FS/FT: Several 360 Games With More To Come... (Have a look) - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

FS/FT: Several 360 Games With More To Come... (Have a look)

fu510n Avatar
7y, 10m agoPosted 7 years, 10 months agoFeedback:4 Positive/0 Neutral/0 Negative
Please see the 1st post...
Shipping/Payment:
Payment via PayPal gift
fu510n Avatar
7y, 10m agoPosted 7 years, 10 months agoFeedback:4 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(51) Jump to unreadLocked
Comments/page:
Page:
#1
PRICES NOW INCLUDE P&P

[COLOR="Navy"]Currently For Sale/Trade....[/COLOR]
Fuzion Frenzy 2 (Brand new with Microsoft seal intact)[COLOR="Red"] - £6[/COLOR]
Sega Superstars Tennis (Mint condtion, barely used)[COLOR="Red"] - £7[/COLOR]
Project Gotham Racing 3 (Brand new with Microsoft seal intact)[COLOR="Red"] - £5[/COLOR]
Xbox Live Arcade Unplugged (Brand new but unsealed)[COLOR="Red"] - £5[/COLOR]
Call Of Duty 3 [COLOR="Red"]- £12[/COLOR]


[COLOR="Navy"]Coming Soon....[/COLOR]
Lego Star Wars: The Complete Saga
FIFA 08
Kameo: Elements Of Power
Tomb Raider: Legend
Lost Planet: Extreme Condition


[COLOR="Navy"]Possibly Coming Soon....[/COLOR]
Burnout Paradise
Lego Batman
Dead Rising




Also looking to trade for other 360 games and HD-DVD's. Looking for these in particular...
Burnout Revenge
Crackdown
FIFA 09


Might consider these...
NFS: Undercover
Tomb Raider: Underworld


OFFER AWAY :)
#2
Heres the 4 games currently for sale...

http://img107.imageshack.us/img107/2853/fuzionfrenzy2on1.th.jpg
http://img145.imageshack.us/img145/6831/projectgothamracing3rp9.th.jpg
http://img107.imageshack.us/img107/1531/segasuperstarstennisbp2.th.jpg
http://img140.imageshack.us/img140/4002/xboxlivearcadeunpluggedtt8.th.jpg

Click the Images to make them bigger...

EDIT: Whoops... they're sideways......................
#3
afo
Reserved for observation and commentary.


whats all that about you reserve a post to see if you like any games, then edit your post so you are first offer:?
#4
oooohhhhhh another variation on cyber squatting!!
#5
Think its damn out of line tbh all this "reserving for 1st bid" BS
#6
Sega Superstars Tennis is £6 brand new!

would you trade it for Fifa 08?


or i got some Gamecube Games going...
#7
Squizz
Think its damn out of line tbh all this "reserving for 1st bid" BS


i am with you on that 1 :x
#8
ragamuffin
i am with you on that 1 :x


Report him then, if haven't already.
#9
i have but its not first time i have seen it, just a pet hate i suppose
#10
mugglesquop
Sega Superstars Tennis is £6 brand new!

would you trade it for Fifa 08?


or i got some Gamecube Games going...


Where is it £6 new?

Ive got FIFA 08 mate and not got a GameCube, thanks anyway :thumbsup:
#11
fu510n
Where is it £6 new?

Ive got FIFA 08 mate and not got a GameCube, thanks anyway :thumbsup:


ok no probs :)

you can get it on eBay for £6 (new)

i'm pretty sure it was around that price on Play as well? -edit- can only find the PS2 version on Play for £6
#12
just out of interest how much will call of duty 3 be up for and how soon is coming soon lol
[admin]#13
Please don't reserve posts in FS threads as it's unfair on other members.
#14
might wanna look at your price on PGR3

can get it here for £4.99 delivered!

http://www.gamestation.co.uk/Xbox360/Racing/~r404666/Project-Gotham-Racing-3-Preowned/
#15
I've got crackdown, what will you trade for it?
Edit: only game I haven't had is Cod3
banned#16
Interested in Lego Star Wars: The Complete Saga for the right price.

First refusal on it if thats not breaking the rules? (since there is no price currently!)
#17
ragamuffin
whats all that about you reserve a post to see if you like any games, then edit your post so you are first offer:?


It was sorta like a joke..but it got deleted anyway. I'm looking for burnout paradise, but dunno what your price for that is yet..
#18
Has live arcade got the 1 month trial if yes ill have it, if no ill leave it.
#19
ragamuffin
i am with you on that 1 :x


me too i had this done to me this morning...

Afraid no interest as of yet...however will you be interested in any of the following:
360 Games:
Tony Hawks Proving Ground
Rockstar Table Tennis
Sonic the Hedgehog
Maybe DOA4
HD-DVDs: (alll skinny cases)
House of Wax
Swordfish (german import)
Poseidon
Maybe Daylight
Maybe Fast and Furious

the maybe are if deal is right! :thumbsup:

My main interest be in Kameo: Elements Of Power & Lego Batman...same applies as vibeone "First refusal on it if thats not breaking the rules? (since there is no price currently!)"
#20
Firstly, i'd like to apologise for the delay in replying. My laptop keeps refusing to acknowledge that its plugged in and will not charge, christ know whats wrong/how to fix it......

ragamuffin
just out of interest how much will call of duty 3 be up for and how soon is coming soon lol


Well, ive only jusy got it so ill have a play and see if i like it, hehe

Robbie Smith
might wanna look at your price on PGR3

can get it here for £4.99 delivered!

http://www.gamestation.co.uk/Xbox360/Racing/~r404666/Project-Gotham-Racing-3-Preowned/


Fair enough, ill reduce it to £4.99 inc

bod emrys
I've got crackdown, what will you trade for it?
Edit: only game I haven't had is Cod3


Call Of Duty 3 isn't available just yet mate, is there anything else you'd like to trade for Crackdown?

vibeone
Interested in Lego Star Wars: The Complete Saga for the right price.

First refusal on it if thats not breaking the rules? (since there is no price currently!)


Yeah sure, me and the missus are gonna give it one last attempt to see if we can get into it, then its yours for the taking :)

Just had a look around and i cant find anywhere that has stock :?. I'd better have a look around before pricing it.

afo
It was sorta like a joke..but it got deleted anyway. I'm looking for burnout paradise, but dunno what your price for that is yet..


Burnout Paradise is one of my many games ive yet to get around to playing, i just dont seem to be able to find the time for it. Ill have a look at what its worth and come back to you with a price

RuthIess
Has live arcade got the 1 month trial if yes ill have it, if no ill leave it.


Nah, ive taken it out for myself :p

awoodhall2003
me too i had this done to me this morning...

Afraid no interest as of yet...however will you be interested in any of the following:
360 Games:
Tony Hawks Proving Ground
Rockstar Table Tennis
Sonic the Hedgehog
Maybe DOA4
HD-DVDs: (alll skinny cases)
House of Wax
Swordfish (german import)
Poseidon
Maybe Daylight
Maybe Fast and Furious

the maybe are if deal is right! :thumbsup:

My main interest be in Kameo: Elements Of Power & Lego Batman...same applies as vibeone "First refusal on it if thats not breaking the rules? (since there is no price currently!)"


Ive had a quick blast on Kameo and its pretty decent for an old title, probably gonna keep it for the weekend to see if i can really get into it. Lego Batman probably wont be available until after the weekend at least, its the gf's latest addiction :roll:

Out of your list ive got a slight interest in RTT and Sonic, but im not overly keen on trying either of them again. Is their anything else you wouldn't mind trading?

P.S. do you want Fuzion Frenzy 2? Ive reserved it for you
banned#21
No problems on Lego SW, We are still on with Indiana Jones!

Give me a PM nudge so I remember to return to this thread please when you stick a price up :)
#22
Heres the cheapest prices i can find for the other games (in stock), if you can find a game cheaper elsewhere (in stock) and provide a link ill happily reduce my price :thumbsup:

Burnout Paradise - £24.98 @ Amazon
[COLOR="Red"]£14[/COLOR]

Call Of Duty 3 - £21.99 @ PowerPlayDirect
[COLOR="Red"]£12[/COLOR]

Lego Batman - £17.23 @ TheHut
[COLOR="Red"]£15[/COLOR]

Lego Star Wars: The Complete Saga - cant find it in stock anywhere
[COLOR="Red"]£15[/COLOR]

Kameo - £14.99 @ Amazon
[COLOR="Red"]£6[/COLOR]

FIFA 08 - £17.73 @ TheHut
[COLOR="Red"]£8[/COLOR]


Please note that these gaes arent for sale yet
#23
hey there, I would be greatly intrested in Lego Star Wars: The Complete Saga,
more importantly, lego batman!

I have the following ga,es for trade, let me know if any of these intrest you or if you have a price for your games.

Far cry 2
Stranglehold
Perfect Dark Zero.

please get in touch.
#24
j0hnb0y
hey there, I would be greatly intrested in Lego Star Wars: The Complete Saga,
more importantly, lego batman!

I have the following ga,es for trade, let me know if any of these intrest you or if you have a price for your games.

Far cry 2
Stranglehold
Perfect Dark Zero.

please get in touch.


Not really after Far Cry 2 or Stranglehold and ive got the CE Perfect Dark Zero

Cheers anyway :)
#25
vibeone
No problems on Lego SW, We are still on with Indiana Jones!

Give me a PM nudge so I remember to return to this thread please when you stick a price up :)


I will do mate :thumbsup:
banned#26
I'd be interested in both Lego games actually.. so let me know when you are ready and give me a deal I can't say no to! :)
#27
vibeone
I'd be interested in both Lego games actually.. so let me know when you are ready and give me a deal I can't say no to! :)


Star Wars could be available tonight if we get round to trying it again, Its gonna be a good 3-4 days before we're done with Batman though :thumbsup:

What games do you have to offer in trade? Or are you just looking to buy? Either is fine :-D
#28
fu510n
Ive had a quick blast on Kameo and its pretty decent for an old title, probably gonna keep it for the weekend to see if i can really get into it. Lego Batman probably wont be available until after the weekend at least, its the gf's latest addiction

Out of your list ive got a slight interest in RTT and Sonic, but im not overly keen on trying either of them again. Is their anything else you wouldn't mind trading?

P.S. do you want Fuzion Frenzy 2? Ive reserved it for you


Fuzion Frenzy 2 is a possible, dependent on deal, but put it up for sale for the moment then if still avaiable then we shall see.
Thats the only games i have that i will consider for trade at the moment im afraid, halo 3 im playing and will keep for multiplayer anyways, rockband well gotta keep that! then scene it, keep for when family is up mainly, and then viva pinata which the gf plays and kung fu panda/lego indy that you've played!

Got those HD-DVDs too, but thats about it, unless you want some DVDs/PS2 games! :thumbsup:
#29
awoodhall2003
Fuzion Frenzy 2 is a possible, dependent on deal, but put it up for sale for the moment then if still avaiable then we shall see.
Thats the only games i have that i will consider for trade at the moment im afraid, halo 3 im playing and will keep for multiplayer anyways, rockband well gotta keep that! then scene it, keep for when family is up mainly, and then viva pinata which the gf plays and kung fu panda/lego indy that you've played!

Got those HD-DVDs too, but thats about it, unless you want some DVDs/PS2 games! :thumbsup:


Hmm, depends on the DVD's/PS2 Games :)

Im not too fussed about the HD-DVD's and none of the 360 games are to my fancy.... (maybe Sonic,..)

Cheers
#30
fu510n
Hmm, depends on the DVD's/PS2 Games :)

Im not too fussed about the HD-DVD's and none of the 360 games are to my fancy.... (maybe Sonic,..)

Cheers


PS2:
Extreme G Racing (no sleeve inlay, but manual+case)
Pro Evo 4, 5, 6
The Da Vinci Code
Fifa Football 04, 05
Fifa 07
L.A. Rush
Primal (sealed)
The Golden Compass (sealed)

DVDs:
The Fast & the Furious
Supernova
King Kong Production Diaries
Animal Farm
Jethro Live From the Madhouse 2006 (sealed)
2xTube Hooper's Chainsaw Massacre Special Edition in Card slides(sealed)
Go
Loaded Weapon 1
American Dreamz
Supersize Me
Bride of Chucky
Any Given Sunday
American Pie/Old School/Road Trip Boxset (1disc been played once-so MINT)
Constantine
Charmed S1 & S2
banned#31
fu510n
Star Wars could be available tonight if we get round to trying it again, Its gonna be a good 3-4 days before we're done with Batman though :thumbsup:

What games do you have to offer in trade? Or are you just looking to buy? Either is fine :-D


Probably to buy mate, My games are either keeper's or ****! I'm out tonight so no rush!
#32
awoodhall2003
PS2:
Extreme G Racing (no sleeve inlay, but manual+case)
Pro Evo 4, 5, 6
The Da Vinci Code
Fifa Football 04, 05
Fifa 07
L.A. Rush
Primal (sealed)
The Golden Compass (sealed)

DVDs:
The Fast & the Furious
Supernova
King Kong Production Diaries
Animal Farm
Jethro Live From the Madhouse 2006 (sealed)
2xTube Hooper's Chainsaw Massacre Special Edition in Card slides(sealed)
Go
Loaded Weapon 1
American Dreamz
Supersize Me
Bride of Chucky
Any Given Sunday
American Pie/Old School/Road Trip Boxset (1disc been played once-so MINT)
Constantine
Charmed S1 & S2


Nothing catching my eye mate, sorry :)

vibeone
Probably to buy mate, My games are either keeper's or ****! I'm out tonight so no rush!


Lol, fair enough :-D
#33
no worries mate.
#34
swap saga tennis with a hd dvd from here.........http://www.hotukdeals.com/item/317737/f-t-f-s-360-games-and-hd-dvds-and-n
#35
jojothefirst
swap saga tennis with a hd dvd from here.........http://www.hotukdeals.com/item/317737/f-t-f-s-360-games-and-hd-dvds-and-n


Which Charlie and Chocolate Factory is it?

I wouldn't swap for just one btw
#36
fu510n
Which Charlie and Chocolate Factory is it?

I wouldn't swap for just one btw


the 1 with jonny depp in it, and are you aware that the tennis game isnt worth much?
#37
jojothefirst
the 1 with jonny depp in it, and are you aware that the tennis game isnt worth much?


Ah, i want the old one :-(

Everywhere ive seen SST sell recently its gone for £7-8 :)
#38
Anyone? :)
#39
Pics now posted :thumbsup:
#40
any 360 games for £3.98 Paypal Gift ?

Post a Comment

No more comments can be posted to this thread.
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!