WTD: Fable 2 Limited Edition Download code - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

WTD: Fable 2 Limited Edition Download code

lastlaststar Avatar
8y, 1w agoPosted 8 years, 1 week agoFeedback:55 Positive/0 Neutral/0 Negative
im looking for the download code for the limited edition downloadble content for fable 2 xbox 360

if any one has one,

please state your price

cheers
Tags:
lastlaststar Avatar
8y, 1w agoPosted 8 years, 1 week agoFeedback:55 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(25) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
I have one you got anything to trade? or how much you after spending?
#2
You can get the code for free up to the 31st December.
#3
electriclinux
You can get the code for free up to the 31st December.


How ?
#5
jamhops
I have one you got anything to trade? or how much you after spending?


seller has to state price, and im not looing to pay much since you can possibly get them free
#6
electriclinux
You can get the code for free up to the 31st December.




haha thx mate - I just got Fable 2 last week - hope it doesn't check your disc version....what do you reckon?
#7
Left rep for the link, great stuff. Shame there isn't a Gears 2 link for the same.
#8
Has anyone managed to get a code from that link?

I tried a couple of weeks ago and never received one :(
#9
Chiptivo
Left rep for the link, great stuff. Shame there isn't a Gears 2 link for the same.


What content are you after?
#10
mitchwales
What content are you after?


It was the bonus map pack and the golden guns.. But I have already just paid for them a few days ago.. :?

Don't tell me there is a link.. .lol;-)
#11
BaysidePD
Has anyone managed to get a code from that link?

I tried a couple of weeks ago and never received one :(


Try again

"Registration Success!

Thank you for your registration.

Once we validate your submission,[SIZE="3"] we will deliver your Fable II codes through email within 10 business days.[/SIZE] "
#12
@robtallica

I had that message after submitting my details, but still no code :(

Might try again
#13
Chiptivo
It was the bonus map pack and the golden guns.. But I have already just paid for them a few days ago.. :?

Don't tell me there is a link.. .lol;-)


Lol no theres not that I know of, just have the map pack.
#14
robtallica
Try again

"Registration Success!

Thank you for your registration.

Once we validate your submission,[SIZE="3"] we will deliver your Fable II codes through email within 10 business days.[/SIZE] "


yes i did the same, but i have never received one ither, hense why i want one from here:thumbsup:
#15
if you really need one i can send you one for £3.00 gift paypal, the code is for the halo armour and sworld plus the bonus dungeon with the legendary weapon inside
#16
ttsese
if you really need one i can send you one for £3.00 gift paypal, the code is for the halo armour and sworld plus the bonus dungeon with the legendary weapon inside


ill take it, pm me your details:thumbsup:
#17
pmd, payment sent
#18
code sent
#19
code received, many thanks,

will leave feedback
#20
I have one if anyone else wanted one :)
#21
smasha7
I have one if anyone else wanted one :)


As the OP has acquired a code, if you still have this for sale I will take it for £3. PM me your details :thumbsup:
#22
BaysidePD
As the OP has acquired a code, if you still have this for sale I will take it for £3. PM me your details :thumbsup:


Yeah thats fine mate, will PM you now :thumbsup:
#23
smasha7
Yeah thats fine mate, will PM you now :thumbsup:


Damn was gonna offer a trade for the GOW 2 one.. though you've probs got it by now lol
#24
mitchwales
Damn was gonna offer a trade for the GOW 2 one.. though you've probs got it by now lol


I never managed to get one come to think of it :?

Decided to sell Gears 2 now anyway as I had completed it. Got £30 all in for just the game disc on fleabay :lol:
#25
smasha7
I never managed to get one come to think of it :?

Decided to sell Gears 2 now anyway as I had completed it. Got £30 all in for just the game disc on fleabay :lol:


Lmao! good effort.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!