FS - Star Wars Trilogy & Prequel Trilogy DVD Box Sets - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

FS - Star Wars Trilogy & Prequel Trilogy DVD Box Sets £12.00

manchesterjim Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months agoFeedback:71 Positive/0 Neutral/1 Negative
I have for sale both star wars box set, including all 6 films in the new packaging.
Im looking for £12 each.
The outer boxes do have the odd scuff mark but overall are in excellent condition. Discs are immaculate.
Please see post 1 for an example of the packaging.
Shipping/Payment:
paypal gift/bank transfe
Other Links From Trilogy:
manchesterjim Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months agoFeedback:71 Positive/0 Neutral/1 Negative
Options

All Comments

(17) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
http://i647.photobucket.com/albums/uu191/manchesterjim/dvd_saga.jpg
#2
good price mate, are all the films the two disc editions?
#3
How much would these be to post? Would cosider P&P plus £5 for me to rent them from you for 2 nights, I'd cover return P&P?
#4
JasonMason
good price mate, are all the films the two disc editions?


yeah mate, so 12 discs in total.

selling cheap as i could do with the cash, and they have the odd crease/scuff mark so have priced accordingly.
#5
andimccann
How much would these be to post? Would cosider P&P plus £5 for me to rent them from you for 2 nights, I'd cover return P&P?


would rather just sell them to be honest mate. could do with the cash asap, so looking for a quick sale. sorry bud. maybe whoever buys them off me could make a fiver back by lending them to you!:thumbsup:
#6
andimccann
How much would these be to post? Would cosider P&P plus £5 for me to rent them from you for 2 nights, I'd cover return P&P?

ill do it if i buy mate...
manchesterjim
yeah mate, so 12 discs in total.

selling cheap as i could do with the cash, and they have the odd crease/scuff mark Nothing major, so have priced accordingly.

how does £22 tickle your fancy? via BT
#7
is it £12 each including postage ?

do you still have the books for sale by any chance ?

never mind the books was looking for the harry potter ones!
#8
awoodhall2003
ill do it if i buy mate...

how does £22 tickle your fancy? via BT


its a close offer mate, but gunna hold out for asking for now, as im selling for a good price IMO. will consider you in the future if you cant meet asking dude. thanks
#9
manchesterjim
its a close offer mate, but gunna hold out for asking for now, as im selling for a good price IMO. will consider you in the future if you cant meet asking dude. thanks


ill take for £24 then :thumbsup:
#10
scotland88
is it £12 each including postage ?

do you still have the books for sale by any chance ?

never mind the books was looking for the harry potter ones!


yep £12 each including postage, although i should have mentioned add 75p if you want posted recorded.
thanks bud
#11
awoodhall2003
ill take for £24 then :thumbsup:


brill!
should have mentioned it in the description, but would you like me to send recorded for the extra 75p?
also how you paying bud, paypal or bank transfer. either is fine.
cheers dude
#12
manchesterjim
brill!
should have mentioned it in the description, but would you like me to send recorded for the extra 75p?
cheers dude


yeah mate on £24 worth probably worth doing so :thumbsup:
#13
awoodhall2003
yeah mate on £24 worth probably worth doing so :thumbsup:


no prob will do...how you paying mate?
cheers
#14
manchesterjim
no prob will do...how you paying mate?
cheers


BT fella...all paypal funds gone! :w00t:
#15
awoodhall2003
BT fella...all paypal funds gone! :w00t:


lol not a problem. have pmed you my details.
as soon as i receive payment ill leave feedback and will stick in the post tomorrow.
thanks bud
#16
payment sent! ta
#17
awoodhall2003
payment sent! ta


received bud, will stick in the post tomoz.
leaving fback now.
thanks

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!