FS: Gossip Girl Season 1 - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

FS: Gossip Girl Season 1 £12.00

gdw298 Avatar
7y, 11m agoPosted 7 years, 11 months agoFeedback:20 Positive/0 Neutral/2 Negative
Hi,

Bought this for the missus as she missed it on TV. Got through 3 episodes then decided it wasnt her thing! women!

So, practically new. Definately mint.
Paid £19 for it, looking for around £12 delivered.
Or any tardes for Blu Rays would be great.
Offers considered, dont be shy!

Trades* is what I meant. or I would deffo consider a Tardis!
- gdw298
Shipping/Payment:
BT - Paypal
Tags:
gdw298 Avatar
7y, 11m agoPosted 7 years, 11 months agoFeedback:20 Positive/0 Neutral/2 Negative
Options

All Comments

(26) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
casino royale new and sealed blu ray?
#2
JBAUERBEATSJBOND
casino royale new and sealed blu ray?


Already have that bud :thumbsup:
#3
i got hostel too new n sealed
#4
JBAUERBEATSJBOND
i got hostel too new n sealed


Got that one too, Hostel 2 is the one im missing.
#5
gdw298
Got that one too, Hostel 2 is the one im missing.


not worth getting imo :whistling:
okay good luck matey
#6
JBAUERBEATSJBOND
not worth getting imo :whistling:
okay good luck matey


lol, figured as much. but I hate incomplete sets :?

cheers mate.
#7
If people are looking for a trade, heres some stuff I'd consider:
Tears Of The Sun - Hostage Bluray
CSI Season 2 boxset, (or any after that)
#8
i got csi season 2 in 2 parts...but they are in spanish boxes they play in english tho
#9
£10?x
#10
JBAUERBEATSJBOND
i got csi season 2 in 2 parts...but they are in spanish boxes they play in english tho


As long as they're in english
Are they legit DVD's? Not Asian Imports or anything.

Any pics of the boxset I can look at?
#11
Leer
£10?x


If the other guy backs out, would you go to £11 delivered?
#12
gdw298
As long as they're in english
Are they legit DVD's? Not Asian Imports or anything.

Any pics of the boxset I can look at?


yes they are legit i will get pics on here in 1 hour
#13
gonna stick to £10.x
#14
also can u get a pic up?xxx
#15
Trade for Soprano's Season 1?

Or the Shield? I have Season's 1 & 2?
#16
Flodd
Trade for Soprano's Season 1?

Or the Shield? I have Season's 1 & 2?


hmm, now either of those seem tempting, i'll be after a new series to watch when im done with 24.

I'll see what jbaurbeatsjbond does with that picture. if not, i'll trade with you.

BTW, is The Shield both together in the offer?
#17
I've got CSI seasons 1 & 2 somewhere too... you still have ugly betty?

UK PAL (season 2 in limited Glow in the dark packaging!)
#18
Flodd
I've got CSI seasons 1 & 2 somewhere too... you still have ugly betty?

UK PAL (season 2 in limited Glow in the dark packaging!)


Ive got season 1, its mainly season 2 and anything after that.

I do still have ugly betty, i was about to link that thread to here, see if anything tickled some of you.
are you offering me season 2 of ugly betty like?
#19
I was going to offer you CSI 1 & 2 for ugly betty & gossip girl...
#20
how about the soprano's and CSI 2 for Ugly Betty and Gossip Girl?
#21
Sounds fair...
#22
Flodd
Sounds fair...


lol, sarcasm?
#23
gdw298
lol, sarcasm?


err... nope...

2 of yours for 2 of mine... thought it sounded fair? :)
#24
Flodd
err... nope...

2 of yours for 2 of mine... thought it sounded fair? :)


lol, ah right.
your use of dots baffled me a bit.

You wanna deal then?
#25
gdw298
lol, ah right.
your use of dots baffled me a bit.

You wanna deal then?


I do, lets take to pm.
#26
here u go matey i found em took me long enough :) they are a-okay mate not copies just european with spanish text on box
[IMG]http://img16.imageshack.us/img16/6506/dsc00107vg5.th.jpg[/IMG]

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!