alright hotdeal troops! - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

alright hotdeal troops!

tonico Avatar
7y, 5m agoPosted 7 years, 5 months ago
whats happening anyone getting a booze?
an on my 6th bud and just went out and got a half bottle of buckfast lol
not had a booze in a while
tonico Avatar
7y, 5m agoPosted 7 years, 5 months ago
Options

All Comments

(93) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
banned#1
your a celtic fan aint u?
#2
ooh buckfast is deadly ...my hubby works in Scotland and bought me a bottle home ...i was sick as a doggy lol...i'm on my third little vodka and coke:thumbsup:
#3
hncb0809
your a celtic fan aint u?


nah mate if i have to say i am a gers man but i am not into it it bores me bud
#4
queenlush
ooh buckfast is deadly ...my hubby works in Scotland and bought me a bottle home ...i was sick as a doggy lol...i'm on my third little vodka and coke:thumbsup:


enjoy your voddy :thumbsup:
yeah buckfast is a aquired taste me friend lol
#5
wow really, coulda swore you were a tim.
#6
On my 3rd cheeky v. :thumbsup:
#7
AshleyRFC
On my 3rd cheeky v. :thumbsup:


sounds good what makes u think that?
nothing to do with my blue parrot lol in my pic p.s i have a green one aswell
#8
tonico
sounds good what makes u think that?


Dunno, think it was something that was said in another thread.
#9
Just opened my 3rd bottle of Bulmers pear cider, bought 8 x 1 pint bottles from Asda for £5
#10
AshleyRFC
wow really, coulda swore you were a tim.


here u said once aswell i thought u were a girl lol:?
#11
tonico
here u said once aswell i thought u were a girl lol:?


I am a girl, I'd maybe not drink the buckfast. :thumbsup:
#12
mark1967
Just opened my 3rd bottle of Bulmers pear cider, bought 8 x 1 pint bottles from Asda for £5


saw the deal bud i was tempted my self how are they compare to koppanberg i liked them but after 2 i got a hedache must have been the chemicals init is that stuff more natural?
#13
im on v and c.The hubby's on the buckie though!
#14
LoozR
im on v and c.The hubby's on the buckie though!


haha brilliant!
i used to drink it every weekend when i was younger but am chilling out now am 24 :p
#15
AshleyRFC
I am a girl, I'd maybe not drink the buckfast. :thumbsup:


lol i know ure a girl i am saying u once said that u thought i was a girl:p
#16
my hubby used to drink 3 (big) bottles in one sitting when he was younger but now he's an ole boy (30!) he's down to the one and a few beers.Do you try to pick off the labels without ripping them to see if you'll get a snog or a s**g?
#17
tonico
lol i know ure a girl i am saying u once said that u thought i was a girl:p


Ohhh yeah, I can remember, it was the picture of the bird that did it lol.
#18
Cant really compare it as i don't usually drink cider but its nice and refreshing with ice.
#19
LoozR
my hubby used to drink 3 (big) bottles in one sitting when he was younger but now he's an ole boy (30!) he's down to the one and a few beers.Do you try to pick off the labels without ripping them to see if you'll get a snog or a s**g?


ha thats hardcore :-D
nah but still check the number lol
#20
AshleyRFC
Ohhh yeah, I can remember, it was the picture of the bird that did it lol.


aye that bird lol he is the start off many problems the little ***** lol but i love him :oops:
haha am mwi (drunk)
#21
mark1967
Cant really compare it as i don't usually drink cider but its nice and refreshing with ice.


yeah buddy thats the only way to drink it :thumbsup:
#22
what kind of alcohol is buckfast?

that is, I'm assuming it's alcohol lol
#23
ClarityofMind
what kind of alcohol is buckfast?

that is, I'm assuming it's alcohol lol


lol yeah it is its a wine made by monks in devon :thumbsup:
#24
Tonic wine made by monks.Thats why you dont drink it right to the bottom or you get toenails!
The worst hangover ever was when I got a FIZZY half bottle and cos I was young and stupid drunk it anyway.
#25
LoozR
Tonic wine made by monks.Thats why you dont drink it right to the bottom or you get toenails!
The worst hangover ever was when I got a FIZZY half bottle and cos I was young and stupid drunk it anyway.


lol what age are u ?
am 24
#26
wise old age of 25!
#27
mark1967
Just opened my 3rd bottle of Bulmers pear cider, bought 8 x 1 pint bottles from Asda for £5


Not worth £5, buy kopparberg... even if it's full price!
#28
rwm24
Not worth £5, buy kopparberg... even if it's full price!


yeah mate i kinda thought that all these other brewers just jumping on the bandwagon :thumbsup:
#29
LoozR
wise old age of 25!


oh well your a year ahead off me u could still teach me a couple off tricks lol :oops:
#30
tonico
oh well your a year ahead off me u could still teach me a couple off tricks lol :oops:


Yeah drink it warm.Harder to drink but it hits you quicker!:p
#31
LoozR
Yeah drink it warm.Harder to drink but it hits you quicker!:p


lol any other tricks
cause that ones just rank :-D
p.s whats that a picture off in your av
#32
I'm bored lonely and sad tonight. :-(
Should have cracked open a bottle but instead I'm sober.
#33
bellabonkers
I'm bored lonely and sad tonight. :-(
Should have cracked open a bottle but instead I'm sober.


Aww poor Bella.Have a little drink now if you have any.
#34
bellabonkers
I'm bored lonely and sad tonight. :-(
Should have cracked open a bottle but instead I'm sober.


yeah u should have babe.
i started out with a few beers then i went and got the notorious bucky lol am enjoying it just now but not looking forward to the morning but f it ure only here once :-D
#35
i was meant to go camping but the weather tool a took lol would have been a good buzz there was a good few going
#36
now am listening to wigan pier tracks from utube lol but dont tell anyone
#37
LoozR
Aww poor Bella.Have a little drink now if you have any.


I do....I have wine and there is beer...I couldn't touch beer with a 10ft barge pole though lol

I have an empty weekend ahead of me and no one to do anything with...sigh....yeah wine sounds good but i'll probably fall asleep if I have some.
#38
tonico
lol any other tricks
cause that ones just rank :-D
p.s whats that a picture off in your av


I've heard of ones snorting it but that's just greasy!:thinking::oops:
Haha I just remembered when I first tasted it (I was 16) I hated it that much I mixed it with coke to make it more palatable.I DON'T recommend you do that!:-D
#39
lol ive had to edit all sorts of my posts cause of my spelling
#40
LoozR
I've heard of ones snorting it but that's just greasy!:thinking::oops:
Haha I just remembered when I first tasted it (I was 16) I hated it that much I mixed it with coke to make it more palatable.I DON'T recommend you do that!:-D


lol my mate used to do that when we were that age but we all called him gay lol:-D
but hey your a girl so u can get away with it

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!