Little big planet, Call of duty world at war, Sega mega drive ultimate collection ps3 - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

Little big planet, Call of duty world at war, Sega mega drive ultimate collection ps3 £50.00

biglad19992000 Avatar
7y, 10m agoPosted 7 years, 10 months agoFeedback:21 Positive/0 Neutral/0 Negative
i am selling these games all in mint condition pro evo is the one played the most to be honest and the disc is still in good condition. all other games played no more than twice and are all in mint condition with manuals and boxs.
you can have the lot for £60 as this lot retails at £77 on play not including pro evo.

individually
sega megadrive collection = £20
call of duty world at war= £25
little big planet = £10
pes 2008 =£5

postage is free for prices above only any hagled prices will be £1.50
i have great feedback on ebay just check my username
paypal gift i will accept normal paypal but you pay the charges

little big planet now sold
50 quid for 3 remaining games free postage
- biglad19992000

call of duty now sold
- biglad19992000
Shipping/Payment:
paypal only
biglad19992000 Avatar
7y, 10m agoPosted 7 years, 10 months agoFeedback:21 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(52) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
http://i40.tinypic.com/15egy6x.jpg
#2
http://i40.tinypic.com/2w1tymt.jpg
banned#3
gunnertilidie will take that cod game off u mate
#4
he can come find it then lol cheers
banned#5
biglad19992000
he can come find it then lol cheers


thats the attitude of a true seller :thumbsup:
#6
Don't suppose you could do 20.00 delivered on world at war?
#7
eca07mc
Don't suppose you could do 20.00 delivered on world at war?


no sorry to low
#8
eca07mc
Don't suppose you could do 20.00 delivered on world at war?


You should offer £25 quickly dude, somebody's gonna grab it at that price soon.
#9
Jonny_K
You should offer £25 quickly dude, somebody's gonna grab it at that price soon.


It's good just not sure if i'm keeping the ps3, i'll leave it for someone else :thumbsup:

agreed though its a good price
#10
Dont suppose you want any trades?

i've got

skate
prince of persia
battlefield bad company
Sega mega drive ultimate collection
facebreaker
mirrors edge
ratchet and clank
#11
eca07mc
Dont suppose you want any trades?

i've got

skate
prince of persia
battlefield bad company
Sega mega drive ultimate collection
facebreaker
mirrors edge
ratchet and clank


no thanks just after cash i have just bought a nokia e71 for 200 squids and need the cash to back fill lol
#12
HI, would you take £50 all in paying via normal paypal - have got feedback on ebay of 528
#13
mcneep
HI, would you take £50 all in paying via normal paypal - have got feedback on ebay of 528


to low mate these games are like nearly all brand new
#14
meed me in the middle? £55
#15
Hi, I will take Little Big Planet if still available :)
#16
mcneep
meed me in the middle? £55


still to low mate i could make more selling them at blockbuster or something 60 is the lowest and with free postage u are gettin a bargain
#17
livingthelife07
Hi, I will take Little Big Planet if still available :)


dont u fancy the lot
#18
biglad19992000
dont u fancy the lot


Na, sorry :)
#19
No problem, cheers anyway

If you dont sell them can you let me know?
banned#20
#21
livingthelife07
Hi, I will take Little Big Planet if still available :)


deal £10 free postage
have pm you my email adress
#22
JustifiedAncient


people can make me an offer and i might lower it lol
#23
biglad19992000
deal £10 free postage
have pm you my email adress


Payment sent, Thanks :)
#24
livingthelife07
Payment sent, Thanks :)


payment received thanks will post to provided address tomorrow
cheers
#25
£46 all in normal paypal for the other 3 as the mega drive collection can be had for about £18.30 with quidco
#26
mcneep
£46 all in normal paypal for the other 3 as the mega drive collection can be had for about £18.30 with quidco


make it 48 paypal normal u got a deal
#27
sorry £46 is the most i'll go.
#28
mcneep
sorry £46 is the most i'll go.


47
#29
no thanks
#30
mcneep
no thanks


46 paypal gift
#31
cod5 still available? I'll take for £25
#32
rmp4
cod5 still available? I'll take for £25


dont u fancy them all lol
#33
£15 delivered mega drive game
#34
gamesrus
£15 delivered mega drive game


18 paypal gift free delivery
#35
biglad19992000;4543558
dont u fancy them all lol


Nope, ive got the new pro evo and have promo of mega drive collection. Do we have a deal for cod5?
#36
rmp4
Nope, ive got the new pro evo and have promo of mega drive collection. Do we have a deal for cod5?


yeah is it via gift if not then u pay the charges as stated
#37
biglad19992000;4543739
yeah is it via gift if not then u pay the charges as stated
yup i can pay via gift
#38
rmp4
yup i can pay via gift


deal
have sent email address via pm
#39
funds sent for cod5
#40
rmp4
funds sent for cod5


payment received

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!