... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

...

starsparkle2311 Avatar
7y, 4m agoPosted 7 years, 4 months ago
....
starsparkle2311 Avatar
7y, 4m agoPosted 7 years, 4 months ago
Options

All Comments

(55) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
that actually made me lol
#2
Omg, that was well worth a refresh of the misc at 2.05am :D

Don't know where to begin.
#3
robtallica
Omg, that was well worth a refresh of the misc at 2.05am :D

Don't know where to begin.


Loool... hiya rob........ how long is it since we spoke on here??? :w00t:

Sparkle... WHAT.......? :?:thinking:

It could be me... but I don't think it is this time? :oops:
#4
starsparkle2311
lol, i'm like so happy, you were like so great to read this thread:thumbsup:


Lololol...... did you turn American, just to post this thread.................... :?:oops:
#5
haha legends
#6
starsparkle2311
lol, i'm like so happy, you were like so great to read this thread:thumbsup:


Ah, you quoted before I edited, was meant to be a smiley face in my post.

Sexiest woman in town? Holy moly! - and I rarely say that.
#7
dmh77
Loool... hiya rob........ how long is it since we spoke on here??? :w00t:

Sparkle... WHAT.......? :?:thinking:

It could be me... but I don't think it is this time? :oops:


Talking of the sexiest lady in town....... :P

Yeah, been a few months, stop by the odd time but don't post often. Nice to see you about. Saw your little one about earlier on this eve.
#8
If I was to meet anyone who spoke like that in real life I'd end up with very sore knuckles. :p
#9
starsparkle2311
I know all the men said that tonight, I'm just speshal:-D I was like you serious brah, they were like, yeh I love you, I want you and I want to like make babies with you, I was like, Hey I don't have the time, but like, buy me a drink,they did, I was like thanks, see you never!!!!!!!!!!!!!


haha, nice to see you had them groveling at your feet, for a bit of SS sweetness(if there's such a thing :P )
#10
robtallica
Talking of the sexiest lady in town....... :P

Yeah, been a few months, stop by the odd time but don't post often. Nice to see you about. Saw your little one about earlier on this eve.


*ahem* Thanks! ;-)

My little one aint that little... !!! :w00t:

How you doing, Good??? :)
#11
dmh77
*ahem* Thanks! ;-)

My little one aint that little... !!! :w00t:

How you doing, Good??? :)


You're making yourself sound old! Yeah not to bad, listened/watched an enjoying day in the cricket. What more could a bloke want?
1 Like #12
starsparkle2311
I know all the men said that tonight, I'm just speshal:-D I was like you serious brah, they were like, yeh I love you, I want you and I want to like make babies with you, I was like, Hey I don't have the time, but like, buy me a drink,they did, I was like thanks, see you never!!!!!!!!!!!!!


So, a brief synopsis of your posts is that you have been abusive, racist, fraudulant and sponging but feel it's ok to criticize others, quite a good night then?:thinking:







Anyway where's the link to your hot deal?:whistling:
#13
robtallica
You're making yourself sound old! Yeah not to bad, listened/watched an enjoying day in the cricket. What more could a bloke want?


Lol... how??? :w00t:

She ain't that little... it's the truth!!! :thinking:

Glad life is good... ! :-D
#14
2003bhoy
So, a brief synopsis of your posts is that you have been abusive, racist, fraudulant and sponging but feel it's ok to criticize others, quite a good night then?:thinking:


Holy moly(pt. 2)






Anyway where's the link to your hot deal?:whistling:


Colossal 8th post. I'm waiting for the return of serve.

It should be, like, so sweet.
#15
starsparkle2311
Yeh I'm good thanx,I met a little one tonight, I was shown them too, I was like, if you're going to show me something, make it big, alas it was small, I laughed, then I left, they cried, I was like,make it bigger, they were like I will, give me a chance, I was like I haven't the time nor the interest, I left , they cried, hey get over it!!!


:giggle::giggle:
#16
robtallica
Colossal 8th post. I'm waiting for the return of serve.

It should be, like, so sweet.


Waaaaay yeh!!! :w00t:
#17
lol this is funny
#18
brah?!?! hahahahahhahahahaa
#19
starsparkle2311
I read this post and I was like wtf? what are you talking about? I'm like have you got issues brah/? jeepers, it's 2.30am, you got a life brah? I like lol'd


You know... I lol'd too , at first I was like WTF.... then I was like WHATEVER.... !

:thumbsup:

( Love u SS!!! :-D)
#20
dmh77
Lol... how??? :w00t:

She ain't that little... it's the truth!!! :thinking:

Glad life is good... ! :-D


Ah you're prob 4 foot and a fag paper....

starsparkle2311
I'm always sweet, they like commented on that, they said like oh man, you're so sweet, you could be a candy pop, I said like, yeh, like you wish suck on my popularity, they were like so eager, I was like so disturbed by their eagerness, I left, they were sad.............







Yeh I'm good thanx,I met a little one tonight, I was shown them too, I was like, if you're going to show me something, make it big, alas it was small, I laughed, then I left, they cried, I was like,make it bigger, they were like I will, give me a chance, I was like I haven't the time nor the interest, I left , they cried, hey get over it!!!


SUCK ON MY POPULARITY!

Oh lawd I nearly had a Connery right there. Car crash internet at it's very finest. Hope that comes across as a compliment.
#21
youve all confused me, how can u not all get banned?
#22
robtallica
Ah you're prob 4 foot and a fag paper....


Looool 5 ft 4 AND a half...... VERY important half BTW....!!! :oops:
#23
dre1988
youve all confused me, how can u not all get banned?


Nah, everyone's posting within forum rules in the misc section.

starsparkle2311
I was like oh so sorry, i was like my bad? Did I say Brah? Sorry how like sexist of me, how ya doing Sis? x x x


^^She on the other hand is straying from the rules - and will most probably be banned sooner or later tbh:whistling:
#24
dmh77
Looool 5 ft 4 AND a half...... VERY important half BTW....!!! :oops:


I know - otherwise the nasty man at Chessington world of adventure won't let you into over half of the rides:p
#25
robtallica
I know - otherwise the nasty man at Chessington world of adventure won't let you into over half of the rides:p


:?........................:oops:

Ok.... no comeback........ :oops:
#26
dmh77
:?........................:oops:

Ok.... no comeback........ :oops:


You're probably 3'8", with a marge simpson hairdo taking you upto 5'4 1/2"

(Didn't miss out the half inch there for you)
#27
starsparkle2311
I like just got a text from one of my crew, my sis,yeh, she's like, where you at? I'm like a bit late now sis, I'm rocking it back at the home town, she's like, but the crew needs you here, I'm like tough poo, I'm at the home kicking it back and chilling. she's like on her knees begging, I'm like get off your knees, like kiss my feet, that's shameful, you had your chance, the sparkle has like left the building, like yeh!!


You missed out on the opportunity to include the word 'crib' there somewhere:shock:

And 'homiez'.
#28
robtallica
You're probably 3'8", with a marge simpson hairdo taking you upto 5'4 1/2"

(Didn't miss out the half inch there for you)


Loool... thanks for the half inch.... it means a lot to me!! ;-)
1 Like #29
dmh77
Loool... thanks for the half inch.... it means a lot to me!! ;-)


Don't worry. Most men can go into 8ths and 16ths when it involves a certain body part - don't want to sell yourself short now!
#30
lol i got banned the other day for two days for hardly any reason, my brother posted on a different account to mine on the same thread, and they thougt it was me bumping my own thread which it wasnt, so they banned me! lol
#31
robtallica
Don't worry. Most men can go into 8ths and 16ths when it involves a certain body part - don't want to sell yourself short now!


:?:?:thinking:
#32
starsparkle2311
I was like, OMG Robtallica gave me a compliment, I was like OMG speechless

I am like OMG wtf are you on about, like how will the misc survive without me, like it would be dire, like, worse than it is already, I am like what have I done?

I am like laughing out loudly, this place so bad? I am like, start a thread yourselves and make it happening!!!


you're probably right about it being dire without you. Told you you ran the misc a few weeks back.

How's that for an e-life ego feed?
#33
dre1988
lol i got banned the other day for two days for hardly any reason, my brother posted on a different account to mine on the same thread, and they thougt it was me bumping my own thread which it wasnt, so they banned me! lol


Ah I hear of that kinda stuff happening, everyone's supposed to read the rules, but who actually does? :S

dmh77
:?:?:thinking:


Don't think too hard, it's 3.10am:w00t:
#34
starsparkle2311
Yeh I like checked out my strong database, you were right brah, you did say that, I was like, WOW, I was like WOW, strong ego boost indeed, I was like well happy:-D


This thread will probably make more sense when the other major posters are also adding to their databases over their cornflakes in 5-6 hours time.

I'll probably be deep in worry, what with you getting seriously close to jumping the shark, miss sparkle.
#35
ok, hunni, I can honestly say, I havent a f clue what this thread is about lol
#36
OMG SS...how u feeling this morning:lol:
#37
I'm glad I was here to see a classic bit of Sparkle. Jumped the shark? All, like, downhill from here methinks like.
#38
robtallica
I'm glad I was here to see a classic bit of Sparkle. Jumped the shark? All, like, downhill from here methinks like.


I dunno what shark even means... and I kinda dread to guess lol
#39
ClarityofMind
I dunno what shark even means... and I kinda dread to guess lol


No there's nothing sinister involved, it refers to a moment when someone has just reached a pinnacle, and you know they're never gonna reach those heights again.

Bit like the very end of series 2 of Friends. Was all downhill for me after that.
#40
robtallica
No there's nothing sinister involved, it refers to a moment when someone has just reached a pinnacle, and you know they're never gonna reach those heights again.

Bit like the very end of series 2 of Friends. Was all downhill for me after that.


oh thank god..... in female terms i thought shark was uh... male anatomy lol!

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!