FS: Blackberry Storm 9500 (BARGAIN PRICE - £100) - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

FS: Blackberry Storm 9500 (BARGAIN PRICE - £100.00)

MusicalMan Avatar
banned7y, 2m agoPosted 7 years, 2 months agoFeedback:41 Positive/0 Neutral/0 Negative
I have a Blackberry Storm 9500 on Vodafone for sale.

The phone is in used condition with cosmetic scratches and dents around the casing but the screen is perfectly intact. Used the phone for around 3 months before upgrading and now just selling to raise some funds.

Comes Boxed with:
-Charger
-1GB Micro SD
-Software CD
-European Adaptor

If you would like a picture of the accessories just ask as i just took snaps of the phone and charger.
Shipping/Payment:
Payment via BT only. Will be sent via standard delivery unless extra is added for Special Delivery. I do not use paypal and i have done enough trades in recent weeks so that i do not have to post first.

Thanks
Other Links From blackberry:
MusicalMan Avatar
banned7y, 2m agoPosted 7 years, 2 months agoFeedback:41 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(95) Jump to unreadLocked
Comments/page:
Page:
banned#1
http://i193.photobucket.com/albums/z35/durtysoufproductions/IMG00028-20091019-1733.jpg

http://i193.photobucket.com/albums/z35/durtysoufproductions/IMG00121-20090914-1126.jpg
#2
Would you trade for anything?

iPod Nano 3rd gen 8GB?
Orange Sim card?
Police Watch (£185 RRP)
banned#3
399out
Would you trade for anything?

iPod Nano 3rd gen 8GB?
Orange Sim card?
Police Watch (£185 RRP)


I need the cash mate, funding a trip to LA. Soz
#4
where are you based - collection possible?

EliTom
#5
Couple of questions:

1) Where you located
2) Can i have some more pics (One of back)
3) Would u accept £100 inc del? If so would u be willing to wait till Tues/Wed next week if i decided ti buy (When i get paid).
#6
MusicalMan;6624008
I need the cash mate, funding a trip to LA. Soz


Hmm you could always trade then sell the stuff on? :whistling:

Let me know if you change your mind mate.. (i would obvs add cash also)
#7
£90 if you post 1st?
banned#8
elitom
where are you based - collection possible?

EliTom


Bromley... Not far from London.

spritey
Couple of questions:

1) Where you located
2) Can i have some more pics (One of back)
3) Would u accept £100 inc del? If so would u be willing to wait till Tues/Wed next week if i decided ti buy (When i get paid).


As above. Will take a pic of the back yes. No i need the cash this week im afraid.

399out
Hmm you could always trade then sell the stuff on? :whistling:

Let me know if you change your mind mate.. (i would obvs add cash also)


Will do. Thanks

mini0ne
£90 if you post 1st?


No thanks. I wont be posting first again. Have done that 5 times now.
#9
Assuming not unlocked?
#10
MusicalMan;6624101

No thanks. I wont be posting first again. Have done that 5 times now.

fair enough good luck if you change your mind i can pay as soon as i recieve it :)
#11
Subject to seeing pic of the back - would u accept £90 inc del (i would pay before delivery).

Another quesiton: If i get this unlocked - can i use the data on other networks.. Im reading that if u unlock.. You can't use data services on other networks.. Only calls.. mms etc.
#12
BTW please can you post photos with your user id and date on - this will help alot?

EliTom
banned#13
http://i193.photobucket.com/albums/z35/durtysoufproductions/IMG00029-20091019-1827.jpg

http://i193.photobucket.com/albums/z35/durtysoufproductions/IMG00030-20091019-1828.jpg
banned#14
neilquane
Assuming not unlocked?


Its locked to Vodafone.

mini0ne
fair enough good luck if you change your mind i can pay as soon as i recieve it :)


Sorry.

spritey
Subject to seeing pic of the back - would u accept £90 inc del (i would pay before delivery).

Another quesiton: If i get this unlocked - can i use the data on other networks.. Im reading that if u unlock.. You can't use data services on other networks.. Only calls.. mms etc.


If you get it unlocked you can use all functions. Not aware of being unable to use data as you contact your network provider for a Blackberry bolt on or package. Simple

elitom
BTW please can you post photos with your user id and date on - this will help alot?

EliTom


Done
#15
Ye believe data is a problem.. can get bolt on..

Right i'm gonna offer £90 inc delivery.. Lemmie know.

Oh i need next day special delivery - how much extra is that. Call it £3? - So £93 in total inc next day special delivery.
banned#16
spritey
Ye believe data is a problem.. can get bolt on..

Right i'm gonna offer £90 inc delivery.. Lemmie know.

Oh i need next day special delivery - how much extra is that. Call it £3?


I cant drop that low sorry mate.
#17
MusicalMan
I cant drop that low sorry mate.


Fair enough matey, goodluck with ya sale. i'd of paid a bit more if it was unlocked, but codes are like £15 and i dunno how the data problem will fair.
banned#18
spritey
Fair enough matey, goodluck with ya sale. i'd of paid a bit more if it was unlocked, but codes are like £15 and i dunno how the data problem will fair.


Thanks man ill consider it. After postage im not gonna be left with a lot. I will go to £105 including postage. Contact your provider for advice or a forum. Should be easy to solve. :thumbsup:
#19
spritey
Subject to seeing pic of the back - would u accept £90 inc del (i would pay before delivery).

Another quesiton: If i get this unlocked - can i use the data on other networks.. Im reading that if u unlock.. You can't use data services on other networks.. Only calls.. mms etc.


where have you read that data is a problem?

maybe voda have locked the firmware down?

was thinking of it on O2 with a BBS bolton

EliTom
#20
MusicalMan
Thanks man ill consider it. After postage im not gonna be left with a lot. I will go to £105 including postage. Contact your provider for advice or a forum. Should be easy to solve. :thumbsup:


Yeah can't go above £93 i'm afraid - it's a good price just whole problems u get if u dont have a blackberry tariff. I got web & walk on T-Mobile - and from reading crackberry forums, data is a sodding pain to get working or u have to pay £7.50 on top to get the services. Plus the unlock code cost.

Lemmie know if ya change ya mind. - can pay via BACS tonight.

was thinking of it on O2 with a BBS bolton

Ye u need to purchase a bolton for it to work.
#21
spritey;6624460
Yeah can't go above £93 i'm afraid - it's a good price just whole problems u get if u dont have a blackberry tariff. I got web & walk on T-Mobile - and from reading crackberry forums, data is a sodding pain to get working or u have to pay £7.50 on top to get the services.


you already offered £100 for it ?
btw vodafone unlock for free if it isnt already (most are )
#22
mini0ne
you already offered £100 for it ?
btw vodafone unlock for free if it isnt already (most are )


£100 if he waited till Wed.... £90 (+3 for special del - didnt notice that in description at first) if he wants the cash now

And vodafone can be arsey as hell about unlocking the blackberry storm due to exclusivity. They just won't do it. So unlocking costs ya £15 at least.
#23
MusicalMan - can you not get it unlocked by voda if you are out of contract?

would be interested at asking price if it were unlocked and sent by RMSD

EliTom
banned#24
spritey
Yeah can't go above £93 i'm afraid - it's a good price just whole problems u get if u dont have a blackberry tariff. I got web & walk on T-Mobile - and from reading crackberry forums, data is a sodding pain to get working or u have to pay £7.50 on top to get the services. Plus the unlock code cost.

Lemmie know if ya change ya mind. - can pay via BACS tonight.



Ye u need to purchase a bolton for it to work.


mini0ne
you already offered £100 for it ?
btw vodafone unlock for free if it isnt already (most are )


Yep, you (spritey) did offer £100 if u pay next week but £93 if u pay immediately?

This is a cheap price for a Storm and i cant drop on price because of the standard blackberry bolt ons or unlocks. Sorry
#25
MusicalMan
Yep, you (spritey) did offer £100 if u pay next week but £93 if u pay immediately?

This is a cheap price for a Storm and i cant drop on price because of the standard blackberry bolt ons or unlocks. Sorry


That's ok matey, understand. Goodluck with ya sale, u know where i am if you change ya mind :).

Both elitom and my offer are pretty much the same cash wise, considering unlocking etc.
banned#26
elitom
MusicalMan - can you not get it unlocked by voda if you are out of contract?

would be interested at asking price if it were unlocked and sent by RMSD

EliTom


Sorry but im not gonna do the hassle of getting it unlocked and if you want RMSD your gonna have to pay the added cost.

spritey
That's ok matey, understand. Goodluck with ya sale, u know where i am if you change ya mind :).

Both elitom and my offer are pretty much the same cash wise, considering unlocking etc.


So your offer is £93 via RMSD? If you can find a Storm on ebay for that price i will sell but you wont. £105 will leave me with around £100. That is my lowest.
#27
MusicalMan
Sorry but im not gonna do the hassle of getting it unlocked and if you want RMSD your gonna have to pay the added cost.



So your offer is £93 via RMSD? If you can find a Storm on ebay for that price i will sell but you wont. £105 will leave me with around £100. That is my lowest.


I'll push the offer upto £95.. I really can't go anywhere north of that as you want paying this week. Pushing my budget as it is. Having just bought baby stuff on ebay. (Damn child)

That really is final final tho. If you can't goto that, consider me out bud i'm afraid.
#28
MusicalMan
Sorry but im not gonna do the hassle of getting it unlocked and if you want RMSD your gonna have to pay the added cost.


sorry - something ain't right if you will not get the free unlock from Voda as a customer and post RMSD for £110.

BTW - after reading faults with these on forums and ebay it would help your sale if you posted a pic with the phone on and connected to Vodafone !

EliTom
banned#29
spritey
I'll push the offer upto £95.. I really can't go anywhere north of that as you want paying this week. Pushing my budget as it is. Having just bought baby stuff on ebay. (Damn child)

That really is final final tho. If you can't goto that, consider me out bud i'm afraid.


Ok. Ill think about it and let you know. Can you go to £100 then leaving me with £95? :)

elitom
sorry - something ain't right if you will not get the free unlock from Voda as a customer and post RMSD for £110.

BTW - after reading faults with these on forums and ebay it would help your sale if you posted a pic with the phone on and connected to Vodafone !

EliTom


The phone works perfectly and i am selling cheap enough. If i am going to make the effort to get it unlocked then the price would go up. Sorry
#30
MusicalMan
Ok. Ill think about it and let you know. Can you go to £100 then leaving me with £95? :)


Can't i'm afraid mate, £95 is total max. Gonna have to push you for a decision now tho, as other phones are interesting me elsewhere.. So need to know whether im purchasing or not.
#31
if you posted 1st i'd give you £100 for it im on vodafone anyway so should be fine for me :)
banned 1 Like #32
spritey
Can't i'm afraid mate, £95 is total max. Gonna have to push you for a decision now tho, as other phones are interesting me elsewhere.. So need to know whether im purchasing or not.


Gonna have to say no then. I thought £110 was low but £90 after delivery is not a fair offer.

mini0ne
if you posted 1st i'd give you £100 for it im on vodafone anyway so should be fine for me :)


I dont wanna post first mate. Ive done it a lot since i signed up and if posting pics when people demand, and posting first to people before doesnt achieve trust, then i dont know what more is asked.
#33
FYI....voda will not unlock this phone as it's it is only issued to voda.
#34
MusicalMan
Gonna have to say no then. I thought £110 was low but £90 after delivery is not a fair offer.


Ok bud, GL. Consider my offer withdrawn
#35
MusicalMan;6624904
Gonna have to say no then. I thought £110 was low but £90 after delivery is not a fair offer.



I dont wanna post first mate. Ive done it a lot since i signed up and if posting pics when people demand, and posting first to people before doesnt achieve trust, then i dont know what more is asked.

ok thanks for your time :)
zeus9876;6624905
FYI....voda will not unlock this phone as it's it is only issued to voda.

oh i stand corrected thanks mr zeus they do unlock most for free though :)
#36
howbad are the marks on the casing and where are they placed?
What would give it out of 10?
banned#37
Veitas200700
howbad are the marks on the casing and where are they placed?
What would give it out of 10?


The marks around the casing are not too bad. Its standard cosmetic damage, the price reflects the condition but i just wanted a quick easy sale.
#38
working photos?

full working order?

no touch screen problems at all - fully responsive and all icons working?

Elitom
banned#39
elitom
working photos?

full working order?

no touch screen problems at all - fully responsive and all icons working?

Elitom


Yes no problems at all. Fully responsive. Will get you a working photo. Are you interested and going to make an offer?
#40
MusicalMan
Yes no problems at all. Fully responsive. Will get you a working photo. Are you interested and going to make an offer?


maybe

gotta see photos of it connectedx to vodafone and gotta see how much unlocking costs as Zues says voda will not unlock for free !

EliTom

Post a Comment

No more comments can be posted to this thread.
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!