FS DVD'S CLOTHES, JEWELLERY ALLSORTS HAVE A LOOK OPEN TO OFFERS - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

FS DVD'S CLOTHES, JEWELLERY ALLSORTS HAVE A LOOK OPEN TO OFFERS

£0.00 @
SEE 1ST POST
nessynoo01 Avatar
suspended8y, 3w agoPosted 8 years, 3 weeks agoFeedback:211 Positive/0 Neutral/0 Negative
SEE 1ST POST
Shipping/Payment:
BT OR PO ONLY SEND RM 2ND CLASS EXCEPT JEWELLEY
nessynoo01 Avatar
suspended8y, 3w agoPosted 8 years, 3 weeks agoFeedback:211 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(27) Jump to unreadLocked
Comments/page:
suspended#1
ALL PRICES INC DELIVERY

Garfield 1 & 2 box set Bn still sealed £5
Willie Wonka & Charlie & chocolate factory box set Bn not sealed £5
Gremlins 1 & 2 Bn not sealed £5
Mr Beans Holiday Bn not sealed £3.00
Night at the museum Bn not sealed £3.00
Tigger movie £3.00
Leprechaun 2 £3.00

[COLOR="Red"]PS3 Vol1 singstar (solus) £11.00 SOLD[/COLOR]

Ladies Silver bracelet 7” long approx (needs a clean) £10

[COLOR="red"]Pink Pineapple Jumper Size 16 £7.00 SOLD[/COLOR]
Black, green and white top Size 16 £4.00
[COLOR="Red"]Black Pineapple short sleeve hooded top Size 16 £5.00 SOLD[/COLOR]
Purple Pineapple top Size 16 £5.00
[COLOR="Red"]Brown Pineapple dress Size 18 £5.00 NO LONGER AVAIL AS STITCHING LOOSE[/COLOR]
Pink top Size16 £3.00
Black Debenhams top Size 16 £3.00
Blue Dorothy Perkins boob tube top Size 16 £3.00
Blue new look halterneck Size 16 £3.00
Black halterneck Size 16 £3.00
Pink/purple/black boob tube top Size 16 £3.00
Blue and white Dorothy Perkins skirt Size 18 £5.00


2 x Small black Olay bag with the followoing inside: Max factor Moist Veil Make-Up Base, Collection 2000 trio eyeshadow, moda blusher/bronzer, maybelline lipstick, collection 2000 eyebrow pencil and 1 35ml nivea deodorant £5.00
(Eyeshadows are browns, lipsticks are a dark brown and eyebrow pencils are black)

New look Age 6 Multi dress £3.50
Sainsburys White crops Age 5 £3.50
Pink Bratz crops Age 6-7 £5.50
Debenham (Tigerlilly) Orange dress Age 6 £3.50
#3
nessynoo01
reserved for pics if interest


can i see pics of pineapple stuff hun?
#4
can i see a pic of this New look Age 6 Multi dress £3.50 plz
suspended#5
Katnjakey & missismop give me five mins, computer playing up, i will put as many as i can in 2nd post
#6
nessynoo01
Katnjakey & missismop give me five mins, computer playing up, i will put as many as i can in 2nd post


not a prob ;-)
suspended#7
missismop
not a prob ;-)



Pics are up now chick
#8
nessynoo01
Pics are up now chick


sorry going blind in old age lol:p
#9
ill take brown pineapple top and black pineapple hoody with dance on


edit just realised brown tops a dress lol so just after the black top please
#10
thx for pic dont think it will fit cheers good luck with sale
suspended#11
katnjakey
ill take brown pineapple top and black pineapple hoody with dance on


edit just realised brown tops a dress lol so just after the black top please


Hi ya yeah brown dress is a shorter dress, so I wore over leggings and jeans, if u want both can do for £8.50 delivered. If just the black top it would have to be £5 del. BT or PO. PM me ur details when u decided cheers chick:thumbsup:

Ignore this, just realised brown dress the stitching is coming away around back where belt is, so wouldnt b happy selling it
suspended#12
missismop
thx for pic dont think it will fit cheers good luck with sale


No probs, cheers hun :thumbsup:
#13
nessynoo01
Hi ya yeah brown dress is a shorter dress, so I wore over leggings and jeans, if u want both can do for £8.50 delivered. If just the black top it would have to be £5 del. BT or PO. PM me ur details when u decided cheers chick:thumbsup:

Ignore this, just realised brown dress the stitching is coming away around back where belt is, so wouldnt b happy selling it


ok hun! wont get to post office til tuesday if thats ok?? are any of the other tops suitable to cover a baby bump do you think?? thats what im after you see! (im a size 8-12 depending on time of month lmao) can never find hoddies etc that i like in maternity :x
suspended#14
katnjakey
ok hun! wont get to post office til tuesday if thats ok?? are any of the other tops suitable to cover a baby bump do you think?? thats what im after you see! (im a size 8-12 depending on time of month lmao) can never find hoddies etc that i like in maternity :x



Thats fine, ur having the adams outfit if i remember correctly, and im having psp game (long weekend my little un is ill)

How about this one looks really nice on
http://img242.imageshack.us/my.php?image=ladies002ef4.jpg
Black green and white top
#15
nessynoo01
Thats fine, ur having the adams outfit if i remember correctly, and im having psp game (long weekend my little un is ill)

How about this one looks really nice on
http://img242.imageshack.us/my.php?image=ladies002ef4.jpg
Black green and white top


lmao i knew i recognised ya name!! god baby brain sucks!!!!! yeah that looks nice hun, what size is the pink jumper too??
suspended#16
katnjakey
lmao i knew i recognised ya name!! god baby brain sucks!!!!! yeah that looks nice hun, what size is the pink jumper too??


Pink jumper is a 16. How far gone r u hun?
#17
nessynoo01
Pink jumper is a 16. How far gone r u hun?


only 12 weeks lol not due til august!! but looking at me youd think i was further gone lol!!
suspended#18
katnjakey
only 12 weeks lol not due til august!! but looking at me youd think i was further gone lol!!


Cool mines, mines 7 soon( just had a real drum set for xmas and had her first lesson yesterday, oh i wish she was a baby still lol.

So what u going for then chick and can tot it up and then go to Pm :thumbsup:
#19
nessynoo01
Cool mines, mines 7 soon( just had a real drum set for xmas and had her first lesson yesterday, oh i wish she was a baby still lol.

So what u going for then chick and can tot it up and then go to Pm :thumbsup:


ill go for the pink top and the black top if thats ok? think the green may be too big in the boob region lmao!!
suspended#20
katnjakey
ill go for the pink top and the black top if thats ok? think the green may be too big in the boob region lmao!!


Lol

So that will be £12 and the £6 for outfit, less £4 for psp game, so call it £13 all in and will send altogether if thats ok :thumbsup:
suspended#21
Pm sent and rec goods will be sent tuesday
#22
nessynoo01
Pm sent and rec goods will be sent tuesday


thanks hun :thumbsup:
suspended#23
Anybody else???
suspended#24
Bump 2
suspended#25
katnjakey
ill go for the pink top and the black top if thats ok? think the green may be too big in the boob region lmao!!


Goods posted today 2nd class, will let u know when PO arrives as per PM :thumbsup:
suspended#26
nessynoo01
Goods posted today 2nd class, will let u know when PO arrives as per PM :thumbsup:


Hi Katnjakey

Still no PO can you let me know if the goods have turned up yet please as per PM:thumbsup:
#27
Closed as requested.

Post a Comment

No more comments can be posted to this thread.
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!