. - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

.

imranmaz Avatar
banned7y, 11m agoPosted 7 years, 11 months ago
.
imranmaz Avatar
banned7y, 11m agoPosted 7 years, 11 months ago
Options

All Comments

(24) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
I Am For Real!
#2
my two year old screaming at her daddy
#3
Some XXX ... and I dont mean the Vin Diesel kind :w00t:

Had some Marley on earlier.....Legend album :-D
#4
My vein on my left temple throbbing. It's not a pretty sound.
#6
bruce springsteen-working on a dream.
#7
Pink floyd - Piper at the gates of dawn - album
#8
the prodigy - we are the ruffest

but have been listening to their new album all day
banned#9
#10
paper planes-MIA
#11
the gb experience (george bowie) clyde 1!
banned#12
imranmaz

My gf's dad loves pink floyd... he made me sit in a darkened room on my own and listen to some of their tracks on his bose system... It's not my bag but said it was amazing cause he's an ex-paratrooper and could snap my neck in a second!


Haha.... that's a good reason to take notice!

Hmmmm.... so what am I mostly listening to on my new iPhone toy! Mostly, Yes, Pink Floyd and Cold Play at the mo....... though I really do need to start filling it and alternating with some of the other stuff I have and like. Maybe even something new!!!
#13
Just "accuiring" The Sound Of Bassline 2!! :thumbsup:
#14
I'm listening to my OH blow things up on GTA 4... lol
#15
skusey
paper planes-MIA


:?
#16
Elbow has been my bag in recent weeks. And Lily Allen's new album today was good for a Saturday morning bob with the kids. They loved [F---] You and felt really adult discussing the use of profanity in art afterwards (or 'bad words' as my boy says - he thought profanity was a bad word too when I explained it!)
#18
barky
bruce springsteen-working on a dream.


Same here.

I'm a huge fan of Bruce, wonderful new album.

Been playing marilyn mansons Antichrist superstar aswell - great album.
banned#19
robtallica;4316242
Been playing marilyn mansons Antichrist superstar aswell - great album.


+1

http://www.youtube.com/watch?v=OY0536g_6Wc
Beautiful People ROCKS....havent listened to that album in soooo long :-(
#20
My dad snoring
#21
ODB_69
+1

http://www.youtube.com/watch?v=OY0536g_6Wc
Beautiful People ROCKS....havent listened to that album in soooo long :-(


Yeah I played it again recently cos I added a load of his stuff to my iPod touch - the reflecting god is a huge track on there too. mechanical animals is a brill album also imo. Seen MM live bout 4 times - always an experience! Saw him get bottled off at a metallica gig, tore up the stage lol.
#22
Charice Pempenco at the moment. And singing along. Badly might I add.
#23
wulshaz
the gb experience (george bowie) clyde 1!


Hawww.......... pure dead gb experience n that.

Love listening to the PURE NEDS that come "oan" that show:

"haw big man, gonna play some basshunter and that for me and ma burdz?"

Haawww gettin pure mad wi some frosty jack and mad dog...

Haaaaaaaaaaaaw! :roll:

Only in the West of Scotland
#24
The Longpigs - On and On

http://www.youtube.com/watch?v=nNLtFLAK4d0

Reccomend it highly!

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!