WTD: PS3 Real Triggers - COMPLETED - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

WTD: PS3 Real Triggers - COMPLETED

khaichee Avatar
7y, 9m agoPosted 7 years, 9 months agoFeedback:73 Positive/0 Neutral/0 Negative
Hi folks, anyone got a spare pair willing to sell? just wanna try here before going to HMV or GAME this weekend. Anyway Happy Easter!
Shipping/Payment:
Will pay via pp or BT
khaichee Avatar
7y, 9m agoPosted 7 years, 9 months agoFeedback:73 Positive/0 Neutral/0 Negative
Options

All Comments

(11) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
[mod]#1
Only a couple of quid in Game etc.

Don't forget it you buy off here you won't get till Saturday at a push or more likely Tuesday because of easter incase you were in a rush. :)
#2
Syzable
Only a couple of quid in Game etc.

Don't forget it you buy off here you won't get till Saturday at a push or more likely Tuesday because of easter incase you were in a rush. :)


lol cheers mate im not in the rush to get it. I bought 2 pairs from HMV for £3 each last time and my friend just nicked a pair off me! lol. and I checked GAME too and they are also selling at the same price. Will definitely go there this weekend if there is no luck here. :thumbsup:
[mod] 1 Like #3
dbs31;4872965
They are £1.99 in Curry's.
Do think they are any good? Do they make much difference?
Thanks.


Much better for Racing Games and shooters........stops your fingers slipping off when it gets frantic. :)
#4
dbs31
They are £1.99 in Curry's.
Do think they are any good? Do they make much difference?
Thanks.


Cool. will try curry later :thumbsup: rep for you then
#5
Got a set mate, bought for £2.99 too, but was an extra set.

Sell for £1.99 plus 30p postage or something?

Brand new in packet. Up to yourself, mayeb save you a wee trip, lol!

Cheers.
#6
Cool, lol pity i've got only £2.21 in my paypal account. is that alright with you? trying to clear my money inside there. :-D
#7
i will take ronald if other guy doesnt
#8
khaichee
Cool, lol pity i've got only £2.21 in my paypal account. is that alright with you? trying to clear my money inside there. :-D


Hi mate,

Just got your message.

Yeah, thats fine.

Will PM you my details, agen, haha! :thumbsup:
#9
payment sent! addy coming your way. :-D
#10
Triggers received mate. THanks a lot!! :-D Happy easter! fb left
#11
Payment received ok (obviously from above posts, lol), and feedback just about to be left.

Please close! :thumbsup:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!