Official playstation 3 bluray remote control..... with bluetooth.... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

Official playstation 3 bluray remote control..... with bluetooth.... £13.00

montanafish Avatar
7y, 11m agoPosted 7 years, 11 months agoFeedback:125 Positive/0 Neutral/1 Negative
two avalible both brand new and sealed.........

they look like this......

http://www.hotukdeals.com/item/292457/fs-sony-ps3-official-blu-ray-remote/

£13 delivered recorded.....
Shipping/Payment:
any
montanafish Avatar
7y, 11m agoPosted 7 years, 11 months agoFeedback:125 Positive/0 Neutral/1 Negative
Options

All Comments

(23) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#2
http://i280.photobucket.com/albums/kk173/csiman2/DSCF0872.jpg
#3
thanks hope his does'nt mind me using his photo..........
#4
£10 ?
#5
wii expert
£10 ?


yeah plus £3 for delivery....................
#6
montanafish
yeah plus £3 for delivery....................


i'll offer £11 del, not bothered how it arrives ( horseback etc...!) any good?
#7
wii expert
i'll offer £11 del, not bothered how it arrives ( horseback etc...!) any good?


i want to be left with a tenner its gonna cost more than £1 even by horse..........
#8
ok, cheers anyway.
#9
I'll give you £12 delivered for one mate - will cost approx £1.70 to post it
#10
dagger
I'll give you £12 delivered for one mate - will cost approx £1.70 to post it


yeah sounds fair............
#11
I'll take the other for £12 montana if thats cool :)
#12
mbgringo
I'll take the other for £12 montana if thats cool :)


that certainly is........ deal........... you alright.......
#13
just paid - look forward to getting it

cheers
#14
dagger
I'll give you £12 delivered for one mate - will cost approx £1.70 to post it


payment received thanks...........
#15
mbgringo
I'll take the other for £12 montana if thats cool :)


pm sent....................
#16
I will have the second one for the £12 if mbgringo pulls out. :thumbsup:
#17
montanafish
that certainly is........ deal........... you alright.......


Good thanks bud, how are you doing? PM received, will make payment now :thumbsup:
#18
mbgringo
Good thanks bud, how are you doing? PM received, will make payment now :thumbsup:


payment received albeit 2p short....... lol.............. no problems there all be posted tomorrow......
#19
montanafish
payment received albeit 2p short....... lol.............. no problems there all be posted tomorrow......


Sorry dude, went to send as a gift and said it would be £12.61 with fees (no balance left)?!? just checked on ppcalc.com and indeed its £12.63.

I'll be accomodating next time you come onto one of my sale threads m8, sorry again! lol :oops:
#20
mbgringo
Sorry dude, went to send as a gift and said it would be £12.61 with fees (no balance left)?!? just checked on ppcalc.com and indeed its £12.63.

I'll be accomodating next time you come onto one of my sale threads m8, sorry again! lol :oops:


its cool dude..........i'll send tomorrow.....
banned#21
montanafish;3697589
thanks hope his does'nt mind me using his photo..........

LOL - I would only have been bothered had mine still been for sale :thumbsup:
#22
remote recd today - mint condition - thanks very much

cheers
#23
dagger
remote recd today - mint condition - thanks very much

cheers


Yup, mine too, brand new as promised. Will leave feedback now bud :thumbsup:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!