wanted comics trading cards anything considered - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

wanted comics trading cards anything considered

nitelighter Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months agoFeedback:52 Positive/0 Neutral/0 Negative
right ok people prob a loooong shot but here we go

looking for witchblade comics trading cards dvds either anime or tv show versions
(or links to cheap place to buy um)

World of warcraft comics anything considered
wow figures too if you have anything horde or even nightelf

nearly any evil ernie comics got alot but have a few i'm on the hunt for

got heroes vol 1 graphic novel so after anything related bar clothing unless its a hoodie lol

any anita blake comics or graphic novels got the 1st vol but would consider alt cover version, state your prices

anything zombie, vamp werewhatever or less suger more scary comics to get into

consider anything else list your stuff and prices and i'll see what i can get my mits on

as for trading cards anything heroes or similar

prices are up for negotiation looking to spend no more than £3-4 pound ax per comic and about £5 depending on figures

if i have to put anything else in my post let me know don't waana get thw wrong side of the mighty mods

looking to pay either paypal or BT have got guitar hero 3 for xbow 360 if anyone wants to trade

check my feedback on ebay user charkramuk

cheers for looking
nitelighter Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months agoFeedback:52 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(34) Jump to unreadLocked
Comments/page:
#1
any1one?
#2
I have all the pokemon cards if your interested?
#3
when you say all??

my niece might go for these whats ya price and some kinda list or an idea if what all pokemon cards you mean cause shes got shed loads but she loves um!
[mod]#4
#5


nothing is floating my boat there mate soz!
#6
nitelighter
nothing is floating my boat there mate soz!


Got tons of old Spider-Man quality thick by-monthly comics.

Or for something perhaps a bit darker got 2 Graphic Novels? Frank Miller's The Dark Knight Returns and V for Vendetta.
#7
MisterMarston
Got tons of old Spider-Man quality thick by-monthly comics.

Or for something perhaps a bit darker got 2 Graphic Novels? Frank Miller's The Dark Knight Returns and V for Vendetta.
#

hmmm whats the damage for the novels?
love spidy but let me think on that one list us a price and i'll see what i can get away with lol
#8
You want trading cards? Only heroes etc? No anime ones?
#9
h2k92
You want trading cards? Only heroes etc? No anime ones?


would consider anything depends on the condition and if i know the show lol

list what you got and i'll get back to ya
#10
Anime wise....Dragonball Z and Yu Gi Oh are somewhere.....condition varies....Most are good condition
#11
hmmm have to pass tbh mate good shows but not what i'm lookin for

cheers anyway
#12
anymore for anymore?
#13
i have a ton of Magic the Gathering Cards and several PVP comics (Player Vs Player: [URL="www.pvponline.com/"]www.pvponline.com/[/URL]) and a couple of Filler Bunny Comics.
#14
Jetpac
i have a ton of Magic the Gathering Cards and several PVP comics (Player Vs Player: [URL="www.pvponline.com/"]www.pvponline.com/[/URL]) and a couple of Filler Bunny Comics.


never got into magic got a starter deck off um but just didn't do it for me

never played pvp comics either, so prob a no on that one

not heard of filler bunny give a basic and if i like i might be tempted
#16
hmm might be worth a look whats the damage amigo
#17
How about £4 posted for both of them?
(its the first 2 books out of 3)

If you change your mind about PVP pretty funny comic :P (especially if you are into computer games, as it seems you are with WOW :P)
I still have them (all bagged, some with boards)
Issues 1-11 and 13,14 and Hattrick
#18
Jetpac
How about £4 posted for both of them?
(its the first 2 books out of 3)



cool paypal or bt??
#19
I have a huge load of dual masters cards I got from boffer?
#20
either is fine by me!
Paypal is prob easier. ill shoot you a PM
#21
stgeorge
I have a huge load of dual masters cards I got from boffer?


thanks but again not my cuppa tea really,
#22
Jetpac
either is fine by me!
Paypal is prob easier. ill shoot you a PM


paypal gifted mate pm addy details now!
#23
Payment received.
I will get them in the post ASAP for you :)
#24
Jetpac
Payment received.
I will get them in the post ASAP for you :)


no probs cheers m8!:thumbsup:
#25
nitelighter
#

hmmm whats the damage for the novels?
love spidy but let me think on that one list us a price and i'll see what i can get away with lol


Sorry i haven't replied for a while, didn't see this one get bumped!

Graphic novels are in perfect condition. Purchased from amazon a while ago and barely read them due to getting into The Dark Knight and V for Vendetta movies instead.

Spidey i've literally got like 50. They were the ongoing 'Astonishing Spider-Man', quite darker than the usual - usually containing one contemporary on-going story and then every so often reprints of old classics. They weren't too expensive though so not looking for large figures here. Would really need to know your sort of ball-park on these prices however, i wouldn't want to tell you what i want first and you get put off if it's not what you're after.

Cheers.
#26
MisterMarston
Sorry i haven't replied for a while, didn't see this one get bumped!

Graphic novels are in perfect condition. Purchased from amazon a while ago and barely read them due to getting into The Dark Knight and V for Vendetta movies instead.

Spidey i've literally got like 50. They were the ongoing 'Astonishing Spider-Man', quite darker than the usual - usually containing one contemporary on-going story and then every so often reprints of old classics. They weren't too expensive though so not looking for large figures here. Would really need to know your sort of ball-park on these prices however, i wouldn't want to tell you what i want first and you get put off if it's not what you're after.

Cheers.


sounds fair off to the land of nod now so will think on it and see what i come up with tomoz if thats cool
#27
nitelighter
sounds fair off to the land of nod now so will think on it and see what i come up with tomoz if thats cool


Yeah no worries mate, i'll be sure to look out for this thread.
#28
MisterMarston
Yeah no worries mate, i'll be sure to look out for this thread.


think i might pass on this at the mo mate if i change me mind i'll give ya a heads up soz dude:oops:
#29
anymore for anymore?
#30
nitelighter
think i might pass on this at the mo mate if i change me mind i'll give ya a heads up soz dude:oops:


Ah okay no worries, im always here if you fancy em.
#31
Intersted in Eye of Judgment cards?
#32
nutta
Intersted in Eye of Judgment cards?


ain't that some playstation game ??

thanks but no mate
#33
last bump?? any1?
banned#34
nitelighter;5289340
any1one?


nitelighter;5333818
anymore for anymore?


nitelighter;5344898
anymore for anymore?


nitelighter;5364633
last bump?? any1?


Maximum bumps exceeded. This request cannot be relisted until 7 full days have expired.

(17) Continuous 'bumping' of threads to promote your sale without good reason, will result in closed threads and infractions. Please edit your last reply in the thread rather than 'bump' with a new one, this includes adding images directly under one of your own comments, bumping by proxy or discussion and to a maximum of THREE BUMPS in total.

(19) When a thread is expired, closed or removed from the FS forum, the same items must NOT be relisted until a period of at least SEVEN DAYS has passed from the date it's closed and expired. Those same items must NOT be listed or offered in ANY other active thread. * It's YOUR responsibility to use the 'report' button http://www.hotukdeals.com/forums/images/custom_buttons/report.gif to have your active threads closed BEFORE relisting.

Post a Comment

No more comments can be posted to this thread.
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!