wanted: UFC DVDs - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

wanted: UFC DVDs

backblast Avatar
7y, 7m agoPosted 7 years, 7 months agoFeedback:4 Positive/0 Neutral/0 Negative
let me know pls, i can only say yes or no and will pay via paypal gift!
Tags:
backblast Avatar
7y, 7m agoPosted 7 years, 7 months agoFeedback:4 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(23) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Change your asking price to a normal one or this will get locked mate.
#2
im after these too,i got everyne from ufc1-98 on dvd drip,but i need to get the originals,much prefer it once danawhite was in the picture though,it was brutal in the early years
#3
Couple of new ones on [url]www.fightdvd.co.uk[/url] For 6.99 free delivery 2 disc edition :)

UFC 86
UFC 91 & some more im sure of it.
#4
thx mate
#5
im lookin for the older onethought, the ones up to 75
#6
backblast
im lookin for the older onethought, the ones up to 75


http://www.play.com/DVD/DVD/4-/4949689/UFC-Liddell-vs-Couture-The-Trilogy-43-52-57/Product.html?source=5061&engine=froogle_film&keyword=UFC%3A+Liddell+vs.+Couture%3A+The+Trilogy+-+43++52++57++DVD#

Check that out !

you get:

UFC 43
UFC 52
UFC 57 ............. All for £9.99 delivered !
#7
i have the orignals which are hard to get, UFC 1 - 30 on 3 box sets,got them from austraila and the are region 2 interested???
#8
PLEASE NOTE THESE ARE GENUINE DVD'S AND NOT COPIES
http://i2.photobucket.com/albums/y45/vinylkiller/IMG_0071.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y45/vinylkiller/IMG_0073.jpg
#9
lemme know if ur interested OP,i would like £60 for the 3 box sets posted.can post them next day no hassle.
#10
im sure they are worth it but 60 is to high for me mate, a cheeky 40 quid?
#11


and thx for this mate , just ordered
#12
backblast
and thx for this mate , just ordered


No problaymo !
#13
well these dvd's are rare mate and i paid £75 for these and they are mint
#14
will reduce these to £56 posted as that should give me £50 after fees,i accept paypal gift and if someone pays me tomorrow before 2pm then i can post tomorrow.will check back here before 2 tomorrow night all.
#15
offer of 50 stil stands
#16
backblast
offer of 50 stil stands


will stick with my offer matey soz,every penny helps right and i aint selling this for less than it's worth.wouldn't mind saying pay me the £56 and if postage is cheaper than £6 i will refund the rest :thumbsup:
#17
ok mate np
#18
anyone else have any before i expire the thread?
#19
could possibly do these for £52 PayPal as needs must atm
#20
What is UFC? Is this the thing where oiled up men hug and throw each other around a cage??
#21
chunky
What is UFC? Is this the thing where oiled up men hug and throw each other around a cage??


nah i think you have got urself mixed up with some weird thing u watch,this is guys kicking the living crap out of each other.
#22
vinylkiller
could possibly do these for £52 PayPal as needs must atm


thx for offer mate but i bought them elsewhere:)
#23
backblast
thx for offer mate but i bought them elsewhere:)


ok nice one matey,was just about to offer them for £50 as i was in need of some funding.no worries tho :thumbsup:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!