Details exchanged, will be sending out tomorrow.

Cheers.
#29
Thanks mate same will be sending out tomorrow.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!