1 - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

1

raptorcigs Avatar
8y, 7m agoPosted 8 years, 7 months ago
2
raptorcigs Avatar
8y, 7m agoPosted 8 years, 7 months ago
Options

All Comments

(41) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
Many, many congratulations and well done you :-D
#2
well done mod :D
#3
well done modatron

http://www.iisd.ca/forestry/unff/unff4/pix/may6/c-moderator.jpg
#4
I really didn't need this thread... :p 46,000 posts isn't really a milestone

And I'd also like to point out that I only ban people who deserve it! MWWHHHhaaa haaaaaaaaaaa
#5
emmajk42
And I'd also like to point out that I only ban people who deserve it! MWWHHHhaaa haaaaaaaaaaa


So that'll be everybody who posts in this thread then :lol:

;-)
#6
And only 42,000 of those where saying "You're Banned" in an Alan Sugar stylee! Congrats, well done, take tonight off and have a well designed rest, in fact why dont you invite the rest of the mods to the party? We will look after the site and behave ourselves, Sassie will patrol the FS/FT forums as usual:giggle: and all will be good!:viking:
#7
Congratulations Emmajk42 :thumbsup:
#8
Shengis;2069732
So that'll be everybody who posts in this thread then :lol:

;-)


Nah, getting banned is like an asbo now, a badge of priDe... :lol:
#9
Shengis
So that'll be everybody who posts in this thread then :lol:

;-)


Oh, you are a tart Shengis !! :whistling:
#10
raptorcigs;2069737
im married to a redheaded irish girl and its hell

I'll swap you for one with PMT 24/7/365!
#11
Interesting comment made on an otherwise un-interesting website :whistling:

http://www.librarything.com/profile/emmajk42
#12
kyalion;2069786
Interesting comment made on an otherwise un-interesting website :whistling:

http://www.librarything.com/profile/emmajk42


OOoh i've been googled, i feel violated :lol:
#13
some other website!
This person leaves mediocre comments without proper research.
banned#14
Well Done!
#15
http://img254.imageshack.us/img254/8025/hammertimelk4.gifhttp://img99.imageshack.us/img99/5514/congratswavepl1.gifhttp://img254.imageshack.us/img254/8025/hammertimelk4.gif

Wow, I'd hate to see the state of your fingers! :thumbsup: Congrats Emma. :)
#16
my fave mod! x
#17
:D well done:O crazy tho :O
#18
are you a dick fan......


philip k dick i mean.
#19
That's the one ! LMFAO :w00t:
#20
magicbeans
my fave mod! x


Through fear??? ;-)

Well done on 2k:-D
#21
Shengis
Through fear??? ;-)

Well done on 2k:-D


haha...spot on...u gotta kiss a** a lil bit now!

o yeah thanks
banned#22
emmajk42
OOoh i've been googled, i feel violated


"This person leaves mediocre comments without proper research."

lol :w00t:
banned#23
there really are some gibby gets on here




ooops nearly forget to say well done emma:thumbsup:
#24
46,000 ........mouthy cow :whistling:
#25
it will be 47,000 by the end of the day
#26
[FONT="Arial Black"][COLOR="DarkRed"]congrats on lots and lots of good work[/COLOR][/FONT]
#27
:thumbsup: CONGRATULATIONS :thumbsup:
#28
Well done emmajk42!

:thumbsup:

Thats kind of a high milestone to reach!
#29
Well done x
#30
This person leaves mediocre comments without proper research.
Where did that come from guys ?
#31
emmajk42
Where did that come from guys ?


Checkout the link in my first post :whistling:
#32
[COLOR="Magenta"]Congratulations x[/COLOR]
#33
That's really stupid :D I don't hink I have left any comments there?? Probably some disgruntled ex-HUKDer :-D

EDIT - plus it looks like he just joined to diss me :p
banned#34
Yeah thanks for banning me a 100 times
#35
Congrats on the 46k...

think you can do another 1000 in 8 days like emasu :p
#36
saj121;2070766
Yeah thanks for banning me a 100 times


I appreciate honesty... the actual figure is three ( 3)
banned#37
Can you reply to my pm i gave you emma?
#38
Keep up the good work from Norn Iron, and say hello to the homeland for me.
#39
Congrats Emma :):thumbsup:

emmajk42;2070781


I appreciate honesty... the actual figure is three ( 3)


It wasn't enough:whistling:
#40
[CENTER]http://www.zingerbug.com/Comments/congratulations/Congratulations_navy_pastel_glitter.gif[/CENTER]

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!