Wanted: Nokia 6500 Slide Faulty - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

Wanted: Nokia 6500 Slide Faulty

jennyrocks Avatar
7y, 4m agoPosted 7 years, 4 months agoFeedback:136 Positive/0 Neutral/0 Negative
Need a faulty Nokia 6500 slide, the only thing that matters is condition of the outer shell. Don't care if the phone has a broken screen and / or broken motherboard just need one with a good condition case to repair one i've already got. Have some stuff to trade or can pay cash.
Tags:
Other Links From Nokia:
jennyrocks Avatar
7y, 4m agoPosted 7 years, 4 months agoFeedback:136 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(20) Jump to unreadLocked
Comments/page:
#1
Bump, any1 even just got the shell?
#2
i have got one how much you looking to spend ?
#3
Shauny_uk
i have got one how much you looking to spend ?


I'm not sure depends on condition, fault etc. Can you name a price and give me some details of the phone? Are you after any trades? :thumbsup:
#4
just got the shell because motherboard broken due to water damage.
And nope mate looking for cash unless you have a phone unlocked or on 3 network
#5
Shauny_uk
just got the shell because motherboard broken due to water damage.
And nope mate looking for cash unless you have a phone unlocked or on 3 network


What colour is it? Is it the full shell inc the buttons etc? I mainly need the side panels.
How much you looking for it? Not really looking to spend too much tho tbh.
#6
jennyrocks
What colour is it? Is it the full shell inc the buttons etc? I mainly need the side panels.
How much you looking for it? Not really looking to spend too much tho tbh.


well i was looking at £27 posted and i can get £25 for it at phone bank even tho its broke
#7
Shauny_uk
well i was looking at £27 posted and i can get £25 for it at phone bank even tho its broke


Sorry thats way too much, was hoping it was cheaper than that.
#8
nah i understand mate but i want to get the most money for the phone as i can get if you understand
banned#9
hey huni

I have a immaculate silver one, it just stopped working one day and wouldnt turn on but the casing is perfect

The only reason I havent sold it as broken is because it has photos and messages etc on it that I wouldnt want people to see iykwim

Would you only want me to send the outer cover?

If so I can do this for £5 delivered hun xxx
#10
Shauny_uk
nah i understand mate but i want to get the most money for the phone as i can get if you understand


I do mate I was just hoping it was the shell without screen etc, think that will be my cheapest option.:thumbsup:
banned#11
student_mummy
hey huni

I have a immaculate silver one, it just stopped working one day and wouldnt turn on but the casing is perfect

The only reason I havent sold it as broken is because it has photos and messages etc on it that I wouldnt want people to see iykwim

Would you only want me to send the outer cover?

If so I can do this for £5 delivered hun xxx


??
#12
student_mummy
??


Yeah i'm intereted I think I asked you for it in an old thread where you had a working one as well.. maybe :S

I need the entire casing not just the front.

Just checked the side part on mine that is snapped and that part is glued on so I wouldn't be able to replace that without changing the black inner frame if that makes sense.

Would you be willing to sell me the phone minus the motherboard as there wouldn't be any information stored on it then.
banned#13
jennyrocks
Yeah i'm intereted I think I asked you for it in an old thread where you had a working one as well.. maybe :S

I need the entire casing not just the front.

Just checked the side part on mine that is snapped and that part is glued on so I wouldn't be able to replace that without changing the black inner frame if that makes sense.

Would you be willing to sell me the phone minus the motherboard as there wouldn't be any information stored on it then.


Lol yeh think you did, my memory is terrible!

Not meaning to be stupid here but what part is teh motherboard? Ill find the phone in a sec and take pics for you xx
#14
i have a back cover and and battery nearly brand new
#15
student_mummy
Lol yeh think you did, my memory is terrible!

Not meaning to be stupid here but what part is teh motherboard? Ill find the phone in a sec and take pics for you xx


The motherboard is under the battery, your going to need a torx 5 screwdriver to get it out tho.

Pics don't really matter but wouldn't hurt.

MUFCMAD
i have a back cover and and battery nearly brand new


Sorry need the full outer casing. Thanks anyway
banned#16
http://i701.photobucket.com/albums/ww12/student_mummy/SDC12572.jpg
http://i701.photobucket.com/albums/ww12/student_mummy/SDC12574.jpg
banned#17
thats my hair reflected in the screen btw lol xx
#18
student_mummy
thats my hair reflected in the screen btw lol xx


Looks great :-D How much did you want for it?
Thanks
banned#19
jennyrocks
Looks great :-D How much did you want for it?
Thanks


Just £5 hun and the potage cost :)

How do i remove the motherboard btw? What bits do you need of it? Im not fussed btw, you can have whatever bits you like as long as I make sure all my things are off it :lol:

Hardly bloomin had the thing when it stopped working :x xxx
#20
student_mummy
Just £5 hun and the potage cost :)

How do i remove the motherboard btw? What bits do you need of it? Im not fussed btw, you can have whatever bits you like as long as I make sure all my things are off it :lol:

Hardly bloomin had the thing when it stopped working :x xxx


Great :-D

Have sent you a PM with details of how to take the phone apart and to check sim and mem card are not present :)

Post a Comment

No more comments can be posted to this thread.
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!