For trade: Samba de Amigo: Wii - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

For trade: Samba de Amigo: Wii

MikeBeaver Avatar
7y, 11m agoPosted 7 years, 11 months agoFeedback:243 Positive/0 Neutral/0 Negative
Got this yesterday, don't know why, just bought it on a whim and I don't want it!
Before I go and take it back does anyone want to swap it for something else, either on Wii/ 360/ PS2/ PSP etc?
Let me kow if your intrested,

Mike..
Shipping/Payment:
included.
Tags:
Other Links From Samba:
MikeBeaver Avatar
7y, 11m agoPosted 7 years, 11 months agoFeedback:243 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(21) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
PS2 games:

Xtreme G Racing (no in-lay, case&manual)
Tony Hawk's American Wasteland
Pro Evo 4
Pro Evo 5
Pro Evo 6
FIFA Football 2004
FIFA Football 2005
FIFA 07
The Da Vinci Code
LA Rush
The Golden Compass (Sealed)
Primal (Sealed)

Black PS2 Memory Card

Any interest?
#2
Sorry mate, nothing there really, my main intrests on PS2 are RPG's and you don't seem to have any of those :(
Thanks for looking though,

Mike...
#3
MikeBeaver
Sorry mate, nothing there really, my main intrests on PS2 are RPG's and you don't seem to have any of those :(
Thanks for looking though,

Mike...


no worries, ive also got Tony Hawks Proving Grounds and Perfect Dark Zero on the 360?


EDIT: I also have Donkey Kong Racing on Wii (would have to check with gf, but sure she wont mind, as this would be for her anyways!)
#4
awoodhall2003
no worries, ive also got Tony Hawks Proving Grounds and Perfect Dark Zero on the 360?


EDIT: I also have Donkey Kong Racing on Wii (would have to check with gf, but sure she wont mind, as this would be for her anyways!)


Hmmm, might be intrested in that, not sure, will see what the reviews are like, if not I may just sell it on, but I will let you know if I do that.

Mike..
#5
MikeBeaver
Hmmm, might be intrested in that, not sure, will see what the reviews are like, if not I may just sell it on, but I will let you know if I do that.

Mike..


ok excellent let me know, cheers :thumbsup:
#6
I have kingdom hearts 2 on the ps2 and can add money on top any interest
#7
REDRANGER86
I have kingdom hearts 2 on the ps2 and can add money on top any interest


Yes that would be of intrest to me mate, what were you thinking of on top? (and no, I didnt mean Lucy Pinder :p)

Mike..
#8
MikeBeaver
Yes that would be of intrest to me mate, what were you thinking of on top? (and no, I didnt mean Lucy Pinder :p)

Mike..


I have had a look at home much you can get samba for these days the cheapest i can find is 14.79 new at simply games. To buy Kingdom Hearts 2 you could get it new for £10 as mine is used i think its worth around £7 so i could do you Kingdom Hearts 2 & a crisp £5 in the box?
#9
Hmmmm i cant seem to find it all i can find is Kingdom hearts 1, ill have a better look and get back to you. I could do kingdom Hearts 1 & chuck in Jak 2 Renegade to sweeten the deal.
#10
MikeBeaver
Hmmm, might be intrested in that, not sure, will see what the reviews are like, if not I may just sell it on, but I will let you know if I do that.

Mike..


If interested at all in any of my games, im still interest in doing deal myself, obviously if you don't sort a deal with REDRANGER86.

Cheers

Andre
#11
awoodhall2003
If interested at all in any of my games, im still interest in doing deal myself, obviously if you don't sort a deal with REDRANGER86.

Cheers

Andre


Yeah mate, what was you looking to trade, gf seems quite keen on that jet race thing, and not heard from red, so let me know at some point,

Mike..
#12
I can offer Harvest Moon on the DS :)
#13
sparkygeezer
I can offer Harvest Moon on the DS :)


Hmmm, possibly, although someone was selling that here the other day and I did put an offer in on it, although cant remember who now, lol, will have a look.
Suppose it isnt much use to you niow you have the PSP :p

Mike..
#14
Ok let me know
#15
MikeBeaver
Yeah mate, what was you looking to trade, gf seems quite keen on that jet race thing, and not heard from red, so let me know at some point,

Mike..


sorry i was waiting for a reply from you. lol
#16
REDRANGER86
sorry i was waiting for a reply from you. lol


Lol, well OK then, did you manage to find the KH2 game, or is it just KH1 that you have now?

Mike..
#17
MikeBeaver
Lol, well OK then, did you manage to find the KH2 game, or is it just KH1 that you have now?

Mike..


just no1
#18
bump mike.
#19
OK, well I might be intrested in KH1 aswell, what did you wanna trade?

Mike..
#20
i have KH1 & Jack renegade (its a bit scratched) you can have that and £5 pp gift
#21
REDRANGER86
i have KH1 & Jack renegade (its a bit scratched) you can have that and £5 pp gift


yeah why not mate, sending a PM now with details, ta,

Mike..

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!