Wanted: Someone to put Custom Firmware on my new PSP :) - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

Wanted: Someone to put Custom Firmware on my new PSP :)

Marky264 Avatar
8y, 4m agoPosted 8 years, 4 months agoFeedback:132 Positive/0 Neutral/0 Negative
Hi all, i just got a new Blue PSP off ebay and was wondering if i could meet with someone for them to put custom firmware on my psp? I already have it running on my other white PSP but since i have a blue one now that will be my main one lol, I live in Surrey in the Woking Area near Guildford, could anyone help me out?
Tags:
Marky264 Avatar
8y, 4m agoPosted 8 years, 4 months agoFeedback:132 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(17) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
if you can get near enfield or roundabouts i do it for you for free
#2
if you have a PSP running custom firmware you could convert your existing battery into a Pandora Battery and make a magic memory card, thus being able to install custom firmware on it yourself :p

by the way, what firmware is the blue one?If it is early enough you may be able to run a downgrader without the need of any extra equipment.

Mike..
#3
ttsese
if you can get near enfield or roundabouts i do it for you for free


thanks man wish i lived near you :P
#4
MikeBeaver
if you have a PSP running custom firmware you could convert your existing battery into a Pandora Battery and make a magic memory card, thus being able to install custom firmware on it yourself :p

by the way, what firmware is the blue one?If it is early enough you may be able to run a downgrader without the need of any extra equipment.

Mike..


Yeah i thought about all that but dont really wanna go through all that, rather get someone who knows what there doing to do it lol, No idea what the firmware is he didnt say, If im lucky it might already have it on it! haha
#5
I will do it for 10 pounds im in ascot

I will also back up your Id storage keys


Mat
#6
do it yourself its really not that hard, or i remember someone offering to rent their pandoras battery for free on here (used to install custom firmware)
1 Like #7
Will do it free if near leicester
#8
h_360
do it yourself its really not that hard, or i remember someone offering to rent their pandoras battery for free on here (used to install custom firmware)


kwl yeah maybe if i can rent the pandora battery from someone? DO you remember who by any chance? Im aware off all the jibbajabber lol i cant remember exactly how to make a Magicmemorystick though
#9
imortal
Will do it free if near leicester


cheers but i sorta dont wanna send it off thanks though ;)
#10
imortal
Will do it free if near leicester


rep left mate, for your help with the magic memory stick, i've got the pandora's battery from dealextreme yesterday, i am going to try out ur instructions this weekend :thumbsup:
#11
ttsese
if you can get near enfield or roundabouts i do it for you for free


ah hold on is that near camberly?
2 Likes #12
Marky264
kwl yeah maybe if i can rent the pandora battery from someone? DO you remember who by any chance? Im aware off all the jibbajabber lol i cant remember exactly how to make a Magicmemorystick though


PM me your address i will send you pandoras battery and memory stick + a guide what to do
#13
http://youtube.com/watch?v=HN39g0KKJvU

im attempting this at the moment

if your downloading the file from the psp hacks link, its takes forever to copy onto your psp!
#14
Rudz
rep left mate, for your help with the magic memory stick, i've got the pandora's battery from dealextreme yesterday, i am going to try out ur instructions this weekend :thumbsup:


Let me know how you get on it is very simple to use
#15
imortal
PM me your address i will send you pandoras battery and memory stick + a guide what to do


wow man thanks so much will do right now! :D
#16
Marky264
ah hold on is that near camberly?


its near London
banned#17
If you want to do it yourself it is quite easy if you get a program called desperter (sp?) and all you need then is the 1.50, 3.40 and 3.90 eboots and the program does everything for you to make the memory stick

creating the battery is a piece of cake also and if you back up your battery data it can be restored to normal once you've done flashing!

If you decide to go down this route PM me for any help you need!

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!