Wanted: size 12 clothes - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

Wanted: size 12 clothes £0.99

T_Kake Avatar
banned6y, 9m agoPosted 6 years, 9 months agoFeedback:10 Positive/0 Neutral/0 Negative
Looking for some size 12 clothes, nothing expensive, but show me what you have and how much etc ...... :o) thanks
Tags:
T_Kake Avatar
banned6y, 9m agoPosted 6 years, 9 months agoFeedback:10 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(45) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
banned#4


Had a look, nothing i fancy, thanks though :)
#5
i have a h&m grey wiggle/secretary dress
i have this one
http://img39.imageshack.us/img39/4766/dressh.jpg
i have the same one bnwt but its red and black
a pair of dorothy perkins skinny jeans, a few other pairs of jeans
and this jumper dress
http://www.hotukdeals.com/item/601735/fs-georgous-oasis-jumper-dress-size

oh and i have a long topshop tshirt with cut out at the back, got hearts and skulls, and other random things on the front,think its called realitee range
im at my boyfriends atm so its just what i can remember
banned#6
tatemze
i have a h&m grey wiggle/secretary dress
another dress that has one colour across the boobs and another for the main body, think the cut is called tulip, i think its either grey and black or 2 shades of grey
i have the same one bnwt but its red and black
a pair of dorothy perkins skinny jeans, a few other pairs of jeans
and this jumper dress
http://www.hotukdeals.com/item/601735/fs-georgous-oasis-jumper-dress-size


I quite like the oasis top/ dress but far more than i was wanting to spend, especially on one item lol, :( dont have much funds at the mo
banned#9
tatemze
i have a h&m grey wiggle/secretary dress
i have this one
http://img39.imageshack.us/img39/4766/dressh.jpg
i have the same one bnwt but its red and black
a pair of dorothy perkins skinny jeans, a few other pairs of jeans
and this jumper dress
http://www.hotukdeals.com/item/601735/fs-georgous-oasis-jumper-dress-size

oh and i have a long topshop tshirt with cut out at the back, got hearts and skulls, and other random things on the front,think its called realitee range
im at my boyfriends atm so its just what i can remember


How much is grey and black dress? ta
#10
I have a few left here: http://www.hotukdeals.com/item/605040/fs-brand-new-ladies-tops
I also have a few basic long sleeve casual tops which i'd only be looking for £1 each, let me know and i can get some photos taken of these.
#11
tatemze
i have a h&m grey wiggle/secretary dress
i have the same one bnwt but its red and black


hi if OP is not interested can i ask how much for the new red and black dress? do u have a photo pls. is the grey/black secretary dress brand new?
banned#12
i have replied to every one of you and it hasnt come up lol ? ahhhh
#13
T_Kake
i have replied to every one of you and it hasnt come up lol ? ahhhh


haha, i know the feeling, im now a 10/12, was a 22 this time last year
no worries about the jumper dress, although im open to offers on that one, would accept £9?
red and black one is bnwt so £9?
black and grey(pictured has been worn once) ill do for £7
#14
tatemze
haha, i know the feeling, im now a 10/12, was a 22 this time last year
no worries about the jumper dress, although im open to offers on that one, would accept £9?
ill come back to u about the others in a min, im being bombarded here :)


wow!!!!:whistling: from 22 to 12....amazing!!! pls tell me the secret of reducing weight. i used to be 8-10 but now gng on to 12-14, esp around waist!!!! hate that! good for u, congrats!!
#15
AR03
hi if OP is not interested can i ask how much for the new red and black dress? do u have a photo pls. is the grey/black secretary dress brand new?


the secretary dress is all grey with a belt, I have a pic of me wearing it with a red belt, its been worn maybe 3 times, im not home till monday to photo it
the red/black one is the same as the one that shows up in my 1st reply, but its red where that one is grey
banned#17
tatemze
haha, i know the feeling, im now a 10/12, was a 22 this time last year
no worries about the jumper dress, although im open to offers on that one, would accept £9?
red and black one is bnwt so £9?
black and grey(pictured has been worn once) ill do for £7

Wow well done, i was a 20 5 month ago now a 12 lol :)
banned#18


Thanks alot but not what im after
#19
T_Kake
Wow well done, i was a 20 5 month ago now a 12 lol :)


well done hun :) that was quick, i got down to a 12/14ish pretty quick, its just the last couple of stone is coming off alot slower
banned#20
tatemze
well done hun :) that was quick, i got down to a 12/14ish pretty quick, its just the last couple of stone is coming off alot slower



Thanks :) yeah i know what you mean, im happy at 10 n half stone now, just want to tone up :)
#21
[QUOTE=T_Kake]Thanks :) yeah i know what you mean, im happy at 10 n half stone now, just want to tone up :)[/QUOTE

me2, just hit 10-7 on friday weighin
i need to tone up :)
all ur replies have suddenly appeared :)
banned#22
tatemze;7835033
[QUOTE=T_Kake]Thanks :) yeah i know what you mean, im happy at 10 n half stone now, just want to tone up :)[/QUOTE

me2, just hit 10-7 on friday weighin
i need to tone up :)
all ur replies have suddenly appeared :)


Again, well done! :thumbsup: thanks for letting me know, i will get back to you about that oasis top dress, cos i love it, but also trying my hardest to stop buying black, i lived in it from being 16 lol now iv lost weight i want to be more jazzy, hopefully haha
#23
T_Kake;7835064
[QUOTE=tatemze]

Again, well done! :thumbsup: thanks for letting me know, i will get back to you about that oasis top dress, cos i love it, but also trying my hardest to stop buying black, i lived in it from being 16 lol now iv lost weight i want to be more jazzy, hopefully haha


get some coloured tights, thats what i do with dark clothing :)
oky doke hun if i find anything else ill let u know as ill be having a major haul these next few weeks
#26
#27
take a look various sizes
http://www.hotukdeals.com/item/597285/fs-ladies-tops-size-12-16-take-a-lo
http://www.hotukdeals.com/item/604530/fs-ladies-summer-skirts-dresses-siz
cheap prices as well congrats on the weight lose you should be very proud of yourself!
banned#29
rachel.jones88


ARNOLD115
take a look various sizes
http://www.hotukdeals.com/item/597285/fs-ladies-tops-size-12-16-take-a-lo
http://www.hotukdeals.com/item/604530/fs-ladies-summer-skirts-dresses-siz
cheap prices as well congrats on the weight lose you should be very proud of yourself!


nothing here thats 'me' lol thanks alot though
#30
i will be listing some more ladies clothes in the wk keep an eye open, not sure what sort of thing ya looking for any clues? :)
banned#31
ARNOLD115
i will be listing some more ladies clothes in the wk keep an eye open, not sure what sort of thing ya looking for any clues? :)


Great thanks, im looking for 'something different' to me thats something not black or plain, im not a fan of t-shirts lol dressed maybe not sure myself, ill know when i see it haha x
#32
banned#33
claireycakes


Doesnt work hun
#34
http://i170.photobucket.com/albums/u264/jadey145/ebay005-4.jpg
both topshop size 12
http://i170.photobucket.com/albums/u264/jadey145/ebay001.jpg
http://i170.photobucket.com/albums/u264/jadey145/ebay010.jpg
#36
if you copy and paste the link which starts http: and ends in clothes let me know if that works?
banned#37
claireycakes
if you copy and paste the link which starts http: and ends in clothes let me know if that works?


Nope sorry i cant get it to work :(
banned#38
jadey145
http://i170.photobucket.com/albums/u264/jadey145/ebay005-4.jpg
both topshop size 12
http://i170.photobucket.com/albums/u264/jadey145/ebay001.jpg
http://i170.photobucket.com/albums/u264/jadey145/ebay010.jpg


How much for blue waist coat thing and browny / kaki top?
#39
http://i219.photobucket.com/albums/cc207/claireycakes84/Clothes/100_1739.jpg size 12l £3
http://i219.photobucket.com/albums/cc207/claireycakes84/Clothes/100_1736.jpg size m £3
http://i219.photobucket.com/albums/cc207/claireycakes84/Clothes/100_1732.jpg new look size 12 £3
http://i219.photobucket.com/albums/cc207/claireycakes84/Clothes/100_1731.jpg golddigga size 12 £5
http://i219.photobucket.com/albums/cc207/claireycakes84/Clothes/100_1730.jpg
[IMG]http://i219.photobucket.com/albums/cc207/claireycakes84/Clothes/100_1722.jpg[/IMG]
[IMG]http://i219.photobucket.com/albums/cc207/claireycakes84/Clothes/100_1721.jpg[/IMG]
#40
http://i219.photobucket.com/albums/cc207/claireycakes84/Clothes/100_1718.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc207/claireycakes84/Clothes/100_1717.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc207/claireycakes84/Clothes/100_1716.jpg

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!