WTD: Iphone 16/32GB FT: Ipod Touch 1G 32GB & LG Viewty - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

WTD: Iphone 16/32GB FT: Ipod Touch 1G 32GB & LG Viewty £80.00

£80.00 @
Have for trade an unlocked, great condition LG Viewty phone. It's been kept in pristine condition since purchased, comes with the stylus, box, USB cable and all the things it should. Only SMALL hit…
MisterMarston Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months agoFeedback:36 Positive/1 Neutral/3 Negative
Have for trade an unlocked, great condition LG Viewty phone.

It's been kept in pristine condition since purchased, comes with the stylus, box, USB cable and all the things it should. Only SMALL hitch is i once noticed a tiny tiny dent in the top left hand corner of the screen. It's too small for a camera to capture im afraid, but doesn't affect the phones performance in any way and you will soon forget it.

Really looking to trade for a Samsung Tocco, but not looking to add too much cash.

Cheers. Also - before the swap, need to make sure something. I'm on contract, but the phone is unlocked. Can i just put my contract sim in any other unlocked phone and it'll work? Cheers.


Now really looking for an Iphone. 32GB prefferably in mint condition.
- MisterMarston
Shipping/Payment:
Will send via first class recorded, and money over paypal gift. Thanks
MisterMarston Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months agoFeedback:36 Positive/1 Neutral/3 Negative
Options

All Comments

(13) Jump to unreadLocked
Comments/page:
#1
sorry didnt see you were only intereste in a tocco :)
#2
mini0ne
sorry didnt see you were only intereste in a tocco :)


Ah im not only interested in tocco, it was kinda a guideline as i didn't want this to be reported for being too vague.

What was your offer? May consider a nice button phone :P
#3
MisterMarston;5436623
Ah im not only interested in tocco, it was kinda a guideline as i didn't want this to be reported for being too vague.

What was your offer? May consider a nice button phone :P

blackberry 8100 unlocked good condition
#4
mini0ne
blackberry 8100 unlocked good condition


Ah sorry - a bit too button-y for me im afraid.

Looking now for some reason for an iphone :thumbsup:
#5
Are you interested in a 16GB Iphone?

If you are i'll work out what a fair amount of cash to ask on top is as I don't know the value of the phone.

It's literally brand new in it's box
#6
RedIron
Are you interested in a 16GB Iphone?

If you are i'll work out what a fair amount of cash to ask on top is as I don't know the value of the phone.

It's literally brand new in it's box


Yeah, long as it's unlocked and all that i'd like to give i'd be interested with some pics please. :thumbsup:

Cheer's id appreciate that. I'd say the Ipod Touch 32GB is roughly worth around £210 and the LG Viewty £80 so around £290 already on the table.
banned#7
htc diamond?
#8
MisterMarston;5445689
Yeah, long as it's unlocked and all that i'd like to give i'd be interested with some pics please. :thumbsup:

Cheer's id appreciate that. I'd say the Ipod Touch 32GB is roughly worth around £210 and the LG Viewty £80 so around £290 already on the table.


I don't think it's unlocked, it would be locked to 02 i'd imagine but I will try it anyway.

Is it a problem if it's locked to O2 as I don't really want to get it unlocked.

Pictures aren't a problem, i'll do them either tonight or first thing in the morning if that's OK? I don't want to get it out whilst the little'un is up lol.

I'd also prefer to trade in person if possible so whereabouts are you based? If not it will RMSD.

You don't say much about the Touch, I presume it's in good condition etc etc?

I will work out a value on the iphone now unless you know what it's worth?
#9
RedIron
I don't think it's unlocked, it would be locked to 02 i'd imagine but I will try it anyway.

Is it a problem if it's locked to O2 as I don't really want to get it unlocked.

Pictures aren't a problem, i'll do them either tonight or first thing in the morning if that's OK? I don't want to get it out whilst the little'un is up lol.

I'd also prefer to trade in person if possible so whereabouts are you based? If not it will RMSD.

You don't say much about the Touch, I presume it's in good condition etc etc?

I will work out a value on the iphone now unless you know what it's worth?


Yeah they're both in perfect condition - the touch has it's usual sorta, scuffs on the back sadly - but not terrible by any means, just a few - screen immaculate with the invisable protector on - same goes for the viewty.

However yeah it is kinda a problem so don't worry about the pics. I'm on contract you see with orange, i couldn't use my sim in a locked 02 phone sadly. But thank you for the interest.
#10
MisterMarston;5445795
Yeah they're both in perfect condition - the touch has it's usual sorta, scuffs on the back sadly - but not terrible by any means, just a few - screen immaculate with the invisable protector on - same goes for the viewty.

However yeah it is kinda a problem so don't worry about the pics. I'm on contract you see with orange, i couldn't use my sim in a locked 02 phone sadly. But thank you for the interest.


No problems mate thanks anyway

I'll sell the Iphone on here then but I would still be looking to buy another phone, is your Viewty for sale or just for trade?
#11
Would also be interested if you have touch or viewty for sale
#12
RedIron;5445824
No problems mate thanks anyway

I'll sell the Iphone on here then but I would still be looking to buy another phone, is your Viewty for sale or just for trade?


Errm i suppose it'd be for sale, but i'd only really be up for letting it go if i can secure a payment on an iphone or something similar.

Someone above offered the HTC touch, which is a phone i've really been after, however i don't think i'd trade the viewty and ipod for it, sorry.

**Mod Edit: Unresolved trades. Thread closed. No more trades allowed until all issues resolved. aScottishBloke
#13
removed

Post a Comment

No more comments can be posted to this thread.
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!