Super Nes (SNES) games for sale - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

Super Nes (SNES) games for sale £30.00

MikeBeaver Avatar
8y, 4m agoPosted 8 years, 4 months agoFeedback:243 Positive/0 Neutral/0 Negative
I have some old snes games that I no longer have space for so am selling, looking for £30 including postage.
Games are all unboxed and they are:-
Prince of persia
Home Alone
Batman and Robin
Art of Fighting
Michael Jordan : Chaos in the Windy City
Super Ghouls and Ghosts
Another World
Flashback
Lamborghini Challenge
Starwing
U.N Squadron.

As you can seee, most of them are pretty good title but there are some stinkers in there (Home Alone anyone, lol) as I said I am running out of space, thats why they have just been trown in aswell :p
Am open to offers and or trades.

Mike..

Batman and Robin removed pending some investigative work on my part, price reduced to £27 inclusive.

- MikeBeaver

Ghouls & Ghosts, Another World and Flashback now sold.

Asking price is now £20 delivered for the remaining 7 games.
- MikeBeaver

price reduced AGAIN! (must be stupid or something, lol) now £18 all in.
- MikeBeaver
Shipping/Payment:
Royal Mail 2nd class recorded is included in the price, if you require a different service this can be decided upon a deal being agreed.
MikeBeaver Avatar
8y, 4m agoPosted 8 years, 4 months agoFeedback:243 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(32) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Hi Mike... you know that Batman and Robin is quite rare on the Snes, don't you?

Might be worth sticking that one on ebay....?
#2
hodsey77
Hi Mike... you know that Batman and Robin is quite rare on the Snes, don't you?

Might be worth sticking that one on ebay....?



Oh, I might go take a looksie then, thanks :)

Mike..
#3
Very interested in Prince of Persia. Any chance you might want to sell some individually?
#4
retardo
Very interested in Prince of Persia. Any chance you might want to sell some individually?


I might be willing to let some go individually, but the main reason for aselling them was that I just do not have any space for them any more, lol,
make me an offer if your after individuals, obviously postage will be a pain, but Meh, can sort something out.

Mike..
#5
I want these 3:

Super Ghouls and Ghosts
Another World
Flashback

Price please?!
#6
wappersha
I want these 3:

Super Ghouls and Ghosts
Another World
Flashback

Price please?!


£12 delivered mate, although to be honest I really wanna sell the whole lot, lol.

Mike..
#7
Are you not interested in them any more then wappersha?

Mike..
#8
Hi mike im interseted in

Another World
FlashBack
Super Ghouls and Ghosts

for £11 delivered let me know, i can make payment through paypal or a bank transfer whichever is best for you
#9
your so retro i love it
#10
Nah will leave thanks.
#11
wappersha
Nah will leave thanks.


OK mate, no worries, was just a ball park figure anyway,

GQ Man
Hi mike im interseted in

Another World
FlashBack
Super Ghouls and Ghosts

for £11 delivered let me know, i can make payment through paypal or a bank transfer whichever is best for you


Paypal will be fine mate, will PM you with the details in a min.


Mike..
#12
GQ Man: have you seen tis again yet?

Mike..
#13
All games still available as no contact has been made by GQ Man.

Mike..
#14
Interested but no SNES :( lol
#15
nacider
Interested but no SNES :( lol


Lol, cant sell you one of those, my spare one is out on loan to a friend, along with all my Mario games :(

Mike..
#16
MikeBeaver
Lol, cant sell you one of those, my spare one is out on loan to a friend, along with all my Mario games :(

Mike..


Only way I could get one is via ebay but no way am I venturing down that road :whistling:
#17
Just go to car boots every weekend and cross your fingers, I havent seen one yet, seen a few Mega Drives and Master systems, plus like a million PS1's, but never a Snes yet!!!
the one I have at home is a beaten up old thing that the previous owner (a mate of mine) had dropped and the case smashed so I bought it off him and moddified it so that I could play US games that were region locked (snapped certain pins off the security chips inside) now it works a treat for Secret of Mana (USA) but wont play my Terranigma (PAL) version, rofl :)

Mike..
#18
Looks like GQ Man HAS paid the money into my PP account, but failed to tell me where he lives and that he has paid, so those 3 games are now sold, will update the original post in a min, sorry to those who were looking out for certain games :(

Mike..
#19
GQ mans games were posted yesterday, should be with him today or tomorrow.
Price for the rest of them is now £18 for 7 games, surely that is a good deal? includes postage.

Mike..
#20
BUMP.......

Still have these available, would be looking to get rid of them as they really are taking up space I just don't have, £15 delivered or trade for something on the 360 or PS2 perhaps?

Mike..
#21
Hi, i will purchase the remaining games for £15 delivered if that is ok??
#22
wreaksy
Hi, i will purchase the remaining games for £15 delivered if that is ok??


I cant see why not, I am trying to sell them after all :p

How would you like to pay please? can do you a picture of them if you want, seeeing as I have a photobucket window open at the moment, lol.

Mike..
#23
Magic, payment wise will paypal be ok??

Also a pic would be great Mike thanks
#24
wreaksy
Magic, payment wise will paypal be ok??

Also a pic would be great Mike thanks


Yeah paypal will be fine as long as you can use the "Gift" option so I don't get any fee's :)

As for pic's.......

http://i244.photobucket.com/albums/gg25/MikeBeaver/DSC00271.jpg

Mike..
#25
Il try see what i can do,
would it be ok for me to pay you first thing tom morning Mike??
#26
wreaksy
Il try see what i can do,
would it be ok for me to pay you first thing tom morning Mike??


Suppose so, although that means i wont be able to post them out until they are paid for, if you can pay for them this evening they will be sent tomorrow and will be there by Tuesday I would imagine.

Mike..
#27
Mike

Im not in any rush for them and could only pay you tom sorry, also i have just checked and i am able to send paypal you as a gift.

Do you want to send me your e-mail address and like i say il do it first thing?
#28
wreaksy
Mike

Im not in any rush for them and could only pay you tom sorry, also i have just checked and i am able to send paypal you as a gift.

Do you want to send me your e-mail address and like i say il do it first thing?


Yeah, no worries buddy, will send PP details over in a min via PM for you, just let me know when you have paid and I'll get them all sent over to you.

Mike..
#29
Chees Mike
#30
Payment has cleared, will get them in the post for you asap mate, thanks,

Mike..
#31
POsted today mate, should be winging it's way to you soon.

Mike..
#32
Mike its been a pleasure pal.

Cheers

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!