. - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

.

bykergrove Avatar
banned6y, 2m agoPosted 6 years, 2 months ago
.
bykergrove Avatar
banned6y, 2m agoPosted 6 years, 2 months ago
Options

All Comments

(26) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
nope no way to hide them ppl goin crazy with them on my fb
#2
what are check ins brah?
#3
what you mean byker ? sorry im pretty up to date on fb but not sure what 'check in ' means !
banned#4
numptyj
what are check ins brah?


yeah i was also wunderinnn
#5
numptyj
what are check ins brah?


+1
#6
+2 4char
#7
I assume this is the 'Places' feature on Facebook - when someone goes to places on the mobile application or site, they have the option to check in which publishes their current location to Facebook.

John
1 Like #8
Johnmcl7
I assume this is the 'Places' feature on Facebook - when someone goes to places on the mobile application or site, they have the option to check in which publishes their current location to Facebook.

John


I thought it could be that as I've seen it a few times in the last few days, bit stalkerish tbh

"numptyj is currently outside your window"

:p
#9
go to settings, location, and uncheck the two boxes :)
#10
numptyj
Johnmcl7
I assume this is the 'Places' feature on Facebook - when someone goes to places on the mobile application or site, they have the option to check in which publishes their current location to Facebook.John
I thought it could be that as I've seen it a few times in the last few days, bit stalkerish tbh"numptyj is currently outside your window":p

i just checked!
[mod]#11
Only check ins i use are at the Airport.
1 Like #12
Syzable
Only check ins i use are at the Airport.


I occasionally eat them

oh wait thats chick ins :p
[mod]#13
numptyj
Syzable
Only check ins i use are at the Airport.


I occasionally eat them

oh wait thats chick ins :p


X)
#14
numptyj
Johnmcl7
I assume this is the 'Places' feature on Facebook - when someone goes to places on the mobile application or site, they have the option to check in which publishes their current location to Facebook.John
I thought it could be that as I've seen it a few times in the last few days, bit stalkerish tbh"numptyj is currently outside your window":p


OOh come inside young man , its gettin kinda cold out there !:p..................lol
#15
numptyj
Syzable
Only check ins i use are at the Airport.
I occasionally eat themoh wait thats chick ins :p


lol X)
#16
i no see no check ins or chick ins in my FB.
#17
bykergrove
sorry i should have mentioned critical step 1. get some friends on your facebook:p

i got some brah, still nuthin.
#18
bykergrove
http://i298.photobucket.com/albums/mm247/imranmaz/Capture-9.jpg

Good effort Byker, sorry I have to say I don't see those updates in my FB. Do you get them when you log in iphone? I don't have an iphone or jphone btw :)
#19
bykergrove
no they appear on my pc

Then.....

http://nowsourcing.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/bush_doing_it_wrong.jpg

Or I must have done something clever (without even realising that I am) to avoid them.

Oh and Marina says "Deactivate your FB and get a life man!" :p
#20
bykergrove
Marina
bykergrove
sorry i should have mentioned critical step 1. get some friends on your facebook:p


i got some brah, still nuthin.


http://i298.photobucket.com/albums/mm247/imranmaz/Capture-9.jpg


haha lol @ no one cares bro.

it is true though, why would you want people knowing where you are most of the time

numptyj is in the chicken shop

numptyj is at the bus stop

numptyj is looking at wimmins in the high street

numptyj is at home sat on the toilet

:p
#21
bykergrove
thanks, here's a humorous way to overtake someone.http://bunkstrutts.files.wordpress.com/2010/09/overhead-pass_gif-bin.gif

Nice :D *Insert first I was like...and then I lol'ed image here*
#22
haha, brb trying to find you on facebook :p
#23
bykergrove
numptyj
haha, brb trying to find you on facebook :p


NOOOOOOOOOOOOOOOOOO

http://i.imgur.com/OY4r2.gif


dont worry brah I found you

http://www.facebook.com/lucynabi#!/lucynabi

(lol at the last profile pic)
#24
bykergrove
numptyj
haha, brb trying to find you on facebook :p


NOOOOOOOOOOOOOOOOOO

http://i.imgur.com/OY4r2.gif


I demand you pay me millions of monies or I shall circulate your facebook on hukd!
banned#25
numptyj
bykergrove
numptyj
haha, brb trying to find you on facebook :p


NOOOOOOOOOOOOOOOOOO

http://i.imgur.com/OY4r2.gif


dont worry brah I found you

http://www.facebook.com/lucynabi#!/lucynabi


(lol at the last profile pic)


at first i was like huh ?? then i was like wut !!
#26
ryman1000


at first i was like huh ?? then i was like wut !!


...and then you fapped, just admit it brah :p

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!