Advice on watches.... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Advice on watches....

lastlaststar Avatar
7y, 9m agoPosted 7 years, 9 months ago
So i was given a box of watches yonks ago and im having a clear out so i was thinking about selling them however i don't know what sort of prices i would sell them for, there is a selection of tommy hilfigure mens and ladies watches, and some addidas and nike sport watches, all new and some boxed.

any ideas? here a couple of pics of the tommy hilfigure ones

http://i123.photobucket.com/albums/o316/sydunn/100_1765.jpg
http://i123.photobucket.com/albums/o316/sydunn/100_1764.jpg
Tags:
lastlaststar Avatar
7y, 9m agoPosted 7 years, 9 months ago
Options

All Comments

(15) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Embedded images for ease...

http://i123.photobucket.com/albums/o316/sydunn/100_1765.jpg
http://i123.photobucket.com/albums/o316/sydunn/100_1764.jpg
#2
haha thank you both :D
#3
Best is to go to eBay, register and then search for your watches with 'completed listings' switched on.
#4
Im no expert but the packaging on those makes me slightly suspicious as to their provenance.

you sure they are real?
banned#5
Afterburner
Best is to go to eBay, register and then search for your watches with 'completed listings' switched on.


You cant sell fakes on ebay 'apparently'
#6
Do people even buy Tommy Hilfiger anymore? Even genuine stuff?
#7
sadly these are fakes
#8
harlzter
Do people even buy Tommy Hilfiger anymore? Even genuine stuff?


I think they started to go downhill when you can pick up a pair of their jeans from TK Maxx for £20:oops:
#9
iv got no idea if there fakes, im no expert however they do have tommy hilfiger printes on the base of the watches, which look official, yet im not to sure. Hmm i dont really wanna put them on ebay if they are fakes, could end up getting banned and dont want that to happen,

The nike and addidas ones look official
#10
seeing as though you were given them and dont need them

why dont you give them away?


you may actually feel better especially when they dont work in a month or so
banned#11
lastlaststar
iv got no idea if there fakes, im no expert however they do have tommy hilfiger printes on the base of the watches, which look official, yet im not to sure. Hmm i dont really wanna put them on ebay if they are fakes, could end up getting banned and dont want that to happen,

The nike and addidas ones [COLOR="Red"]look official[/COLOR]


Fakes are supposed to lol.... but they defo arent legit bud.
#12
DangerGod
Fakes are supposed to lol.... but they defo arent legit bud.


+1, no way they are genuine mate, wouldnt even take the risk of selling them as genuine, you could open up a whole can of worms, put them all on your arm, stand in a bush and whisper "looky, looky" at passers buy, or you could drive around stopping people with "an unbelievable offer, as you are a rep for a watch company and you have a few spares left over":)
#13
clondikemike
+1, no way they are genuine mate, wouldnt even take the risk of selling them as genuine, you could open up a whole can of worms, put them all on your arm, stand in a bush and whisper "looky, looky" at passers by, or you could drive around stopping people with "an unbelievable offer, as you are a rep for a watch company and you have a few spares left over":)


lmfao!
#14
shaneomac
lmfao!


+1
#15
Ugly snides that look nothing like the real thing
Bin them.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!