FS/FT: Xbox 360 Premium *exluding 20GB HDD* with accesories - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

FS/FT: Xbox 360 Premium *exluding 20GB HDD* with accesories £100.00

venom321 Avatar
8y, 4m agoPosted 8 years, 4 months agoFeedback:45 Positive/1 Neutral/1 Negative
Xbox 360 premium console
256mb memory unit
official Ethernet cable
Official HDTV/SDTV cable
Wireless controller
Power Supply Unit

Boxed - with 3cm tear
Shipping/Payment:
Shipping: via Special delivery - Royal Mail (10 GBP)
venom321 Avatar
8y, 4m agoPosted 8 years, 4 months agoFeedback:45 Positive/1 Neutral/1 Negative
Options

All Comments

(41) Jump to unreadLocked
Comments/page:
Page:
#1
Have you got Ebay id for feedback? Could you post pics with your name next to it? What is the condition of it? Thanks.
#2
If credance is needed due to my feedback on here. I will be more than willing to give contact details or feedback from other sites (where i have traded an xbox 360 for PS3 before through post)

Ah yeah a picture would be handy one second

And yes i have ID you can send me a message and i will verify if it is my
ID: molad279
#3
what are you looking to trade for??
#4
ops thought i mentioned i wouldn't mind iPod Touch
#5
got a psp slim in mint condition with 8gb memory CFW??
#6
http://img520.imageshack.us/img520/3766/dsc00054ee5.jpg
#7
elmore
got a psp slim in mint condition with 8gb memory CFW??
#8
I had a PSP mate with CFW sold it - didn't really use it

Cheers though
#9
I'm looking to buy a 360 soon but if it doesn't have the hard drive then surely it's just a core. Is that right?
#10
Nah Premium is different aesthetically... compared to Core
plus comes with HD cables (Y)
#11
anyone interested
banned#12
where you located??? its in perfect working order right?
#13
Yeah plays games fine
I'm in Birmingham mate
#14
Is it fully working mate? how old is it? im VERY intrested.

Also will you post first? i have great feedback,loads of posts and a lot of rep.
#15
I just had it replaced with new Motherboard - so 3 red lights is LESS likely to occur - i've had no signs

Yeah full working order i'll quickly take a pic of it working
And play music on it
#16
Did microsoft replace it ? or did you do it yourself?
#17
Microsoft however the warranty seal seems to be broken which may come at a disadvantage
It has not been modded in anyway i can guarantee that.

Also I have been told these consoles are LESS likely to get 3 red lights
#18
hmm will reconsider it now due to warranty seal being broken. Anychance of you contacted ms to ask why it was broken?
#19
http://img98.imageshack.us/img98/5701/dsc00003gv8.jpg

http://img84.imageshack.us/img84/4170/dsc00004hi7.jpg
#20
Ah its through no fault of their own to be honest

In the unlikely case of 3 red lights occurring its possible to pay 10-15 to have it repaired.
However of course there is the 3 year option of Microsoft repairing it
#21
If microsoft fixed it why is the seal broke?
#22
I was considering to mod it - if i knew i had the newest DVD drive avaliable which makes games run faster and much quieter - I wouldn't have need to break seal to check as it is possible to see from the front

Dufus moment

Only reason i'm selling is due to me having an PS3 and no real need for Xbox 360
#23
Bump...
#24
Was interested but because the seal is broke I think i'll leave it as its 2 risky.
#25
yep same here dude im out
#26
Risky in what way?
#27
I'm guessing about them talking about the fact if it had 3 red rings then there is a bigger chance that M$ would refuse to repair it because the seals had been broken (although many people have had there 360 repaired with broken seals there are people who have had theres returned unrepaired because of this)
#28
I suppose but - although you cannot be 100%... that these *new* replaced consoles are less likely to receive red lights
#29
ill give you £70 delivered...
#30
if you change your mind about the psp you kjnow where to find me!
#31
ya can get a warranty sticker from ebay, bout £10? makes it more sellable..
1 Like #32
I only took law at GCSE level... got a B :D

lol but i'm sure thats fraud mate
#33
venom321
I only took law at GCSE level... got a B :D

lol but i'm sure thats fraud mate


rep added for that comment love it:w00t:
#34
elmore
rep added for that comment love it:w00t:


I'm pretty proud of that comment to be honest - took abit of thought and preparation but it was worth it in the end
#35
This is probably better if it's everywhere.
#36
guyston
This is probably better if it's everywhere.


Have just seen this, it would be perfect for me but its more than likely only the one store :x
#37
you just looking for cash? Ive got a psp i could trade....
#38
venom321
I had a PSP mate with CFW sold it - didn't really use it

Cheers though


Already tried that!
#39
elmore
Already tried that!


haha sorry didnt see that! Ive also got a 40gb ps3 but its worth wayyy more than the xbox!!!
#40
No worries now i've been able to mod it
It wasn't a liteon afterall

Post a Comment

No more comments can be posted to this thread.
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!