FS - Body of lies and The dark knight BLU RAYs - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

FS - Body of lies and The dark knight BLU RAYs £30.00

tazandsaz Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months agoFeedback:169 Positive/1 Neutral/6 Negative
£15 each ono...
tazandsaz Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months agoFeedback:169 Positive/1 Neutral/6 Negative
Options

All Comments

(36) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
bump 1 god the forum going fast tonight.....lol...
#2
tazandsaz
bump 1 god the forum going fast tonight.....lol...


i know a month a go i would have bit your hand off for these 2 lol
#3
tonico
i know a month a go i would have bit your hand off for these 2 lol


lol......doesnt seem anyones interested in blu rays anymore....might have to use ebay
#4
You might want to re-think your dark knight price as it can be got for £12.87 new.
#5
Jonny_K
You might want to re-think your dark knight price as it can be got for £12.87 new.


mine is the 2 disc special edition...with the joker on front
#6
tazandsaz
mine is the 2 disc special edition...with the joker on front


http://www.amazon.co.uk/Dark-Knight-Discs-Blu-ray/dp/B001CEE1WG
£14.98 delivered new then ;-)
#7
awoodhall2003


yep...and i said ono...:thumbsup:
#8
tazandsaz
mine is the 2 disc special edition...with the joker on front


I'm afraid a one disc version doesn't exist, they're all 2 disc editions.
#9
Jonny_K
I'm afraid a one disc version doesn't exist, they're all 2 disc editions.


agreed:
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=49164
:thumbsup:
#10


okie dokie.....

Both for £25 delivered :thumbsup:
#11
tazandsaz
okie dokie.....

Both for £25 delivered :thumbsup:


interested in any trades?
#12
awoodhall2003
interested in any trades?


Wanted the cash to buy something really....but you can always try tempt me?
#13
tazandsaz
Wanted the cash to buy something really....but you can always try tempt me?


hmm...well onyl one i can think to trade atm is a sealed copy of casino royale...might have some more next week/this weekend though
#14
awoodhall2003
hmm...well onyl one i can think to trade atm is a sealed copy of casino royale...might have some more next week/this weekend though


Sorry picked it up off ebay cheap ...so got that one..:thumbsup:
#15
tazandsaz
Sorry picked it up off ebay cheap ...so got that one..:thumbsup:


ah no worries, might have a couple more by the weekend:thumbsup:
#16
I'll give you a tenner for the Dark Knight delivered.
#17
TheMetalMan
I'll give you a tenner for the Dark Knight delivered.


£17 for dark knight and superbad ...£11.50 for dark knight as its in v good condition and still cheaper than anywhere :thumbsup: think someone made an offer for superbad so will have to wait on his reply
#18
tazandsaz
£17 for dark knight and superbad ...£11.50 for dark knight as its in v good condition and still cheaper than anywhere :thumbsup: think someone made an offer for superbad so will have to wait on his reply


Ok will wait to see what the other guy says. Will keep an eye on the thread.
#19
TheMetalMan
Ok will wait to see what the other guy says. Will keep an eye on the thread.


aye superbad gone m8....any other ud want ?
#20
tazandsaz
aye superbad gone m8....any other ud want ?


None else I see, my offer of £10 for Dark Knight stands if you change your mind though :)
Good luck with your sale.
#21
TheMetalMan
None else I see, my offer of £10 for Dark Knight stands if you change your mind though :)
Good luck with your sale.


ok thanks...
#22
TheMetalMan
None else I see, my offer of £10 for Dark Knight stands if you change your mind though :)
Good luck with your sale.


actually go on...£10.....aslong as u can do BT tho as need cash in bank
#23
tazandsaz
actually go on...£10.....aslong as u can do BT tho as need cash in bank


Yea sure, PM me details and I'll put it through.
#24
could i have 2nd dibs on Dark Knight if falls through

Edit: looks like i missed out
#25
Moneys sent :)
#26
Body Of Lies

Is this a Region B UK Mint condition copy?

cheers
#27
manchesterjim
Body Of Lies

Is this a Region B UK Mint condition copy?

cheers


yes mate minty mint and region B
#28
tazandsaz
yes mate minty mint and region B


ill offer £12 paypal gift bud:thumbsup:
#29
manchesterjim
ill offer £12 paypal gift bud:thumbsup:


if u can do BT ill accept...
#30
manchesterjim
ill offer £12 paypal gift bud:thumbsup:


Damn i was gonna offer £9 :x
#31
tazandsaz
if u can do BT ill accept...


can do £11 if BT bud
also, i have no idea how to do BT online. Anybody with halifax help me out?
cheers
#32
RuthIess
Damn i was gonna offer £9 :x


wouldnt take £9...£13 was my min...but i guess aslong as its bt id do 12
#33
manchesterjim
can do £11 if BT bud
also, i have no idea how to do BT online. Anybody with halifax help me out?
cheers


sorry na £12 is even below what i wanted so..if u dont wanna do £12 ill keep it...

i have halifax, you go to payments and transfers, create payment, add details etc and all done
#34
tazandsaz
sorry na £12 is even below what i wanted so..if u dont wanna do £12 ill keep it...

i have halifax, you go to payments and transfers, create payment, add details etc and all done


ok mate gunna leave it, thanks for the info though
#35
manchesterjim
ok mate gunna leave it, thanks for the info though


ok cheers
#36
Received Dark Knight today, cheers mate. Feedback left.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!