WANTED CHEAP HD-DVDS - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

WANTED CHEAP HD-DVDS

dandoc2 Avatar
8y, 9m agoPosted 8 years, 9 months agoFeedback:34 Positive/0 Neutral/0 Negative
Ok so bought the awesome price hd-dvd player for £40 thanks to lfcwill2k8

Now need some cheap hd-dvds anyone know where A) I can get them or B) if anyone is selling any new how much

Looking for the following films

Matrix 1
Pianist
Children Of men
Apollo 13
Terminator 2
Backdraft
Polar Express
Superman 1
Total Recall
Queen: Rock Montreal & Live Aid
Top Gun
Fugitive

Lemme know :-D
Other Links From Cheap:
dandoc2 Avatar
8y, 9m agoPosted 8 years, 9 months agoFeedback:34 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(33) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Now need some cheap hd-dvds anyone know where A) I can get them or B) if anyone is selling any new how much


Threads on buying from HUKD members should be in FS/FT :)
#2
add transformers and king kong to that list.
#3
i have children of men ?
#4
Sealed??

HU5TLER
add transformers and king kong to that list.
#5
yep:)
#6
no i meant like get them too as they are really good hd movies.
#7
csamual
yep:)


How much delivered and paid via paypal ?

Be kind :-)
#8
£9.00 via paypal 1st class recorded
#9
csamual
£9.00 via paypal 1st class recorded


Can i be cheeky and offer £8 :thumbsup:
#10
i also have lady in the water world trade centre firewall aeon flux black rain and bourne supremecy
#11
8.50 we have a deal :)
#12
csamual
8.50 we have a deal :)


Ok £8.50 :thumbsup:

How much for world trade centre too - total
#13
ill do the two for £16.50
#14
csamual
ill do the two for £16.50


Can i pass -- will take COM for £8.50 though

Pm me your details:-D

Fingers crossed i actually get teh hd-dvd player lol
#15
aint you got one ???
#16
ill do the two for £16 should be a bit cheaper for both together
#17
csamual
aint you got one ???


Nope - ordered from game but im ******ed if it gets cancelled

Pm me your details will pay - worst comes to worse i can still play it on my norm dvd player as its a combo disc


csamual
ill do the two for £16 should be a bit cheaper for both together


Decided dont want WTC - depressing film lol
#18
dandoc dont ur gamestation ave it? mine has in slough they also have the offer for £50 with any hd dvd.
#19
Hey Dan, you allowed to have anything over a 12 certificate? lol
Don't worry about cancelled orders- there's shedloads of these in warehouses that they'll struggle to shift now.
#20
HU5TLER
dandoc dont ur gamestation ave it? mine has in slough they also have the offer for £50 with any hd dvd.


Dunno havent looked - dont trust that shop anyways
Game will send it
#21
billyX
Hey Dan, you allowed to have anything over a 12 certificate? lol
Don't worry about cancelled orders- there's shedloads of these in warehouses that they'll struggle to shift now.


12 certificate >>?

Well i would say Full metal jacket + clockwork orange but the SE arnt out yet
#22
if ur stuck i have one ??? let me know
#23
if your hd dvd player is cancelled, i do have one up for sale if your interested
#24
I like gamestation much more then game tbh.
#25
csamual
if ur stuck i have one ??? let me know


Nah its alright it wont get cancelled

We still have a deal on children of men at £8.50

HU5TLER
I like gamestation much more then game tbh.


They got a dodgy site -not secure on checkout sometimes
#26
details sent
#27
God sake - gotta call bank
#28
what happened?
#29
HU5TLER
what happened?


Well i got a message on paypal saying

This payment cannot be completed because your credit card has been refused by your credit card issuer. For details on why your card was refused, please contact your credit card issuer's Customer Service department. You may want to try using a different credit card or choose eCheque instead. To do this, please click the More Payment Options link.


Which i dont get so icalled my bank and they said its because im overdrawn and my balance is zero

Now i know im not overdrawn its impossible as ive got it all on a spreadsheet
I should have (after just ordering the hd-dvd player)

£50 Exactly

But she said im overdrawn by £271

Somethings either gone haywire or ive been robbed somehow

Will have a look tomorrow evening

But now im worried game will cancel my order saying that the transaction didnt go through then it sells out

So samuel can i try paying you tomorrow
#30
Couldnt get worser could it? i dont think they will sell out but i do :S. Use another card.
#31
HU5TLER
Couldnt get worser could it? i dont think they will sell out but i do :S. Use another card.


Only have one card :-(

I really dont get it - ive got exactly £50 in my account
#32
yeah thats ok let me know
#33
Just checked my order on game and sweet

Your credit/ debit card has been authorised and your order is now being released for packing.

If anyone else has ANY hd dvds for sale that are sealed please post them on here with a price and i will get back to you after 8pm friday night

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!