FS: * SOLD * Internal DVD RW Drive (IDE) * SOLD * £9.00 - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

FS: * SOLD * Internal DVD RW Drive (IDE) * SOLD * £9.00

Liddle ol' me Avatar
7y, 10m agoPosted 7 years, 10 months agoFeedback:220 Positive/0 Neutral/0 Negative
I have a Sony DVD RW drive (IDE) taken from an unused desktop that I don't need. Works perfectly, just tested it using the caddy.

Ideally would like an IDE HDD for it. I can add some things to the package if necessary.

HDD is unlikely :) But if anyone has a bluetooth mouse to swap for this I'd be very happy
- Liddle ol' me
Shipping/Payment:
trade
Tags:
Liddle ol' me Avatar
7y, 10m agoPosted 7 years, 10 months agoFeedback:220 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(42) Jump to unreadLocked
Comments/page:
Page:
#1
you get much for a ide dvd rw, about a 20gb if your lucky
#2
wickedteen
you get much for a ide dvd rw, about a 20gb if your lucky


Yes, thanks for your input. :)
#3
thatsok, any time, cheer up
#4
wickedteen
thatsok, any time, cheer up


I'm very happy thanks - esp as you keep needlessly bumping my thread for me :thumbsup:
#5
What colour
#6
strike
What colour


White (or whatever that colour actually is)
#7
If you are after an IDE HDD, I have a 20GB & a 40GB available however I have no need for a DVDRW. Not sure if you want to buy?
#8
sparkygeezer
If you are after an IDE HDD, I have a 20GB & a 40GB available however I have no need for a DVDRW. Not sure if you want to buy?


Not really for buying I'll use a small IDE drive as an extra backup, but don't really have a need for it - it was more a case of thinking of something to trade this for :roll:

edit: but out of curiosity, what are you looking for the drives in case I change my mind?
#9
Updated - looking for a Bluetooth Mouse .... (BUMP)
#10
Final bump and added a price in case anyone wants to purchase. Will list it on ebay at the weekend sometime if no interest
#11
Are you still about mate?
#12
h2k92
Are you still about mate?


Yup, still here, but taking a bath soon! You interested in this drive? Nobody else is :lol:
banned#13
you want a 20gb ide hdd? for it
#14
rogerdodger
you want a 20gb ide hdd? for it


well, it's the only offer I've had so far so I might consider it - lol - anything you could add to the package?
banned#15
Liddle ol' me
well, it's the only offer I've had so far so I might consider it - lol - anything you could add to the package?


i.e. what?
#16
rogerdodger
i.e. what?


erm ... I don't know. A 20Gb drive isn't very useful to me actually, so I should probably just say no thanks. You don't have a caddy or something to trade instead?
banned#17
Liddle ol' me
erm ... I don't know. A 20Gb drive isn't very useful to me actually, so I should probably just say no thanks. You don't have a caddy or something to trade instead?


no mate, only got the 20gb hdd.
Umm could chuck in a few ide cables? i dunno lol.
#18
£7 for the drive?
#19
bassman_uk
£7 for the drive?


how about this + something else or cash towards your homeplugs, or one of them?
#20
Liddle ol' me
how about this + something else or cash towards your homeplugs, or one of them?


TBH I'm doing some digging to see if the Comtrend will co-exist with Homeplug so that i can run a headless server in the loft on the Comtrends, and access it through the router with my Homeplugs, so not going to offer them up again just yet :)

Also looking to de-clutter, but could use a drive in my works PC
#21
Still about mate? I also have an HP 2.5" Sata enclosure that housed a drive...dunno if it still works though...
#22
bassman_uk
TBH I'm doing some digging to see if the Comtrend will co-exist with Homeplug so that i can run a headless server in the loft on the Comtrends, and access it through the router with my Homeplugs, so not going to offer them up again just yet :)

Also looking to de-clutter, but could use a drive in my works PC


ali on the other homeplugs thread seems to know a lot about these - maybe ask him :thumbsup:

h2k92
Still about mate? I also have an HP 2.5" Sata enclosure that housed a drive...dunno if it still works though...


You keep asking that! Yep, don't worry haven't forgotten you.

could you check that caddy?
banned#23
what about a 40gb drive?
#24
rogerdodger
what about a 40gb drive?


lol - you said you only had a 20GB! So is this a question or an offer? :-D
#25
I'll leave my £7 on offer in case, but I've got to hit the hay now - early start tomorrow :)
#26
bassman_uk
I'll leave my £7 on offer in case, but I've got to hit the hay now - early start tomorrow :)


Ok thanks for that :thumbsup: Doubt anything will be completed tonight anyway
banned#27
Liddle ol' me
lol - you said you only had a 20GB! So is this a question or an offer? :-D


A possible offer, you got more specs on the dvd rw drive?
cheers
#28
rogerdodger
A possible offer, you got more specs on the dvd rw drive?
cheers


yep, I'll post the model number when I get out of the bath!
banned#29
Liddle ol' me
yep, I'll post the model number when I get out of the bath!


lol okay.
#30
Sony DW-U18A
banned#31
go on then 40gb hdd for the dvd rw?
or if you can chuck something else in to sweeten the deal?
#32
I think the swap is fair as is. But I see you don't have f/back here - could you post first?
banned#33
Liddle ol' me
I think the swap is fair as is. But I see you don't have f/back here - could you post first?


I'm not posting first, i have dealt with peoiple on here, but have received no feedback.
Its a question of us both posting at the same time, i probably will get chance on tuesday to post.
#34
Ok, no probs - I'll leave it then. Thanks anyway.
#35
still here with £7 :)
#36
bassman_uk
still here with £7 :)


any chance to meet in the middle at £8 and I'll get it in the post today? Postage will eat a chunk of it as it's heavy :)
#37
could do £7.36 (total amount in my paypal :-()
#38
bassman_uk
could do £7.36 (total amount in my paypal :-()


hehe - that old chestnut! Yup, go on then. I'll send you a paypal address for a gift payment then. I'll post it today, or at the very latest tomorrow 2nd class and collect proof of postage. Thanks :thumbsup:

edit: please PM me your address
#39
Liddle ol' me
hehe - that old chestnut! Yup, go on then. I'll send you a paypal address for a gift payment then. I'll post it today, or at the very latest tomorrow 2nd class and collect proof of postage. Thanks :thumbsup:

edit: please PM me your address


thats cool...I'll make payment shortly - just off to a meeting now :-(

was expecting payment for an item yesterday, and that person seems to have disappeared, leaving me with low funds - can't afford to buy that Leopard DVD I was interested in now, but I can make more use of the stuff I've bought than of that, so its not all bad :)

Will PM address and confirmation of payment :thumbsup:
#40
bassman_uk
thats cool...I'll make payment shortly - just off to a meeting now :-(

was expecting payment for an item yesterday, and that person seems to have disappeared, leaving me with low funds - can't afford to buy that Leopard DVD I was interested in now, but I can make more use of the stuff I've bought than of that, so its not all bad :)

Will PM address and confirmation of payment :thumbsup:


Thanks :thumbsup:

Post a Comment

No more comments can be posted to this thread.
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!